Cassian, Elysia ve Revos'a soğuk gözlerle baktı.
Elysia elini omzundan kaldırmaya çalışırken Revos ağzını açtı.
"Duke, güzel zamanı bölmeden buradan ayrılmak güzel olmaz mıydı?"
Elyssia şaşkın bir yüzle Revos'a baktı.
Evet, Cassian'ın gözünde de öyle görünebileceğini bile düşündü.
Altı yıldır birlikte olan iki kadın ve erkek, salonda öpüşmenin eşiğindeydi.
Elysia artan öfkeyi bastırmaya çabalamıştı.
Cassian onun kırmızı işaretli ince bileğine baktı ve Revos'a şöyle dedi:
"İyi bir zaman olup olmadığını bilmiyorum ama her şeyden önce o elini çekmeni istiyorum."
"Bu çok kaba, Duke."
Cassian, Elysia'nın omzunu tutan Revos'un kolunu çekiyor.
Elysia, Revos'un kolunun titrediğini gördü.
Tutunabilmesi için eline güç verdi ama Cassian tarafından mücadelenin dışına itilmiş gibi görünüyordu.
"Özür dilerim Majesteleri, çünkü o benim ortağım."
İki adam gergin görünüyordu ama gerçekte Revos gergindi ve Cassian sakin davranıyordu.
Sanki oynuyorlardı. Elysia içini çekti ve başını eğdi.
Uzun bir iç çekiş sesi duyan Cassian dönüp Elysia'ya baktı.
"İç çekmek-"
Buradan olabildiğince sessizce çıkmak istiyordu ama öylece geçip gidemedi.
Aynı şekilde ziyafetin ilk gününde de bugün Lumiere ile birlikte girdiğine göre ondan etkilenmiş olmalı.
Ama sonra onu görmeye geldi ve bunu yaptı.
Elysia elini kaldırdı ve mücevher tokasını çıkarıp saçını serbest bıraktı. İnce dalgalı gümüş rengi saçları döküldü.
Elysia başını eğdi ve sertçe başını fırçaladı.
Cassian, Elysia'nın ortaya çıktığını görünce başını çevirdi ve elinin tersiyle yüzünü kapattı ama Elysia onu göremedi.
Elycia yüzünü kapatan bir tutam saçı ağzından bir darbeyle aldı.
"Duke, bize biraz izin verir misin lütfen?"
Onun sözleri üzerine Revos, Cassian'a tam bir kazanan gülümsemesiyle baktı.
Cassian 'Bunu yapacağım' dedi ve Revos'a doğru başını eğerek salondan çıktı.
Elysia kapının kapalı olduğunu gördü ve Revos'a yaklaştı.
Ona sadece sokakta duyabileceğiniz bir sürü hakaret etmek istiyormuş gibi hissetti ama diğer kişi prensti.
"Majestelerinin az önce yaptığı eylem cinsel tacizdir."
"Cinsel taciz? Leydi ile aramızda o kadar saçma bir söz var ki…”
Elysia ağzını kaldırdı, yakasını çekti ve onu duvara doğru itti.
Bu sayede havlayan ve fısıldayan Revos'un sözleri bitmedi. İtme gücü oldukça güçlüydü ama Revos'un durumu karşısında gözleri kamaşmıştı ve fark etmemiş gibi görünüyordu.
"Benimle ilişkiniz nedir?"
Büyüleyici bir şekilde gülümsedi ve başını ona yaklaştırdı.
Daha sonra bacağını bacaklarının arasına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirgeschichtenBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...