Elysia kanını emdikten sonra taze bir ifadeyle vücudunu kaldırdı.
Cassian onun bacaklarının üzerinden kaçan bileklerini yakaladı ve onu geri çekti. Şaşkın bir bakışla dönüp ona baktı.
"Sen..."
Yüzünü Elysia'nın omzuna gömdü.
Cassian ancak serinlik başına ulaştıktan sonra net bir şekilde düşünebildi. Ona söylememesine izin verip veremeyeceğini bilmiyor.
Sakin bir bakışla çocuk sahibi olamayacağını ve bunun sorun olmadığını söylüyor.
'O iyi olamaz...'
Gerçekten zehir yüzünden değil mi?
Bu noktada ne biliyor ki?
Kayıtsızlıkla konuşan soğukkanlı yüzün aksine, çok güvenilmez görünüyordu. Cassian kalbinin neden bu kadar çöktüğünü artık inkar edemiyordu...
Daha önce tapınağı ziyaret ettiğinde de benzer duyguları hissetmişti.
Kalbinin ne zaman böyle hissetmeye başladığını bile bilmiyordu. O zamana kadar sırf Elysia sempatik diye bu çizgiyi çizmesi komikti. Onun vücudu konusunda çok heyecanlıydı.
'Ben en kötüsüyüm. Daha sonra bir şeyden pişman olacağım...'
Pişmanlık insanın duygularını geç fark etmesine yetiyordu.
Elysia şaşkın bir yüz ifadesiyle onu dışarı itti. Endişeyle sordu: "Cassian mı? Çok fazla kan içmediğimden emindim... iyi misin?"
Elini kaldırdı ve yüzünü kapatarak etrafına baktı.
Ne zamandan beri bu serin eller ona bu kadar sıcaklık veriyordu?
Dürüst olmak gerekirse bugün buraya kadar neden geldiğini bile bilmiyordu. Onun direncinin zehiri arındıracağını bilmesine rağmen, haberi duyduktan sonra endişeden çılgına döndüğünü hatırladı.
Eğer zehir onun hayatına zarar verecek olsaydı Cassian'ın ne yapacağına dair hiçbir fikri yoktu. Bu düşünceyle Elysia'yı güvenli bir yere koymak gerekli görünüyordu.
Mesela kendi evi.
"Şimdi iyi misin?"
"Evet. Ben iyiyim. Bence yeterli."
Cassian bu sözler karşısında kaşlarını çattı.
Çünkü kendisi iyi olmasa da sorun olmadığını söyleyeceğini düşünüyordu. Böyle düşünerek yüzüne dokunan elini tuttu ve dudaklarını beyaz elinin arkasına gömdü.
Öpücükle birlikte Elysia'nın kalp atışlarının hızlandığını hissetti.
Cassian tatmin edici bir şekilde ağzının kenarlarını kaldırdı. Başını eğip yavaşça gülümsediğinde, kalp atışları eskisinden daha hızlıydı.
O sırada kapının çalınmasıyla birlikte çalışanın sesi duyuldu."Hanımım. Ustanın yakında evine döneceği söyleniyor."
"Anladım!"
Elysia konuşmayı bitirir bitirmez elini aceleyle bıraktı ve Cassian pişmanlıkla odadan çıktı.
***
Ertesi gün Cassian, Duke Lowell'ı ziyaret etti.Duke Lowell, Cassian'ın önceki gün Elysia'nın odasında olmasından rahatsızdı. Nişanlı olsalar bile henüz evlenmeden öncedir.
"Peki, ne söyleyeceksin?"
"Evlenmeden önce Leydi'yi yanıma almak istiyorum."
"Ne? Bu saçmalık da ne? Kesinlikle hayır." Duke Lowell sırtını dikleştirdi ve sesini yükseltti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirosBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...