Nakon što su momci ustali otišli su na tuširanje. Bili su iznenađeni kad su videli Doru i Melinu, naravno obučene, dok su oni bili goli, kako se provlače između njih uzimajući im prljav veš i nudeći im čist.
-Hajde momci požurite sa tuširanjem, spremile smo vam doručak i kafu. Kome to nije ukusno neka jede hranu iz automata. - rekla je Dora.
Momcima ta mogućnost nije dolazila u obzir. Imati sada, ne jednu već dve devojke koje brinu o njima je bio jedan izuzetno prijatan osećaj. Osećali su prema njima veliku bliskost na što ni malo nije uticalo što su znali kome one pripadaju. To im nije smetalo da ih na neki posebni način svojataju, pogotovo u odnosu na ljude van njihove grupe ili spavaone. Zato ako bi one nešto poželele, nije bilo ništa normalnije nego da im se oni ponude da im u tome pomažu. Polako su se navikavali i potpuno zaboravljali da su njih dve značajno mlađe od njih. Ponašanje devojaka je bilo veoma spontano pa su ih momci smatrali ravnopravnim sebi a u nekim slučajevima čak i zrelijim.
Pošto što su ih ispratile devojke su sele da popiju kafu i da se dogovore oko planova koje trebaju ostvariti.
-Melina, ja smatram da se nas dve veoma dobro slažemo.
-Slažem se. Ništa do sada što sam ovde radila nije mi bilo teško niti sam to osećala kao neku neprijatnu obavezu. Zbog Ventora ali i drugih razloga zavolela sam i sve druge momke i naravno sve devojčice koje su im sestre, jer su mi i one neobično drage kao da su moje rođene. Mogu ti reći da ja ovde baš uživam, osećaj pripadanja i kako su me svi prihvatili mi veoma godi.
-Odlično, drago mi je zbog toga. Ja smatram tebe mojom zamenicom, pomoćnicom, saradnicom ili partnerom, biraj šta želiš, u rešavanju problema koje imamo u našoj porodici. Nismo zadovoljavajuće rešili probleme između devojčica odnosno sestara i njihove starije baće. Imamo tri problema za sada. To su Spike i Lyra. Mi tu moramo da intervenišemo da njihove nesuglasice i neodlučnost rešimo ako je to moguće. Sa Spikeovom Kodarom ćemo lako. Klinka je pametna pa će nam se ona lako prilagoditi. Ja mogu njih da preuzmem, a ti preuzmi Tiryana.
-Nema problema, kaži mi šta treba da radim?
-Pa, u tome i jeste caka, neću ništa da ti kažem.
-Ne razumem te baš najbolje, uopšte ne znam koja je moja uloga u tome?
-Tvoja uloga je da Tiryanu dađeš devojku. On je dobar dečko, ali je malo seksualno opterećen. Kad nađe devojku sve će kod njega doći na svoje.
-Ja da mu nađem devojku? Jedva sam sebe definisala u odnosu na Ventora. Ja sam mlada i u tome nemam nikakvog iskustva. Pojma nemam šta trebam da radim. A zbog čega mi ti u tome ne želiš pomoći?
-Reći ću ti. Želim da se ti sama posvetiš određenom rešavanju problema. Odredi to sebi kao izazov. Veruj u svoj uspeh ali budi spremna i da u tome nećeš uspeti. Tvoje je da sama smisliš plan i da ga sprovedeš u delo. Imaš moju podršku ali ne i pomoć. Sve sama rešavaj. Ukoliko ti Tiryan bude pravio otpor tu onda ja nastupam da ga ubedim. Ipak ti mogu malo pomoći. Usvom planu iskoristi njegovu sestru Suniu. Ona je klinka od trinaest i po godina ali je mala inteligenna, to sam odmah zaključila dok sam s njom razmenila nekoliko rečenica. Kod nje mi se dopada što se ne folira i ne glumi, nego se prikazuje baš onakvom kakva jeste.
-Mislim da je to preteško za mene. Nisam sigurna da ću u tome uspeti.
-Sigurno da nećeš ako ne pokušaš. Ako ne želiš da rešavaš Tiryana evo ti onda Spikea i Lyru pa rešavaj njihov problem.
-Tek to ne dolazi u obzir, to bi za mene bila nemoguća misija. Oni imaju puno međusobnih problema pa bih se ja u tome potpuno izgubila.
-Dakle šta si odlučila?
CITEȘTI
Solaria
Ficțiune științifico-fantasticăZa devojku nije lak put do galaktičkog ambasadora mira.