Kraj leta 3

228 18 0
                                    

-Nemoj da me vređaš, kada sam ja to tebe lagao? Valjda znaš da jedno drugom uvek govorimo istinu?

-Izvini to mi je izletelo. Ono što si rekao mi je izuzetno važno, pa mi je bila potrebna još jedna potvrda da slučajno nisam pogrešno razumela. Hajde, nastavi.

-Sećaš li se one zimske noći kad si došla kod mene?

-Kako bih to mogla zaboraviti?

-Bilo nam je hladno, pogotovo tebi, dok smo u sobi sedeli i pričali. Ja sam te pozvao da legnemo u krevet i da se pokrijemo, da nam tako bude toplije. Ti si odmah pristala. Ja sam ti počeo pričati o mom takmičenju iz botanike. Ti si tada zaspala, a ja sam te celu noć držao u naručju i gledao. Zaspao sam pored tebe tek ujutro pred zoru. Tog jutra sam shvatio koliko mi značiš.

-Ja sam uživala da spavam pored tebe. Znaš li šta mi je bilo čudno? Što me mama uopšte nije ništa pitala u vezi toga. Znajući je, teško je prihvatiti da je zaboravila. Ja sam se spremala, priznajem po malo u strahu da joj to objasnim, ali se uvek nešto drugo dešavalo tako da nisam. Ako me pitaš, volela bih ponovo tako da spavamo. Volim da osećam tvoju toplinu. Ja se tada sva rastopim.

-Primetio sam. Zalepila si se za mene kao flaster. Stezal si me i rukama i nogama kao da se bojiš da ću ti negde pobeći. Ne znam da li je koincidencija, ali me je nekoliko dana posle toga pozvala tvoja mama da razgovaramo o mom takmičenju.

-I o čemu ste razgovarali?

-Preporučila mi je neku literaturu i dala neke savete, ali je rekla da je posetim u Institut za medicinska istraživanja u kojem radi gde će mi pokazati neke nove tehnologije. Bio sam tamo već nekoliko puta.

-To mi je veoma, veoma sumnjivo. Ne znam zašto, ali imam snažan predosećaj. Nisam mogla ni pretpostaviti da bi ona ikoga pozvala u Institut.

-Ti znaš da sam pobedio na takmičenju sa radom "Razmnožavanje i rast biljaka u nestandarnim uslovima", ali si mi se ti rugala da u našoj zemlji postoji toliko neiskorištenih površina za zemljoradnju i voćarstvo gde je sve i više nego standardno, samo što niko neće to da radi. Međutim tvoja mama je rekla da je pročitala moj rad i da je u njemu videla neke zanimljive ideje koje bi mogle da se iskoriste u domestifikaciji nenastanjenih planeta u kojima su teški i li skoro nemogući uslovi za život ljudi i slična živa bića. Dodala je da bi bila voljna da podrži moj projekat. Priznajem da je nisam baš najbolje razumeo o čemu govori, ali mi je sve skupa delovalo zanimljivo.

-Znaš li da mi je neobično drago ovo što si mi ispričao. Stvarno izvini što nisam bila zainteresovana za tvoj rad ili hobi, ne znam ni sama kako da ga nazovem. Priznajem da mi je to delovalo apsolutno neinteresantno. Razmnožavanje biljaka? Ako je moja mama u tome nešto videla onda budi siguran da je nešto veoma važno, jer ona nema oči, ona ima rentgene za te stvari. Iako sam nesrećna što više nećemo biti zajedno, s druge strane mi je drago što ćeš da studiraš to što voliš, a još više što ćeš biti u kontaktu s mojom majkom. Budi siguran da će mi misao na to davati veću snagu da lakše savladam ono što me čeka.

-Možda ćeš tamo gde ideš naći nekog lepog momka koji će te voleti?

-Možda ćeš tamo gde ideš naći nekog lepog momka koji će te voleti?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Možda ću naći nekog momka koji će me...? - U tom momentu se Solaria ukoči. Dobila je potpuno ozbiljan i nepomičan izgled lica. Imala je zatvorene oči. Ispod kapaka primećivalo se pomeranje očih jabučica. Osetilo se da je veoma koncentrisana i da duboko razmišlja. Ruka na Nebojšinom stomaku joj se zgrčila u pesnicu. Isto tako je zgrčila i onu drugu ruku. Nebojša ju je posmatrao. Pretpostavljao je šta joj je u glavi. Samo što nije znao koliko duboko se suočava sa onim o čemu je razmišljala. Po tome koliko je njeno razmišljanje trajalo, delovalo je da je prilično uznemirena. U jednom trenutku je opustila šake, okrenula se prema njemu, podigla malo glavu i pogledala ga. Postavila je Nebojši za njega jedno potpuno neočekivano pitanje:

-Kad bih skinula gornji deo bikinija, šta bi ti radio mojim grudima?

Iako ga je pitanje iznenadilo, jer po njegovom mišljenju nije imalo veze ni sa čim njemu poznatim, nije mu trebalo mnogo vremena da odgovori: - Ljubio bih. Zašto pitaš?

-Ljubio bi. - Ona se opet vrati u prvobitni položaj ali ovaj put sa otvorenim očima. Opet je nastavila da razmišlja. Pa je nastavila: -Odrekao bi se onih bujnih grudiju zbog mojih?

-Nema to veze s grudima, da li su bujne ili nisu. Ti si meni bitna.

Nakon što je registrovala što joj je rekao i o tome razmislila. Upitala ga: - šta si ti meni?

Sad je on bio na muci šta da odgovori. Razmišljao je šta bi u ovom trenutku bilo najbolje reći: - ja sam ti drug.

Sad je ovaj odgovor nju iznenadio. Ona je u svojoj glavi imala neku nejasnu sliku, pa je pokušavala da pitanjima dođe do nekih odgovora koji će joj zamišljenu sliku napraviti jasnom. A ovo što joj je rekao se nikako nije uklapalo u njenu sliku. S druge strane je uhvatila sebe u razmišljanju kako bi ona njemu dala takav odgovor da ju je on isto zapitao. Znači, on je njoj rekao njeno viđenje odnosa a ne ono što on stvarno oseća. E pa to više neće moći tako. Imala je još jedno dopunsko pitanje:

-Ako bih skinula donji deo kostima šta bi mi tamo radio.

-Misliš ovde? Budući da je njemu tu već bila ruka, on ju je samo pomerio gore dole.

-Da, tu.

-I tu bih te ljubio.

-Drug ne ljubi takva mesta.

-Nego kakva?

-Nikakva. Ti meni uopšte ne olakšavaš, a sigurna sam da znaš o čemu razmišljam. Znam da sam sama kriva za to. Potpuno mi je jasno da je ona reč -drug, bila provokacija upućena meni s razlogom. Sačekaj da smislim pravo pitanje.

-Neću nigde otići.

-Znam da nećeš i nemaš pojma koliko me boli što ti ostaješ a ja odlazim, ali o tome ćemo pričati kasnije. Moram ovo sad rasčistiti.

Tu je ona napravila dramsku pauzu pa zapitala:

-Da li ti mene voliš?

domatrios

domatrios

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SolariaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin