Taktika

39 5 7
                                    

-Da li smetamo?

-Nikako, veoma ste dobrodošli. Izvolite sesti. Hoćete ti da vam skuvam kafu?

-Šta je to?

-To je topli napitak sa Zemlje. U njoj ima malo stimulativnih sredstava, a priprema se sa vodom ili mlekom.

-Mogli bi to da probamo. Mene to i kao lekara zanima.

Nebojša je pripremio sa mlekom jer je smatrao da će im se to najviše dopasti. Nije se prevario.

-Baš je ukusno rekla je Renesmee, - nešto je rekla i Iret ali je Nebojša nije razumeo.

Renesme je prva počela, - čule smo da je Miranda otišla sa ekipom i da si ostao sam, pa smo doše da proverimo treba li ti šta?

-Hvala vam na brizi, ne treba mi ništa, ali mi je drago da ste došle, vaše društvo mi prija.

Iret i Renesme su se počele nešto domunđavati, Nebojša ih je pogledao.

-Iret bi na neko vreme trebala da ode. Mogu li ja sa Gillijem da ostanem za to vreme ovde?

-Naravno, voleo bih s tobom o nekim stvarima da popričam.

Iret je otišla, a Renesmee ga je zapitala, - Da li si doručkovao?

-Nisam, odakle ti ta ideja?

-Deluješ mi nekako iscrpljeno, a da nije to i od Mirande?

-Tačno je i jedno i drugo, - Nebojša se nasmeje.

-Primi mog sina, sad ću ti ja nešto spreminiti za jelo. Muškarci su uvek nervozni kad su gladni.

-Čudno, - nastavila je, gledajući Nebojšu kako ljulja Gillija, - Gilli uglavnom ne voli kad ga drže muškarci, čak plače i kad ga Leo drži, a kod tebe se baš smeje.

-Možda zato što ja volim decu pa bih voleo da imam neko.

-Ne brini, neću da se mešam. Znam da Miranda ne može imati dece, a da li ti planiraš to sa Solarijom?

-Voleo bih, ali sa njom o tome nisam razgovarao. Znaš da smo dugo bili razdvojeni.

-Ja sam skoro sve to vreme bila s njom. Koliko sam je upoznala, ona će pristati ako ti budeš ubedljiv. Ona je psihički veoma jaka osoba ali veoma nežna na emotivnom planu. Ako je ubediš da voliš decu ona tome sigurno neće odoleti. Evo doraučak ti je serviran, daj mi dete a ti jedi.

Nebojša joj je predao dete, ali nije prošlo ni nekoliko sekundi a Gilli je počeo jako da plače.

-Nisam mu ja ništa uradio, - pravdao se Nebojša.

-Nisi. Gilli je osetio miris hrane pa plače da ga nahranim. Da li će ti smetati da ga ovde podojim?

-Što bi mi smetalo, imaću društvo u jelu, a to je uvek poželjno.

Renesmee se nasmejala. Kad je završila sa dojenjem, Gilli joj je u rukama zaspao, - zaspao je, morali bi da idemo da ti ne smetamo.

-Nemojte da idete, zar nis irekla da će Iret doći po tebe? Stavi ga u tu fotelju da spava, imaš tu i ćebe. Nikle su mi neke biljke, pa bih voleo da ti ih pokažem, a ti bi mi mogla pričati o Solariji.

-Ti si ozbiljan, ne pričaš to samo tako?

-Naravno. Otkako sam otišao sa Zemlje družio sam se samo sa Mirandom. Ne kažem da mi je sa njom bilo dosadno, naprotiv, ali sam se na Zemlji družio sa puno mojih kolega. Došavši ovde osetio sam se prilično usamljenim. Miranda se počela sve više baviti istraživanjima, a ja sam po ceo dan u ovoj mojoj laboratoriji. Ne znam jezik, nemam s kim da razgovaram, ne družim se ni sa kim. Naveče legnem sa Mirandom u krevet, ujutro se probudimo, pa svak na svoju stranu.

Solariaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن