Leo i Renesmee

131 6 31
                                    

Nakon što su prišli Profesorovoj kancelariji, Leo je izvukao ključeve i otvorio vrata da Renesmee prva uđe. Kad su ušli, Leo je za sobom ponovo zaključao vrata da neko slučajno ne uđe i vidi kako oni sakupljaju opremu. Leo je držao spisak potrebnih stvari i govorio Renesmee gde su da bi ih ona sa polica i regala uzimala i stavljala na gomilu odakle će će ih odneti do vozila. On je njoj čitao samo one manje i laganije stvari a one teže je sam pripremao i pakovao za prevoz. Kad je sve bilo gotovo, Renesme je malo otežanog disanja umorno sela na kauč koji je bio smešten pored zida. Leo je seo pored nje.

-Jesi li dobro?

-Izgleda da sam se počela brže umarati. Brzo će proći ne brini. A možda je to i zbog smanjenih fizičkih aktivnosti. Mislim da sam dobila i koji kilogram viška. Morala bih se više kretati ili bar ići u duže šetnje.

-Kako se osećaš boraveći kod Profesora?

-Ispočetka sam mislila da ću se osećati sputanom i zarobljenom i na neki način bez slobode. Priznajem da sam bez slobode ali u jednom veoma lepom smislu. Svi me vole i pokazuju mi veliku pažnju, čak i preteranu. Kakva bih ja to bila kad to ne bih cenila? Stvarno se osećam kao član porodice, a to mi, znaš i sam, veoma mnogo znači. Mislila sam, kad se pojavila Pella da ću s njom biti u sukobu, ali se za čudo ni to nije desilo. Sve mi se čini, ako se nešto u međuvremenu ne desi, da ću dete roditi okružena mojom novom porodicom. Svako drugo rešenje bi značilo da moram zaratiti sa Profesorom ili Solariom, a to nikako ne želim. Znam u kakvoj si ti situaciji i na tebe ne želim da vršim nikakav pritisak. Drago mi je što te ovako često viđam, pa dok traje.

-I meni mnogo znači što si u mojoj blizini iako bih voleo da provodimo vreme nasamo. Važno mi je da si ti u ovakvim uslovima psihološki stabilna.

-Naravno da jesam. Jako mi je zanimljivo da učestvujem u svim ovim peripetijama najpre sa bioandroidima, a sada i tehnoandroidom, a sve je to smislila Solaria. Osećam da sam u centru važnih zbivanja. To je dodatni razlog pored svega ostalog da volim ovde da budem. Zašto me tako gledaš, kao da me vidiš prvi put.

-Svaki put kad te pogledam iznenadim se koliko si lepa i koliku mi radost stvaraš. Nema trenutka kad ne mislim na tebe. Trenutno ova situacija nije povoljna da donosim radikalne odluke jer u pitanju nismo samo mi, već su i mnogi drugi.

-Nemoj da brineš, sve ja razumem. Meni je stvarno dobro, trudnoća se odvija odlično, dok se dete ne rodi i dok mi je u stomaku ne bih ga želela opterećivati stresnim situacijama. Kao i meni i njemu je ovako lepo. Hoćemo li da krenemo, sigurno nas čekaju kod kuće da im donesemo opremu?

-Da li se tebi baš toliko žuri? Voleo bih da budemo malo zajedno.

-Ne znam šta si imao na umu? Da svratimo negde na kafu i malo popričamo nasamo?

-Nema sumnje da bih voleo da pričam s tobom, to mi puno nedostaje. Ali bih ovaj put želeo nešto meni mnogo važnije.

-Kaži slobodno.

-Hteo bih da oslušnem kako kuca srce mog budućeg sina. Nemaš pojma koliko sam srećan i ponosan zbog toga, a i zato što ga baš ti nosiš.

Renesmee ga je znatiželjno pogledala, otkopčala je suknju a majicu podigla do visine grudiju da što bolje ogoli stomak koji nije bio mnogo velik ali se njegova zaobljenost jasno primećivala. Leo se nagnuo, naslonio svoje uvo na njen stomak a lice na njene butine.

-Čuješ li mu srce?

-Čujem potpuno jasno. Siguran sam da će biti pravi junak.

Leo je ostao u tom položaju prilično dugo. Renesmi je to bilo malo neobično. Nije htela da Lea odvoji od sebe, iako je smatrala da on previše dugo stoji u tom položaju, pa ga je rukom počela gladiti po glavi. Leo je malo okrenuo glavu pa joj počeo ljubiti stomak. Izljubio joj je ceo stomak, a onda rukom podigao majicu da joj oslobodi grudi, pa je počeo i njih da ljubi. Rensmee je počela da se uzbuđuje pa je svoje ruke držala, jednu na njegovom potiljku a drugu na njegovim leđima veoma lagano ga privijajući uz sebe. Na kraju su došle na red i njene usne kojima se Leo temeljito posvetio. Renesme je počela teže da diše a Leo je ustao pa ju je počeo svlačiti, najpre gornji deo pa onda suknju i gaćice.

Kad je ostala bez odeće pogledala je Lea i zapitala: - Ne znam kako da se namestim?

-Legni na leđa i stavi ovaj tvrdi jastuk od kauča ispod da ih malo podigneš. Ne brini neću te pritiskati. Dok se ona nameštala Leo se skinuo i prišao joj. Renesmee je zatvorila oči u očekivanju poznatog osećaja.

***

Spustili su svu opremu i ubacili u heliomobil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Spustili su svu opremu i ubacili u heliomobil.

-Renesmee, da li će ti biti problem da sama odvezeš ovu opremu kući? Zaboravio sam da svratim u svoju kancelariju. Imam tamo neke sitnice da obavim, neću se dugo zadržavati pa ću i ja doći ne mnogo posle tebe.

-Nije nikakav problem.

-Samo nemoj kad dođeš, da sama prebacuješ opremu, moraš mi se čuvati.

-Nije oprema teška, ali ću te ipak poslušati.

-Volim te takvu, - reče Leo pa joj uputi dugačak poljubac na rastanku.

-Volim i ja tebe, - odgovorila je Renesmee sa osmehom, pa pritisla dugme za start vozila.

domatrios

SolariaWhere stories live. Discover now