Bölüm 74

15 1 0
                                    

Cassian, başını sallayan Elysia'nın başını omzuna koydu.

Küveti dolduran su sıcaktı ve adam yavaşça saçlarını fırçalarken uykulu görünüyordu. Onu yuvarlak omzundan öpmek isteyen adam, Elysia'nın saçını yakaladı ve omuzlarından birinin üzerine attı. O anda onun homurdanan sesini duyabiliyordu.

"Eğilmek-"

Elysia parmaklarını hareket ettirerek saçının hareket ettiğini fark etti.

Ayrıca bunun kendisi için gerçek olup olmadığını merak etmeye başlamıştı. Vücudunu kaç kez üst üste getirip kadının kollarında olduğunu hissetse de sonunda eski haline geri dönmüştü.

Cassian başını onun boynuna gömdü ve derin bir nefes aldı.

"Hı... gıdıklıyor."

"Elysia."

“...Ung.”

Sanki uykululuğu geçmemiş gibi hafif bir cevap geldi.

Daha sonra Elysia'nın belinden tutup onu kendine doğru çekti. Kalbinin sesi ve onun kalp atışları, vücudunun ona dokunmasından baş döndürücü bir şekilde geliyordu.

Elysia gözlerini yavaşça kırptı, sonra bakışlarıyla buluşmak için başını çevirdi. Kızgınlıkla karışık, kısılmış gözleriyle ona baktı.

"Yine... değil mi?"

Hafızası olmasa bile tutarlı tepkisi karşısında bir gülümseme yayıldı. Dibe doğru sürüklenme hissi biraz azaldı. Onunla geçirdiği zamanı hatırlamıyordu, bu yüzden bunun olabileceğini düşünmüyordu.

Tıpkı onunla ilk tanıştığı zamanki gibi Cassian onun ondan kaçacağını düşünüyordu.

Onun vücut şeklini hâlâ beğenmesi ve görünüşüyle ​​\u200b\u200bzayıf olması biraz şaşırtıcıydı. Nasıl koktuğunu öğrenmek onu biraz meraklandırdı.

Her neyse, zor olacaktı, bu yüzden buna katlanmak zorunda kalacaktı.

"Duracağım."

Sanki gerçek olup olmadığını anlamak istermiş gibi ona baktı ve kalın dudaklarının somurttuğunu gördü.

'Bu seni orada öpmek istememi sağlıyor. Eğer öpüşürsek...'

Cassian düşüncelerini sürdürmemeye çalıştı.

Kırmızı gözler tekrar aşağıya bakmadan önce ona baktı.

"Yalanlar."

"Sana öyle bakıyorum."

Bu kaçınılmazdı. Belki Elysia ona ifadesiz bir ifadeyle baksa bile böyle olabilirdi.

Onunla bunu yaparken aniden meraklandı.

"Biraz farklı olabilirdi..."

"Ne?"

"Hafızanı kaybetmeden önce..."

Ona göz kulak olacağını söylememiş olsaydı, Lloyd'un yaydığı söylentiler gibi oldukça ateşli bir ilişki içinde olacaklar mıydı?

Her ne kadar sözünü kesse de söylemek istediği buydu.

"Kim daha iyi?"

"Kuyu?"

Önceki ve şimdiki anıları karşılaştırıyor olabilir mi…? Cassian'ın alçak kahkahası banyoda yankılandı. Başını eğdi, boynunun açıkta kalan kısmına bastırdı ve dudaklarını öptü.

Elysia kaşlarını çattı ve tekrar sordu.

“Farklı olan ne?”

"Hımm... ilk tanıştığımız zamana kıyasla farklı olmandan ziyade."

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin