-Primetila sam da si mi par puta pogledao grudi. Ne mogu reći da mi je neprijatno kad ih ti gledaš, volela bih da ti se malo više dopadaju nego kad ih drugi gledaju. Mislila sam na naše muškarce ovde. Zato sam odlučila da ih sakrijem da ih više ne gledaš.
-Priznajem da sam ih gledao, zbog mene ne moraš da ih kriješ, neću im ja ništa.
-Zato i hoću da ih sakrijem, evo na ovaj način.
Waneta se nagne na bok i grudima pritisne Spikea. - Eto sad i da ih hoćeš gledati ne možeš ih videti.
-Lukavo si to zamislila i kako ja sad da ih gledam ako to poželim?
-Prokockao si šansu. Što si gledao, gledao si, ne pokazujem se ja svima koji to požele.
-Pa nisam ja baš svako, mogao bih bar malo da virnem.
-Sve ima svoju cenu nema ništa za badava.
-A koja je tvoja cena?
-Namesti mi rame da naslonim glavu, ovako mi se vrat sav iskrivio, da ti nešto ispričam, a posle ću ti ih možda, ponavljam, možda pokazati.
Spike je dobro znao da je sve ovo Wanetina igra da bi mu se što više uvenjala. Bez dileme je bila uporna i napredovala korak po korak koji je bio i više nego očigledan zbog svoje naivnosti ali i iskrenosti. Bio je siguran da Waneta ne glumi. Po malo mu je njena inicijativa i smetala jer bi drugi mogli pomisliti da u njoj traži utehu zbog Lyre. Ipak nije mogao zaboraviti Dorine reči da je ne bi iznenadilo da on i Waneta budu zajedno. Šta je ona to videla da je mogla to zaključiti?
On na Wanetu nikad do sada nije gledao na neki poseban način, već kao i sve ostale koji su pripadali grupi u kojoj je i on bio, kao svoje bliske prijatelje. Wanetina ga golotinja ranije nije ni smetala ali ni uzbuđivala, kao ni Kodarina, koja doduše u pidžami, iz njegove vreće nikako nije izlazila, a on se na nju toliko navikao da je nije ni primećivao. Zato je odlučio da Waneti izađe u susret i namesti rame za njenu glavu.
Ona je to jedva dočekala da mu se što više privije. Nisu više bile bitne grudi da li se vide ili ne vide. Njoj je važna bila bliskost. Spikeu je pala na glavu misao šta će drugi pomisliti kad ih budu videli ovako zagrljene, a videće ih sigurno samo ako okrenu glavu u njihovom pravcu. Tada on zaključi - šta ima da misle, ne grli on ništa tuđe već ... Tu se Spike ugrize za jezik jer je hteo reći - svoje. A on nije želeo tako da gleda. Ali kako da se izvuče iz ove situacije? Ni jedna ideja mu nije dolazila u glavu.
-Raći ću ti šta me brine, - počela je Waneta, - znam kako ti je, ili bar u dobroj meri, jer se i meni slično desilo. Oboje smo iznevereni, imali smo očekivanja koja nam se nisu ostvarila. Verovatno smo mi krivi za to ali su svakako i drugi, jer su ta naša očekivanja hranili. Trebali su reći, - odbi, ne zanimaš me, - pa bi onda sve bilo jasno. Međutim oni su nas držali kao neku alternativu ili rezervu, a to nikako nije dobar osećaj.
Zato smatram da na to ne treba gledati ni kao da smo samo mi krivi, niti samo oni drugi, već da je krivica podjednaka i da se tu napravi neka ravnoteža. Ona će nam omogućiti da sve lakše prebrodimo i da ne zadržimo negativnu energiju u sebi. Ja ne bih volela da ti mene gledaš kao neku kompenzaciju za ono što si propustio sa Lyrom, niti si ti meni kompenzacija za Gaela. Ja sam ranije mislila da bi između Zacka i mene moglo nešto da bude, ali se on zacopao u Suniju pa sam ja to naravno prihvatila, a imam potrebu da me neko voli i naravno da ja nekog volim.
Ti mi ne smeš zamerati na takvoj želji. Nadam se da ti ne smeta što ti sve otvoreno govorim, jer ja nemam potrebu da bilo šta izmišljam ili da lažem. Reći ću ti i ovo. Sunija se bila zaljubila u Davida, meni je to u startu bilo sumnjivo, jer joj David ni o kakvoj ljubavi nije govorio a Zack jeste, pa ipak je ona uvrtela u glavu da voli Davida. To je svakako bilo njeno pravo. Da ju je David voleo onda ono što je pokušao ne bi bilo pokušaj silovanja, nego sasvim normalna želja u kojoj bi Sunija uživala.