Melina i skidanje pidžame

19 2 0
                                    

-Sigurno te zanima kakve potrebe imam ja kao devojka?

-Priznajem da mi je to područje potpuno nepoznato.

-Ne brini, neću te zamarati o šminkanju, modi i lepim izgledom. Pa ipak i takve potrebe ti meni možeš da ispuniš bez i malo problema ali uz jedan uslov - da me smatraš svojom. Kad me sledeći put budeš izveo na igranku želim da pored tebe blistam i da ti budem lepa. Ne trebam ja da budem lepa bilo kome, želim da me ti smatraš svojom i da budem lepa samo za tebe. Što ti budem lepša ja ću na tebe biti ponosnija. Eto, to su moje potrebe te vrste. Postoje i one emotivnije. 

Svaka devojka u mojim godinama počinje da otkriva ljubav i dobija želju da bude voljena. To je potpuno normalno. Ne razmišlja mnogo o intimnim odnosima jer se tek navikla na biološke promene koje se dešavaju u njenom organizmu. Zbog toga ona ima potrebu da ima momka koji će je milovati pogledom, možda ponekad poljubiti da oseti ukus usana, ali je on neće dirati jer bi joj time mogao razbiti idiličnu sliku o ljubavi. Isto tako sam i ja razmišljala, a momak mi je bio neko izmišljeno nerealno biće koje uživa u tome što ja postojim.

Kad sam tebe upoznala shvatila sam da mogu da nastavim da živim u svojoj fantaziji ili da se prilagodim realnoj situaciji. Šta je bila realna situacija? To je bilo saznanje da si ti pravi momak od krvi i mesa. Da su nam određeni ljudi dali šansu da budemo zajedno tako što ćemo jedno drugom biti brat i sestra. Ja mogu da budem maštar koliko hoću, ali ne smem dozvoliti sebi da budem glupa. Ti si se meni dopao prvi put kad sam te videla, ali ja nisam znala kud ću sa sobom, a još manje s tobom. 

Ipak sam znala jednu važnu stvar - pravih momaka na Frizumu je malo, a ako te ispustim pitanje je kad će se nova šansa ponovo pojaviti. Iako sam smatrala da sam nezrela smatrala sam da čak i takva, trebam biti u tvojoj blizini. Biti u tvojoj blizini može značiti bilo šta, a ja ću ti kasnije detaljno reći šta ja pod tim mislim. Za početak neka to bude dodir ruke, ili dok mi mirišeš kosu, da ne spominjem zagrljaj i ostalo. Blizina se može osetiti i bez dodirivanja.

Pre nego što nastavim, ako to uopšte želiš, kaži mi da li je tebi zanimljivo ovo što ti pričam, jer koliko primećujem ti samo slušaš a nekad mi se učini kao da klimaš glavom.

-Budi sigurna da mi je zanimljivo i da ja ranije nikad sa devojkama nisam vodio ovakve razgovore. Imao bih šta da kažem na neku tvoju rečenicu ali bi mi trebalo vremena da ja to smislim. Ti pričaš kao mitraljez, ja i da hoću ne bih imao kad da odgovorim jer te jedva i ovako pratim. Ne verujem da si sa drugima vodila ovakve razgovore, zato slobodno nastavi.

-U vezi ovoga ni sa kim nisam razgovarala. Sve što kažem to smišljam u deliću sekunde i tebi prenosim dok dišem pored tebe. Ja bukvalno dišem na tvojim grudima, jer se uz tebe osećam oslobođenom. Osećam da pored tebe psihički rastem a tvoju dozvolu da nastavim shvatam kao podršku da razmišljam još slobodnije i sve ti to prenosim. Ne brini o Dorinim rečima da ti mogu slomiti srce, jer ću ti u zalog dati svoje. Nešto vrednije ja nemam da ti dam.

Da nastavim o bliskosti. Znam da nisi zaboravio da sam sam sinoć pored tebe spavala u donjem vešu. Trebalo je malo vremena da se naviknemo jedno na drugo pa je sve prošlo glatko.

-Slažem se.

-Ja se sada nalazim u jednoj veoma glupoj situaciji jer sam pored tebe u pidžami. Gde god da me dirneš rukom ti u stvari diraš moju pidžamu. Juče dok smo spavali ili si mi dirao donji veš ili golu kožu.

-Nadam se da sam bio pristojan dok smo spavali?

-Bio si tada i više nego pristojan. A da li sam ja bila pristojna? Možda sam zavlačila ruku gde nije trebalo?

-Nisi.

-Jesi li siguran u to?

-Jesam.

-A šta bi ti uradio da sam ti zavlačila ruku?

SolariaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang