Melina i klizavost

24 2 0
                                    

-Drago mi je da tako misliš. Iz svega ovoga si sigurno zaključio da moja golotinja tebi nije ni opasna ni provokativna. Ti ćeš se na nju naviknuti kao na nešto normalno i nadam se - tvoje. Ako se pitaš da li je nešto iza ovoga što si malo pre upoznao preostalo, iznenadiću te odgovorom da ovo nije ni vrh ledenog brega.

Time što si mi upoznao ovu moju stranu nikako ne znači da ne smeš da me maziš, grliš ili ljubiš, jer to nije zabranjeno niti sam ja nečim zaražena, samo za neke stvari nisam još spremna. Ja sam tvoja devojka i ti možeš sa mnom da vežbaš šta god poželiš. Vežbanje ljubavi može da bude samo korisno.

Do sada sam pričala uglavnom o tvom upoznavanju mene, mislim da je sada vreme da govorim o tebi. Ja trenutno ležim na tebi opuštena celim telom. Da li te kojim slučajem pritiskam na određenom mestu, pa te tu boli?

-Ne, dobro, možda malo.

-To ćemo odmah da sredimo, - Melina podigne svoj stomak, zavuče ruku u njegove gaće, uhvati mu ga i postavi u uspravan položaj, jer se ranije sav bio ikrivio, sve ostalo vrati kako je bilo pa upita Ventora: - da li mu je sada bolje?

-Mnogo bolje.

-Zbog čega mi to ranije nisi rekao? Znam, ne moraš odgovarati. Smatrao si da nije u redu da ti ga diram rukom, a kao što vidiš mojoj ruci se ništa nije desilo. Ima još nešto, ti si mene malo pre lagao, kad sam te pitala da li sam prema tebi bila nepristojna. Dok si me držao u zagrljaju moje ruke su bile u tvom krilu, što znači da sam te dirala, a kad smo se okrenuli onda sam obe ruke zavukla u tvoje gaće, ali se naravno ništa nije dešavalo. Ako to nije bilo diranje, onda ne znam kako se to zove.

-A šta sam mogao da kažem ili učinim?

-Mislim da nema potrebe da glumimo. Ja znam da si ti muškarac, a ti nemaš potrebe da to skrivaš. Tvoja muškost meni ne smeta, a zbog čega bi? Ako sam ti devojka ja ću se ponositi time i da ti ga gledam i da ti ga diram, kao i sve drugo na tebi. Znam da ti imaš svoje muške potrebe koje želiš da zadovoljiš. Meni nikako ne bi odgovaralo da te potrebe zadovoljavaš sa nekom drugom devojkom. Ja ću već da smislim nešto kako da ja tebe zadovoljim.

-Ja to od tebe nikad ne bih tražio.

-Ne moraš ti od mene ništa da tražiš, ja znam šta tebi treba. A to je da te mazi jedna nežna ženska ruka kao što je moja.

-Šta si sad naumila? - Ventoru je bilo nešto neobično u Melininom ponašanju.

-Što si se odmah uzbunio? Hoću da napravim jedan mali eksperiment, ti se buni kasnije ako budeš želeo. - Ventor je odustao od opiranja. Melina mu je u par poteza skinula gaće pa se vratila u prvobitni položaj. - Da li ti ovo prija sada? - upitala ga je.

-Naravno da prija.

-Čudan ti je odgovor iako ga razumem. Ja sam u istom položaju u kakvom sam bila i ranije. I ti si isto tako. Razlika je samo u parčetu platna koje nas je delilo. Ipak ima još neke razlike. Čini mi se da je on dobivši signal da nema tkanine koja nas je delila, između naša dva stomaka počeo da raste. Ja to dobro osećam. Ne samo da raste nego postaje i tvrđi. Hoćeš li da ti ga svojim stomakom dopunski masiram?

-Ali onda se može desiti...

-Neka se desi, i treba da se desi. Ti me sa tvojim rukama slobodno uhvati za guzove, pa me preko njega pomeraj kako ti je najzgodnije.

Poslušao ju je, a ona mu je u tome pomagala koliko je mogla. Uskoro je ispod svog stomaka osetila snažno pulsiranje, a nedugo zatim veoma obilno izbacivanje Ventorove tečnosti. Ventor je veoma teško disao ruke ne ispuštajući sa njenih guzova. Kad je procenila da je zgodan momenat, klizajući se po Ventorovom stomaku približila se njegovom licu tražeći poljubac.

SolariaOnde histórias criam vida. Descubra agora