Bölüm 30

77 4 0
                                    

Ryan arabayı çağırmak için birinci kata yöneldi.

Çalışana sorduktan sonra Elysia'ya dönmeyi planladığında gözüne bir şey takıldı. Bu, saf beyaz bir elbiseyle zarif görünümünü sergileyen Lumiere'di.

“Kol düğmeleri için biraz beklemeniz gerekiyor.”
"Uzun sürer mi?"
“Birisi şu anda yukarıda onlara bakıyor. Lütfen biraz bekleyin."

Görünüşe göre kendisi de buradan alışveriş yapıyordu.

Ryan'ın gözleri soğuktu. Elysia'yı tehlikeye atabilecek kişi oydu. Lumiere kendisine bakan bir bakış hissedince başını çevirdi. İkisi birkaç saniye birbirlerine baktılar ve Lumiere önce gülümsedi ve ona yaklaştı.

“Biz… Bir yerde tanıştık mı?”

"Seni ilk defa görüyorum."

Onunla nerede tanıştığını hatırlamaya çalıştı ama hatırlayamadı. Merak eden Lumiere bilmek istedi.

Ryan, Elysia'nın üst kattan aşağı indiğini hissedebiliyordu. 'Onu üzerimden atamıyorum... Ne kadar sinir bozucu.' Elysia'nın Lumiere ile karşılaşıp gücenmesinden nefret ediyordu.

Ryan gülümsedi ve Elysia'ya doğru gamzelerini ortaya çıkardı.

"Lumiere mi?" Elysia Ryan'a baktı. Lumiere'i arkasında görünce şaşırdı.

Lumiere'in şövalyesini çaldığı hissinden değil, ikisi birlikte çok yakıştığı için. Lumiere ve Ryan'ın orijinalde ortaya çıkışı, zihninde kendiliğinden hayal edilmişti. İki perinin birleşimi birçok açıdan izleyicilerin kalbine zarar verecek gibi görünüyordu.

“Leydi Lowell…! Burada bu şekilde buluşmamızın kaderimiz olduğunu düşünüyorum."

"Burada Leydi'yle karşılaşacağımı bilmiyordum."

Ryan doğal olarak Elysia'nın yanına yaklaşırken Lumiere gözlerini kocaman açtı ve dönüşümlü olarak ikisine baktı.

Uzun, altın rengi kirpikleri hızla uçuştu.

"Hanımefendi... Çok meşgul müsünüz?"

Daha sonra Elysia'nın ellerini tuttu. “Birlikte bir şey seçip seçemeyeceğimizi merak ediyordum!”

"Bir şey?"

"Evet, kol düğmesi almaya çalışıyorum ama bu konuda pek iyi değilim."

Lumiere'in utanmış bir yüzü vardı ve Elysia'nın elini tutan eline güç veriyordu.

Elysia'nın atmosferi bir an için sertleşti ama yavaş yavaş azaldı. 'Cassian'a vermek için bir şey seçeceğini sanmıyorum.' Özellikle nişan duyurulduktan sonra.

“Kol düğmeleri... Ailene mi veriyorsun?”

"Oh hayır. Bu… Bunu kalbime sahip olan birine vermek istiyorum.”

“Eğer durum böyleyse, kendi başına seçim yapsan daha iyi olmaz mı? Bundan sonra bir programım var, bu yüzden birlikte yapmak zor olabilir.

'HAYIR. Belki bu iyidir, bu fırsatı bazı şeyleri kontrol etmek için de kullanabilirim.' Elysia, Lumiere'in tuttuğu elini çekti.

Lumiere Cassian'a ne söyledi?

Zihnini keskinleştirmek için çabaladı ve kendi kendine henüz hiçbir şeyin kesin olmadığını söyledi.

“Bu çok kötü. Yardımcı olamaz. Yine de seninle tanıştığıma memnun oldum."

"Evet. Umarım güzel bir tane seçersin.”

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin