Cassian hiçbir şey yapmadan ona baktı.
İtiraf etmek istedi.
Onu kendinden uzaklaştıracak nasıl bir yürek olmalı? Artık tek başına kalbinin kırılması onun için çok zordu.
Her şeyi itiraf ettikten sonra Elysia her şeyin yolunda olduğunu ve hala iyi olduğunu duymak için açgözlüydü ama bu sözleri söyleyebileceğini düşünmüyordu. Yalnız kalma korkusunu kucaklamaya karar verdi.
"Sözleşmemiz yokmuş gibi mi davranacağız?"
Cassian'ın yüzü nefes bile almadan sertleşti. Konuşurken elini kaldırıp yüzünü kapattı.
"Seni seviyorum."
Kalbini bile itiraf etmek istedi.
'…Ben de seni seviyorum.'
Artık bunu saklamak ya da saklamak istemiyordu. Tükürmeden dayanamayacak gibi görünüyordu.
Artık kendini kandıramazdı.
Cassian yavaşça gözlerini kırpıştırdı.
“Sen olmadan bunu yapamam. Seni seviyorum. Seni seviyorum."
Onunla konuşmaktan korktuğu için vücudunu bir karıncalanma hissi sardı. Boğazı nefes almakta zorlanacak kadar tıkanmıştı ve vücudundan kan fışkırıyormuş gibi hissediyordu.
“Hıhı…!”
Onu itip göğsünü tutarak ayağa kalktı.
Sanki birisi onun kalbini tutuyor ve çeviriyormuş gibi hissetti.
Gözyaşları acıyla doldu ve yanaklarından aşağı süzüldü.
“Ahhuuuk…”
"Elysia mı?"
Kalbi anormal derecede hızlı atmaya başladı.
Cassian da bunu fark etti. Elini hızla onun göğsüne koydu ve gözlerini kocaman açtı.
“Ah, Cassian…”
Görüşü giderek bulanıklaşıyor, aklı başka yerlere kayıyordu.
***
Esteban'ın malikanesindeki yatak odasında Ryan'ın sesi kapının çalınmasıyla birlikte duyuldu."Sen buradasın."
"Sir Ramote bir süre kalmayı kabul etti."
Cassian yatak odasına girerken Ramote'ye başını salladı. Yatakta yatan Elysia'ya baktı, başını salladı ve Ryan'la birlikte yan odaya yürüdü.
“Peloit, Marquisate Blanche'ın işlerinden birinin iflas etmesini engelledi.”
Cassian'ın dudaklarının köşeleri yukarı doğru kıvrıldı.
Onu uyardı ama görünüşe göre Markiz Blanche'ın elini tutuyordu. Ne için?
Sonuçta bu onun parayla kazanacağı bir mücadeleydi. Peloit böyle bir şey yapmak için nasıl bir çıkar çatışması yaptı?
"Efendimin söylediğini yapmadığım için özür dilerim."
"Neden bahsediyorsun?"
Daha sonra bakışları yatak odasına açılan kapıya döndü.
Koyun avcılığı nedir? Elysia güvenli bir şekilde onun kollarındayken bahsettiği şey buydu.
"Hepsini kesmeliydim."
Belki şanslı olduğunun farkında bile değildi. Şu anda öfkesini çıkarabileceği biri var.
Daha sonra Lloyd kapıyı çalarak içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirosBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...