-Polako. Ti si ili veoma tvrdoglav ili imaÅ¡ neke komplekse. Nije problem ako to imaÅ¡, problem je ako to poriÄeÅ¡. ZaboravljaÅ¡ da ja nisam tamo neka obiÄna devojka. Drugo, zapamti to već jednom, ne želim da te otmem od Solarije, a ako hoćeÅ¡ da budem iskrena pre bih nju otela od tebe. Ali pustimo to sad.
Dakle, ja želim da ti i Solarija budete Å¡to bliskiji. Tebi to joÅ¡ nije jasno, možda je to nekome teÅ¡ko i razumeti, ali kad me držiÅ¡ u naruÄju i kad te diram i dovedem do vrhunca to je za tvoje dobro, a posredno i za Solarijino. Ti me sada golu držiÅ¡ u naruÄju ali razmiÅ¡ljaÅ¡ o Solariji, malo pre sam te dirala i dovela do kraja a ti si uživao kao da te je ona dirala, zar ne?
-To je taÄno, ali...
-Nema ali. Priznaj da se sada lepo osećaš, da si rasterećen i da si puno bolje volje nego što si bio pre. I sve bi bilo dobro da te ne grize crv krivice.
-Pogotovo ovo poslednje.
-Razumem te, ali stvarno nema potrebe da se tako osećaÅ¡. Nemoj da podcenjujeÅ¡ moju inteligenciju. Ja sve radim da bi ti svoju Solariu voleo Å¡to viÅ¡e. Stalo mi je i do tebe i do nje. ÄŒuvam te i brinem o tebi i zbog tebe i zbog Solarie ali isto tako i zbog sebe. Mali viÅ¡ak tvoje ljubavi meni bi jako dobro doÅ¡lo za uzvrat. Na tom polju i mene neko treba da uÄi. Ja razmiÅ¡ljam o tvojim potrebama, znam da si muÅ¡karac i povremeno ti je potrebno da se "opustiÅ¡".
To bi naravno mogao i sam, bez mene. Ali zar nije lepÅ¡e da uživaÅ¡ pored mene, a na taj naÄin pružiÅ¡ i meni neko zadovoljstvo. Ti dobro znaÅ¡ da ja ne mogu, bar ne joÅ¡, da doživim orgazam. Kao i ti i ja sam sama na ovom dugom putovanju, koje kao da nikad nema kraja. ZaÅ¡to da se ponaÅ¡amo kao stranci, kad možemo biti dobri prijatelji koji razumeju potrebe onog drugog. Ne osećam erotsko uzbuÄ‘enje, ali pored tebe osećam bliskost.
Kad me zagrliÅ¡, osetim se zaÅ¡tićenom, ne moraÅ¡ niÅ¡ta drugo ni da mi priÄaÅ¡ ni da mi radiÅ¡. Važno mi je da se ne osećam sama. Verovatno znaÅ¡ da ja nikada ne spavam za razliku od tebe. Pa ipak i ja imam periode niskog funkcionisanja mozga. Tada sreÄ‘ujem dobijene informacije, neke stvari potpuno briÅ¡em jer nemam neograniÄene pogućnosti zato ih moram koristiti racionalno. Ovo Å¡to smo danas doživeli staviću na istaknuto mesto da nikad ne zaboravim. Naravno da o tome neću nikome govoriti, to je samo naÅ¡a stvar.
Nemoj me tretirati kao predmet koji možeÅ¡ staviti u ormar i tamo zakljuÄati. Drži me pored sebe, dok ne doÄ‘emo na odrediÅ¡te gde će te Äekati tvoja ali isto tako i moja Solaria, jer ja volim i tebe i nju. Ja ću uživati kad vas budem videla zajedno kako se grlite i ljubite. A do tog dana, zamolila bih te za jednu malu žrtvu, da mi dozvoliÅ¡ da preko noći spavam pored tebe. Biću mirna kao bubica i ni sa Äim te te neću provocirati.
-Tražiš preveliku žrtvu od mene.
-Dobro, a mogu li onda bar svaki drugi dan? To će ti biti dvostruko manja žrtva?
-U redu, još ćemo to da vidimo.
-Ja tvoje reÄi tumaÄim kao da si pristao, a da bi i ti to prihvatio, mislim da je vreme da ti otkrijem, kao Å¡to sam ti obećala, ne jednu već dve tajne. Jer ako ti već mene primaÅ¡ u svoj krevet, ali samo da ti pravim druÅ¡tvo, ili ti meni, to je svejedno, onda nije u redu da ti bilo Å¡ta tajim. Zar nije tako?
-Dok te sluÅ¡am, ne mogu da te ne usporeÄ‘ujem sa Solarijom i ona ima tako neke glupe fore s kojima ostvaruje sve Å¡to poželi. Naravno da je ja nikad u tome ne spreÄavam. Jednostavno, ja uživam da joj ispunjavam želje.
-Baš mi je drago zbog toga. Mislim da moraš biti ponosan na svoju devojku. Ona je stvarno jedinstvena, i ako hoćeš iskreno, ja joj se divim.
-Slažem se s tobom, ali možda to ne treba previÅ¡e naglaÅ¡avati, nije potrebno, a ne zato Å¡to to nije istina. Ali znaÅ¡ Å¡ta mi je malo Äudno, da o njoj tako lepo govorimo dok ti gola ležiÅ¡ na meni.