-Ventore, ako devojka nije raspoložena da nam se pridruži, mi to moramo poštovati. Verovatno je u glavi imala neku sliku o našoj grupi koja se nije poklapala sa onim što je ovde videla.
Mislim da joj treba dati vreme da se navikne i da nas upozna, a to svakako nećemo raditi požurivanjem. Moira je pretpostavljala da bi se vas dvoje mogli dobro slagati, ali to valjda zavisi i od vas.
Zbog toga predlažem da vas dvoje izađete iz ove spavaone i da odete negde da prošetate da bi bili sami. Nemoj Ventore žuriti da je odmah otpratiš do njene spavaone. Budi pažljiv prema njoj, pričajte o svemu što vas interesuje. Sigurna sam da postoji bezbroj tema. Ti si Ventore dosta stariji od nje, pokaži joj da nema razloga toga da se boji i da joj možeš biti zaštitnik na kojeg se ona može pouzdati. Svaka devojka voli da ima brata ili momka koji će brinuti o njoj i davati joj sigurnost.
Melina, iskreno sam se poradovala kad sam saznala da ćeš ti biti u našoj grupi. Ja u tebe ne gubim nadu ni sada. Što god budeš odlučila to će biti ispravno
Odjednom videti ovoliko zastrašujućih momaka na jednom mestu, za svaku mladu devojku može biti šokantno.
-Ja sam ovde najmlađa, pa ipak mene ništa nije šokiralo, - javila se Kodara, koja je pažljivo slušala šta Dora govori Melini i Ventoru.
-Kako te moglo šokirati kad ti sve druge šokiraš, - Spike ju je začikavao.
-Osvetiću ti se ja zbog ovoga, nećeš proći nekažnjeno.
-Dođi ti kod svog brata da te ljubi, ako mi Ogin dozvoli, - Spike se pokušao izvući iz situacije.
-Ko ti brani da je ljubiš ionako je tvoja sestra, - reagovao je Ogin.
Na Spikeovo iznenađenje, Kodara je prišla Spikeu i ugnezdila mu se u krilo nudeći obraze na poljubac. Spike ju je posle toga počeo masirati po leđima, pa se Kodara na njegovim grudima potpuno opustila uživajući u češkanju. Cela situacija je bila najsmešnija Lyri koja ih je sa oduševljenjem posmatrala. On je širio ruke dajući joj znak da se iz te situacije ne može izvući.
-Mislim da ti odlično ide, savršeno se uklapate. Svaka sestra bi bila srećna da ima takvog brata.
-A ti?
-Ja sam na sebe prvo i pomislila, volela bih da sam na Kodarinom mestu.
-To ne dolazi u obzir! Spike je samo moj! - energična je bila Kodara.
Melina i Ventor su izašli is spavaone. Lagano su hodali jedno pored drugog, ali nisu ništa govorili. Bilo je očigledno da su utonuli u neke svoje misli. Melina je onako visoka i mršava išla pomalo pogureno uvukavši glavu u ramena, a hodala je tako što je prebacivala nogu ispred noge. Oboje su delovali izgubljeno kao dva potpuna stranca što su na neki način i bili. Sve se urotilo protiv njih, Ventorova ukočenost i nesnalažljivost i njena nesigurnost i bojažljivost.
-Jesam li ti napravila problem?
-Ne znam o kakvom problemu govoriš?
-To što ne želim da ti budem sestra i da spavam s tobom kao ostale devojčice sa svojom braćom.
-Niko ne kaže da sestra mora da spava sa svojim bratom.
-Nisam se dobro izrazila. Nemam ja ništa protiv da one spavaju kako hoće, ali ja onda ispadam problem jer se izdvajam od njih. I dok sve budu spavale, šta ja da radim? Da sedim i gledam u plafon?
-Da li zameraš Dori što je rekla da te otpratim do tvoje spavaone?
-Ne zameram joj. I ja bih uradila isto što i ona. Samo ja imam dodatni problem kad se budem vratila u spavaonu.