Bölüm 19

98 6 0
                                    

Elysia dönüşümlü olarak cübbeye bakıp ne dediğini söylemeye çalıştı ama Cassian konuyu çevirdi.

"Ata binmeyi biliyor musun?"

"Bu hayır."

Elysia geç de olsa kaçırıldı. Önceden öğrenmesi gerekirdi.

Cassian elini kaldırdı ve Elysia'nın ısırdığı alt dudağına dokundu.

Her zamanki gibi olsaydı, en ufak bir temasta bile tepki verirdi ama aklı yerinde değildi.

"Birlikte yolculuk yapmalıyız."

Cassian haritayı açtı ve nasıl gideceklerini açıkladı.

“Yaklaşık iki gün boyunca doğu sınırından Eriha Dağları'na atla gitmemiz gerekiyor. Road Warp kullanmak güzel olurdu ama ailenizin olması beklenen yer burası. Ata binmek daha hızlıdır.”

"Anladım."

Elysia onun çabuk karar vermesine hayran kalarak başını salladı.

'Yalnız gitseydi Ryan'dan ata binmesini ister miydi?'

Lloyd'un sesi hazırlığın tamamlandığını söyleyince konaktan ayrıldılar, Elysia'nın gözleri ikisinin önündeki atı gördü.

Ağzını açtı ve kendisinden çok daha uzun olan bir ata baktı. Arabaları süren atlarla, gördüğü her zamanki atlar arasındaki fark çok büyüktü.

Cassian elini uzatıp onun kalkmasına yardım etti.

"Bunu tek başıma yapabilirim."

Elysia hafifçe sıçradı ve atın üstüne oturdu.

Cassian onun yumuşak hareketlerine sırıttı.

Ata bindi ve yere oturdu, ellerini iki yanına uzatıp dizginleri tuttu.

Elysia'nın sırtı dik oturduğunu görünce belini daha da yakınına çekti.

“Uzun süre ata bineceksin, bu yüzden rahatça eğilsen iyi olur.”

***

Yalnızca insansız yolları seçti ve hızla sürdü.

Elysia, çevrenin hızla geçip gitmesi ve kulaklarındaki rüzgârın sesi karşısında aklının biraz yatıştığını hissetti.

Gelene kadar yapacak hiçbir şeyi yoktu, bu yüzden kendini olabildiğince sakin tutmaya çalışıyordu.

Uzun süre hiçbir şey söylemeden at sürdüler. Aniden İmparatorluk Sarayı'ndan sormak istediği soru mırıldanarak ağzından döküldü.

"Ama neden benimle geliyorsun?"

Kısık sesteki soru gerçekten kulaklarına ulaştı mı?

İşitme duyusunun ne kadar iyi olduğunu merak ediyordu.

"Araştıralım. Olduğu haliyle canavarın herhangi bir saldırısı olmamalıydı.”

Bu tür bir saldırı tekrar gerçekleşirse, boyun eğdirmeye devam etmek mantıklı olmaz mı?

"Ah... yine de teşekkür ederim."

“Bundan bahsetme. Ve nöbet tuttuğum kişiyi koruma yükümlülüğüm var.” Cassian şakacı bir şekilde söyledi.

"Bunun için teşekkür ederim."

Cassian yine Elysia ile konuşmaya devam etti. Mevcut hızın ağır olmadığına karar verdi ve hızı daha da artırdı.

Sadece savaş zamanlarında binilen at, içinde iki kişi varken bile yeterince hızlanmayı başarıyordu.

Bu ani tempo karşısında Elysia vücudunu irkiltti ve ona daha çok yaslandı.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin