Nebojša ju je počeo ljubiti onako temeljito kako je navikao. Bez velike žurbe, ljubeći joj ama baš svaku tačku na telu. Ona mu se nudila koliko je mogla više. Svaki njegov poljubac je u njoj izazvao drhtaj. Renesmee je uživala u svemu tome. Ta vrsta predigre joj je savršeno odgovarala. Nimalo joj ne bi smetalo i da za to vreme doživi vrhunac, a posle neka on radi što god hoće, to bi bio samo dopunski užitak. Nije mogla ne primetiti kako je Nebojša počeo ulaziti u nju. Bila ja sasvim dovoljno vlažna pa po tom pitanju je bilo sve u redu.
Uklizavao je u nju baš kako treba, pa je s tim i nastavio. Prvo što je primetila bilo je da nije dovoljno opušten. Delovalo joj je kao da je u nekom grču kakvog ranije nije primećivala. Nekako se trudio više nego što je bilo potrebno. Njoj nije bilo potrebno još mnogo vremena do kraja. Sasvim dovoljno ju je uzbudio pre nego što je ušao u nju tako da joj je bilo potrebno samo još nekoliko njegovih pokreta koji su je vinuli u nebesa.
Nebojša nije mogao ne registrovati toliko snažnu njenu reakciju ali je on bio koncentrisan u onom što je započeo. Renesmee mu se opušteno prepuštala ali je osetila da on ni u njoj ni na njoj nije onakav kakav je obično bio. Delovalo joj je da on u tome što radi ne uživa dovoljno već da se napreže da nešto postigne. Previše je bio koncentrisan da ostvari svoj cilj. Zbog svoje nedovoljne opuštenosti, na Renezmi je bio čak i predugo.
Njegovi jednolični pokreti kao da nikad neće videti kraj. Pitala se koliko dugo on to može izdržati. Mogla je to ona da podnese, ali je brinula zbog njega jer je znala da on u tom svom nastojanju troši previše snage. Čak se uplašila da će ona prestati dole da vlaži pa će tek onda nastati problem i za nju i za njega. Jedva je dočekala kad je osetila da mu se približava vrhunac.
Pogledala je u lice koje je bilo iznad nje. Nebojša je imao zatvorene oči i grimasu na licu koja je odražvala fizički napor koji je ulagao da doživi vrhunac. Napokon je i on došao. U tim trenucima ju je nebojša počeo dole jače pritiskati kao da želi da ono što je već bilo unutra gurne još dublje. Snažni grčevi su prolazili njegovim telom. Kad su se smanjili opustio se nad njom. Delimično se oslanjao na podlaktice inače bi joj bio pretežak.
Ona je počela lagano da ga gura da bi legao na bok. To je i njemu odgovaralo da se potpuno opusti pored nje teško dišući. Jedva je dolazio do daha. Nastavila je da ga gura i dalje da bi zauzeo položaj na leđima. Pristao je i na to. Renesmee nije htela da on pomisli da ga je odgurnula od sebe, jer to ne bi bila istina, samo je htela da se on može što bolje opustiti. Da bi ga u to uverila iako on od nje nije to tražio, nadvila se nad njim pa mu je ljubila grudi.
Glavu je još malo spustila pa mu ljubila stomak. Spustila se još malo niže i obuhvatila mu ga onako vlažnog usnama. Osetila je i svoj i njegov ukus na njemu. Mirno mu ga je držala bez nadraživanja samo povremeno bi preko njega prelazila jezikom. Značajno mu je omekšao ali ga ona nije ispuštala, htela je da mu stvori utisak da je on još u njoj kako je bio ranije, bez obzira na to koliko je sad tvrd ili mekan.
Znala je da je shvatio njenu nameru jer ju je pogladio po kosi na takav način koji nije govorio da intenzivira njegovo nadraživanje već da je ovako kako mu ga drži pravi način. Bila je zadovoljna time da mu je radila baš onako kako njemu odgovara. Jer da mu se nije dopadalo on bi joj glavu već nekako pomerio sa tog mesta.
Bila je sigurna da je došao potpuno k sebi kad je podigla glavu i počela se nameštati tako da svojim telom poklopi njegovo. Dlanovima mu je obuhvatila lice i počela ga ljubiti ne mnogo snažno, ali sa puno sitnih poljubaca. Ne samo usne već celo lice. Tada ga je zapitala; - da li sam iz njega izvukla i poslednju kap?
-Mogu ti reći da si u pravu. Nikad se fizički nisam umorio kao ovaj put s tobom. Ostao sam potpuno bez snage.
-Primetila sam da nisi preterano uživao. Oboje smo doživeli vrhunac to nije sporno ali tvoj je bio kao da je jedva došao. Možda te ja nisam dovoljno stimulisala ili ti nisam bila dovoljno uzbudljiva?