Sauron je skinuo skafander i pakovao ga u njegov specijalni džak. To je radio prilično sporo. Nije bio ništa posebno umoran ali je osećao neku psihičku iscrpljenost. Zato je svaki deo odeće koji je skidao sa sebe pažljivo zagledao i vrtio u rukama, ne zato što ga je to interesovalao već zato što mu je to omogućavalo da se prepusti razmišljanju. Pitao se gde je on u celom ovom sistemu i kakva je njegova stvarna funkcija.
Nema šta on ovde nije radio, mnogo toga zanimljivog je i doživeo, ali ipak kad bi došlo vreme za spavanje dugo bi razmišljao o Solarisu odakle je potekao i sa kojim ima sve manje komunikacije. Ovde je bio okružen prijateljima, preko dana je bilo veoma dinamično i zanimljivo, a veoma često i smešno zbog bezbrojnih gluposti koje su njegovi drugari radili. Nije ni on za njima zaostajao, moglo bi se čak reći da je u tome prednjačio.
Pa ipak, kad bi legao, osetio bi neku čudnu samoću iako nije spavao sam u prostoriji. Imao je osećaj kao da nikoga za njega nije briga. Vendor se i dalje pravio važan što vodi grupu, ali niko nije ni želeo da zauzme njegovo mesto, pa je izgledalo da je na to pretplaćen. Neke su se stvari ipak promenile, direktive za rad nije dobijao više od Teyle već od Moire, a samo ponekad od Rowana ako bi je on zamenjivao. Rowan i nije bio više s njima. Ako nije bio sa Moirom bio je uglavnom sa Mirandom, a u poslednje vreme sa Leom jer su radili na ultrazvučnom uređaju za probijanje leda.
Zack je bio i ostao teški nezreli žutokljunac, Tiryan je bio po malo uvrnut a jedini normalni su bili Sulu i Spike. Stvarno je bio blizak s njima, jer su razmišljali kao jedan. Nedostajala mu je Moira, onakva kakva je nekada bila, jer se sa njom družio i ponašao kao sa sestrom. Dugo bi pričali o njegovim ljubavnim problemima. Lepo ga je ona svatovala, ali se on toga baš i nije pridržavao. Nekako je gledao na te devojke kao da su sa druge planete. Nije ih uopšte razumevao, ni šta žele, ni šta hoće, a teme o kojima bi pričali bile su do zla boga dosadne.
Koliko je puta rekao Moiri da bi hteo da ima devojku kao što je ona, da joj može sve reći, da je može maltretirati i rvati se s njom onako prijateljski dok se oboje smeju kao ludi, bez obzira na to ko ih gleda. Znao je za Zackove i Tiryanove pokušaje oko Moire, jer mu je to lično ona ispričala. Nije ni ona njemu ništa tajila. Uživala je u njegovom zagrljaju dok bi s njim spavala, jer je znala da je u sigurnim rukama osobe u koju ima neograničeno poverenje kao u brata i prijatelja.
Sauron je uvek želeo sreću Moiri i bilo mu je drago kad je video kako se ona i Rowan gledaju. Sumnjiv je njemu taj Rowan bio odavno, nije mu mogao naći ni jednu veću manu ali je bio ipak nekako drugačiji od ostalih. Ono što je bilo baš karakteristično nije mu se znalo šta misli, ali ako ti treba neka pomoć, njega ne moraš dva puta pitati. Verovatno je Moira u njemu videla nešto drugo što on ne vidi. A što se tiče Moire, viđao je on nju relativno često, odnos među njima nije se mnogo promenio, i dalje bi ona njih grlila i ljubila u obraze, ali su ti susreti bili izuzetno kratki i retki, nisu se više ponavljale one situacije kad su satima gluvarili.
Ona je sada bila uvek u nekoj trci, brinula o mnogo važnijim stvarima, radila na projektima, bila je veoma zauzeta. Ne pamti kad ju je poslednji put video da sedi i odmara. Uvek je negde žurila. Znao je da ona stara vremena ne mogu večno da traju. Menja se ili vreme ili ljudi. Grupa je u poslednje vreme bila ili kod Nebojše ili na Pukotini. Povremeno bi radili i na prepravkama kupola, a nekad bi pomagali i Admenti kad bi ona to od njih tražila. Skoro redovno sa Admentom su bili Athus, Ripley i Haron, a povremeno Leo i Iret.
Njega, Saurona, je dopalo da bude poslednja tri dana dežuran na pukotini. Svi su sa nje bili povučeni na poziv Teyle, nije tačno znao zbog čega, ali se zbog toga nije mnogo ni uzbuđivao, jer će saznati kad za to dođe vreme. Njegova dužnost je da kontroliše dešavanja ispod kupole, sa skafanderom na dohvat ruke ukoliko nešto krene po zlu. Na prvom metu tu je bio vazdušni pritisak, pa onda temperatura, rad vazdušne turbine koja je proizvodila energiju za dopunsko grejanje vazduha i sliče stvari. To nije bilo teško i uglavnom se dosađivao. Pitali su ga da li će moći sve to sam, a on je odgovorio da ne moraju za njega da brinu.