Bölüm 105

10 0 0
                                    

Elysia, Cassian'ın hâlâ sudan ıslak olan saçlarıyla oynadı.

"Neden birbirimizi bu kadar uzun süredir görmemişiz gibi geliyor? Sadece iki gün oldu."

"Sadece."

Ona cevap vererek ona sarıldı ve yüzünü Elysia'nın boynuyla omuzları arasına gömdü. Cassian yüzünden gıdıklandığını hissederek derin nefes aldı ve omuzlarını silkti, ardından onun sırtını sıvazlayıp vücutlarını birbirine yaklaştırdı.

Güçlü vücudu ona karşı sıcaktı.

"Seni özledim."

Cassian'ın memnun kahkahası duyulabiliyordu, belki de bu istediği bir cevaptı.

Boş ve beyhude bir sondu ama ancak şimdi nefes alabiliyordu. İki gündür uzakta olduğundan onunla geçirecek vakti bile olmamıştı ve biraz sempatikleştikçe göğsü gıdıklanmaya başladı.

Islak saçlarıyla oynayan ince parmakları kulağına doğru ilerledi. Bu nedenle bu nazik hareket karşısında nefesini tuttu.

"Cassian."

Elinin arkasını sardı, kulağına dokundu ve dudaklarına çekti. Sonra Cassian gözlerini kapattı ve onun parmak uçlarını öptü. Elysia, dudaklarına her dokunduğunda ve açıldığında parmaklarının sıkıldığını hissedince dudaklarını ısırdı.

Onu parmaklarından öperken gözleri dudaklarında gezindi. Bakışları hissederek, durgun bir gülümsemeyle göz kapaklarını kaldırdı.

"Söyleyecek çok şeyim var…"

Hail'den duyduğu sözler ya da buraya gelme nedeni. Henüz ona söylemediği birçok şey vardı.

"Bunu birazdan yapamaz mıyız?"

Bacağını Elysia'nın bacaklarının arasına soktu. Zaten ıslak gözlerle ona bakarken ne söyleyebilirdi…?

Cassian diziyle onu ovuşturarak isteyip istemediğini sordu.

“….”

İki nefesi sıcak bir şekilde iç içe geçmişti ve bir anda dudaklarını açtı ve dili onun etrafında dolaştı. Elysia'nın ayak parmakları kıvrıldı çünkü onları uyarmak için yalnızca hassas ve hassas bölgeleri seçti.

Sadece bir öpücüktü ama gıdıklama, baş döndürücü his hızla yayıldı.

Elysia'nın yatakta ne zaman yattığını ya da elbiselerinin yere düştüğünü umursayacak zamanı yoktu.

Cassian başını eğdi ve düz köprücük kemiğini ısırıp onu öperken uzun boynundaki çizgiye bir işaret kazıdı. Birkaç gün önce tapınakta bırakılan izler tamamen kaybolmuştu. Dolu elinin yumuşak hissi vücudunu kavradı ve vücudunu güçlendirdi.

Nefesini topladı ve Elysia'nın bacağını sıkıca tuttu.

“Cassian…”

Adı bu kadar hıçkırıklı bir sesle anıldığında kendini tutmak onun için zordu. Kulaklarını kazıyan düzensiz inlemeler yüzünden sertleşmeyeli uzun zaman olmuştu.

,,,Öpüştüğünden beri miydi? Hayır, belki saçına dokunduğu andan itibaren olmuştur.

Her ne kadar ön sevişme olmadan onu hemen tutma arzusu kıvransa da bu onu istemekten daha fazlasıydı. Elysia, tuttuğu bacaklarına bastırarak başını indirirken vücudunu büktü.

"Rahatlamak…."

Biraz daha rahatla.

Cassian sanki onu rahatlatmak istermiş gibi onun yumuşak etini yaladı.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin