Nakon neuspeha

50 5 3
                                    

-Zaboravljaš da imaš osobu koja je specijalista za rešavanje takvih nedoumica. Ti si meni rešio puno problema, naučio si me mnogo čemu, a volela bih da to nastaviš. Imam i ja tebi puno toga da dam. Na prvom mestu imaš moju bezgraničnu podršku. To muškarcu treba da bude veoma važno, jer mu to daje vetar u leđa i omogućava mu da hrabro plovi.

Bilo bi jako dobro da mene doživljavaš kao nekoga ko ti nije opasnost u bilo kojem smislu, već da se osetiš bogatim što me imaš. Kad li su roditelji bogatiji, kad imaju jedno ili kad imaju više dece? Zbog čega bi ono što se desilo smatrao tvojim neuspehom? Da li si ti siguran da znaš pravi razlog? Da li si siguran da je to bilo samo do tebe? Imaš mene da eksperimentišeš šta god poželiš. zbog čega to ne bi maksimalno koristio?

Budi naučnik, budi ljubavnik, budi šta god želiš, ali budi. Ne odustaj ni od sebe ni od mene, takav budi. Neću ti dozvoliti bilo kakvu bezvoljnost. Moram te nekako animirati i dati volje za život. Miranda spusti ruku, poglea Nebojšu pa reče: - Još ti je vlažan, šteta da bude takav, daću mu samo jedan mali poljubac da ga osokolim, vidi kako se snuždio. - Miranda umesto da ga poljubi prihvati ga ustima.

-Šta to radiš, nije to poljubac.

-A zbog čega se ti sekiraš? - Miranda napravi kratku pauzu, pa nastavi što je započela.

-Nije to kravlje vime pa da ga toliko muzeš, - Nebojša je nekako morao reagovati, - Osim toga pogrešno vreme si izabrala, ako baš hoćeš da znaš, to se radi pre a ne posle kad on izgubi svu svoju snagu, tako da mi sada i nije neko uživanje. Da ti to meni možda ne vraćaš za ono što sam ja tebi radio? Tada je to bio samo jedan znak dragosti, hteo sam na najlepši način da pozdravim ono što sam otkrio, a ničeg drugog se nisam mogao setiti nego da ti je poljubim.

-Kao prvo ti je uopšte nisi poljubio, iako bih ja volela da jesi, već si gurnuo jezik koliko si god mogao dublje. Budući da ti to ne mogu uzvratiti, onda mislim da je ovo što ti radim dobra ravnoteža. Obuhvatila sam ti ga najviše što sam mogla, ali ne zato da ga uzbudim nego samo zato da mu probam ukus. Ako ti mene budeš tamo ljubio, onda ću i ja tebe ovde. I moraćeš mi biti zahvalan ako ti dozvolim da ti budeš prvi. Ali da ne misliš da sam ja nemilosrdna, ipak ću te pustiti da dođeš k sebi i da prikupiš snagu za sledeću akciju. Ne brini neću te ja terati, samo ću čekati da budeš ponovo spreman.

Ona je svoju glavu približila njegovoj, poljubila mu oba oka, pa usne pa upitala: - da li ti smeta što te ljubim u usta nakon što sam ti ga držala u ustima?

-Zašto bi mi to smetalo? Ja uživam u tom redosledu, nemaš pojma koliko. To me ispunjava velikim zadovoljstvom, ona tečnost koja ti je ostala u ustima nije samo moja. To je zajednički rezultat i posledica naše bliskosti. Ja sam više brinuo da se tebi neće dopasti. Ne uspoređujem, već samo konstatujem da uživam u ukusu tvog vlaženja kad te dole ljubim. Uživam i u tvojoj pljuvački koja ti je u ustima dok te ljubim i ona mi prija. Sve tvoje tečnosti meni prijaju, a samo se mogu nadati da bi i tebi mogle moje.

-Nemaš šta ti da se nadaš. Nema mi ukusnijeg sladoleda nego kad ti ga oblizujem. I pogrešno si se izrazio. Nije to tvoja tečnost nego je moja. Tvoja je bila dok je bila u tebi, pa čak ni tada. Kad je izašla ona je bila namenjena meni i kao takva je moja, a ja ću u njoj da uživam kako budem htela. Tvoje je samo da se ne suzdržavaš i da mi je što više nudiš.

Ja kroz to shvatam da mi nudiš sebe, onoliko koliko možeš. Pa kako onda da mi se to ne svidi. Svaki tvoj vrhunac ja doživljavam kao svoj trijumf time što sam ti to izazvala. Ne gledam ja na to kao da sam uradila nešto da bih tebe zadovoljila a mene u tome nema, baš suprotno. Kad tebe dovedem do vrhunca tada je ispunjen moj cilj, a tvoj vrhunac moja nagrada koju nestrpljivo čekam.

-Sad si me nadjačala i to mojim rečima. Princip koji si opisala me ne iznenađuje ali mi veoma prija što ti je takav. Ako bude prilike da i ja tebi izazovem istu reakciju, uopšte ne moraš da sumnjaš da će i moj pristup tvom vlaženju biti potpuno isti. Ni jedna tvoja kap se neće izgubiti, jer ću ti je ja izazvati pa će biti potpuno moja.

SolariaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora