Sauron 03

13 3 0
                                    

Zato sam bila jako nestrpljiva da te vidim. Tri dana sam te čekala i to mi je izgledalo kao večnost. Svakojake misli su mi prolazile kroz glavu, da ti se neću dopasti i da me jednostavno nećeš želeti, jer sa osećanjima nikad ne možeš biti siguran. Ja bih volela ako ti se dopadam, da mi postepeno razvijamo naš odnos i da u tome ne brzamo, pa da među nama bude ono pravo. Možda tebi ne izgleda, ali mi je bila potrebna velika hrabrost da te pozovem da me brišeš, baš sam imala veliku tremu. Nemam pojma zbog čega, kao da posle toga neću biti ista, već nekako dostupnija za svakoga. 

Zato mislim da stidljivost ima i dobrih a ne samo loših strana. Ipak te ona štiti da ne srljaš negde glavom bez obzira. S druge strane ona je i merilo zrelosti. Ali kad si ti u pitanju morala sam da stidljivost savladam da bih s tobom uspostavila bolju komunikaciju. Moje stidljivosti je nestalo kad sam ti pružila peškir i kad si me počeo onako snažno brisati. Da je bilo nežno ne znam šta bi tada bilo. A htela sam da to bude samo za tebe. Morala sam se boriti sa velikom neizvešnošću, sa svojom stidljivošću i sa strahom da ćeš od mene odustati. 

Ne bi to bila neka velika tragedija, ali mi je u tom trenutku tako izgledalo, jer su sve moje misli bile prema tebi okrenute. Više me bilo strah dok si mi brisao leđa, jer nisam znala šta će se desiti kad me budeš brisao spreda. Na moje iznenađenje sve je bilo kako treba a tvoje krupne šake su mi počele baš prijati. Kad si završio ni malo se nisam osećala pred tobom neprijatno, kao da si me ko zna koliko puta pre toga brisao. Ono što je interesanno pred tobom se nisam osećala golom već baš onakvom kakvom trebam da budem. 

Ubrzao si mi krvotok, ali u fizičkom ne u emotivnom smislu, pa sam na površini tela osećala toplotu koju si mi proizveo. Ona mi je dala osećaj prijatnosti kao da sam na nekoj plaži pod suncem. Ako se to opet desi, tačno znam kako će mi biti i kako ću se ponašati. Sada dok ležim pored tebe nije mi ni malo neprijatno, ovaj dodir dva tela doživljavam kao naše dodirivanje dok smo plesali. Upijam tvoju toplotu a nadam se i ti moju, pa bi trebalo da nam je oboma prijatno. 

Ipak shvatam da nisam ja jedina koja se pita šta će se dešavati, jer je moguće da ti ja ne odgovaram iz bilo kojeg razloga. Ja sam oduvek maštala da imam momka koji će se prema meni ponašati sa puno razumevanja, koji će biti pored mene kad mi zatreba, da naslonim glavu na njegovo rame, da delim stvari sa njim, da zajedno pravimo ono lepo koje će biti posebno samo kada smo zajedno, da se nađemo i da se prepoznamo da pripadamo jedno drugom. Volela bih da si to ti.

Sa Moirom sam se pripremila i za varijantu da me odbiješ. Tada bih se koncentrisala na to da ti budem sestra. Da se samo družimo kao i ostali što to rade. Već sam upoznala neke parove, kod nekih to ide malo teže, ali su se neki savršeno uklopili kao da su odrastali zajedno. I to sve za samo par dana. Ne možeš ni da zamisliš, koliko i kakvih sve priča ima. I devojčice i dečaci se hvališu sa svojim novim bratom ili sestrom. Čiji je bolji, jači ili pametniji. Tako da je cela ova ideja oko toga bila veoma dobra. Ako mi ti budeš brat i ja ću se s tobom ponositi. Na kraju, možda nije najvažnije a možda i jeste, ono što će tebi biti veoma interesantno jeste to da se ostvari jedna Moirina želja.

-Osim da mi budeš devojka ili sestra, šta bi još moglo da bude?

-Moira mi je rekla da sve vas u grupi puno voli, jer vas je ona i izabrala. Naglasila je da tebe voli najviše i da o tebi najviše brine da ne pomisliš da te je zanemarila. Žao joj je što ne može da bude sa vama kao nekada. Ima previše obaveza, brine o Rowanu a još je i u drugom stanju, ali vas sigurno nije zaboravila i kad bude mogla posvetiće vam puno više pažnje. Zato je iznela predlog da ja o vama brinem.

-Ti? - Sauron je stvarno bio iznenađen.

-Da ja. To sam naravno sa radošću prihvatila. Biću vam i sestra i mama. Kako ti se to čini?

SolariaWhere stories live. Discover now