-Slobodno! - rekla je Renesmee, kad je čula lagano kucanje na vratima njene ambulante. - To si ti? Očekivala sam te, izvoli sedi. Kako su naši golupčići?
Miranda sedne na ponuđenu stolicu, prekrstivši svoje duge i lepo izvajane noge: - Prošao je već ceo jedan dan, a oni se ne javljaju. Do sada su mogli deset puta da vode ljubav, ali je izgleda nešto drugo u pitanju. Kakav je bio Nebojša s nama to nam je poznato. Ovaj put se izgleda dešava nešto drugo. Verovatno se pokušavaju definisati u novim okolnostima u kojima su se našli.
-Šta misliš, koliko će Solariju pogoditi Nebojšine avanture?
-Nisam sigurna, ali koliko sam je upoznala i na osnovu osećanja koja delim s njom, ona je koncentrisana na druge prioritete. Pametna je devojka i izuzetno hrabra koja stremi svom cilju. Sve što je do nje uložiće da to ostvari. Bar bih ja tako uradila na njenom mestu. Ne verujem da oni sada pričaju o tebi ili meni. Ako pričaju o prošlosti onda je to o vremenu kad su poslednji put bili zajedno.
-Verujem da je tako, ali će ta tema svakako isplivati kad tad, kako da se mi tada postavimo? - Renesmee je zabrinuto ali i sa blagošću pogledala Mirandu.
-Razmišljala sam o tome. Takvo nešto je nemoguće sakriti od Solarije. Ja lično nisam spremna da je lažem, verovatno ni ti? - Miranda je pogledala Renesmee, na što je ona potvrdno kimnula glavnom, zato je Miranda nastavila.
-Nije potrebno da pred njom istrčavamo sa tim informacijama, ali isto tako da od toga bežimo i da glumimo iznenađenje kad nam se sa takvim pitanjem obrati. Da bi se u takvoj situaciji ponašali normalno, što bi svakako bilo za preporuku i izazvalo najmanje problema, morale bi u sebi rasčistiti sa tim šta se desilo. Na prvom mestu da sebi priznamo da je to bilo nešto lepo i da smo se pomirile s tim da je to prošlost. Da li ga i koliko mi još uvek volimo to ne treba da bude važno ukoliko ga ne prisvajamo. Po svemu sudeći, njih dvoje su predodređeni jedno za drugo, ja u to nikad nisam sumnjala. S druge strane, smatrala sam da mogu prihvatiti određenu Nebojšinu naklonost, bar dok se Solarija ne pojavi, pogotovo što sam i ja sa svoje strane davala svoj bezrezervni maksimum. Uz njegovu pomoć otkrila sam sebe i na tome moram biti zahvalna ne samo njemu.
-Zanimljivo, slično osećanje ili zaključak, sam donela i ja. Saznala sam mnoge stvari i o sebi. Ako me Solarija u vezi toga bude nešto pitala, moći ću da joj odgovorim samo to da je volim.
Renesmee
-Biće joj drago da to čuje iako to već zna. Nego kaži mi kako ti je Gilli?
-Gilli? Hm. Hvala na pitanju, on i njegova mama su jako dobro.
-Kako po tvom mišljenju njemu odgovara ovo okruženje?
-Zanimljivo pitanje. Povremeno odemo u Gornji štab, tamo je temperatura minus deset. Ja ga dobro obučem pa šetamo, ustvari ja ga nosim, po onim delovima koji su obasjani suncem. Već mu je lice pocrnelo od sunca. Igleda da se navikao na hladnoću, do sada se još ni jednom nije prehladio to je verovatno i zato što ga ja nikad ne držim u toploj prostoriji pogotovo kad spava. Dobro ga pokrijem i to je to. samo povremeno ga kontrolišem. Nebojša nam je obećao da će nam gore napraviti neku vrstu vrtića koji će biti pun sunca i dovoljno topao da se Gilli može svući i ceo osunčati. Sunce je veoma zdravo za organizam, proizvodi D vitamin a on je dobar za rast kostiju. Jedva čekam da bude gotov taj vrtić, a nadam se da će Gilli dobiti još društva.