-Ako se budemo ljubili kao juÄe da li planiraÅ¡ da uÄ‘eÅ¡ malo dublje?
-Ti me uopÅ¡te nisi razumela. To meni nije ni plan ni cilj. Ono Å¡to mi je i plan i cilj jeste da te ljubim i nadražujem Å¡to viÅ¡e. Ja sam rekao, ako bi se to desilo onda moramo paziti i na neke druge stvari. Ja mogu biti priliÄno dugo zadovoljan i sa onim Å¡to smo juÄe radili, da te ljubim i po malo ispitujem, a ti da se na to navikavaÅ¡. Usput ću malo bolje pripaziti kako ti reagujeÅ¡ iznutra jer to juÄe zbog svoje prevelike uzbuÄ‘enosti nisam bio u stanju. Ono Å¡to bih voleo da znam jeste da li si u stanju da doživiÅ¡ vrhunac uzbuÄ‘enja, neÅ¡to sliÄno onom kako ja to doživljavam. Ako možeÅ¡ to će biti veoma dobar znak da si spremna da se sjedinimo u onom punom smislu.
-Shvatila sam da Å¡to viÅ¡e odugovlaÄimo i Å¡to se viÅ¡e volimo tada i vreme radi za nas.
-Upravo tako. Meni se ne žuri. Ja te već imam i to mi je najvažnije. A ono kad bude, siguran sam da ćemo u tome kad se desi oboje uživati.
-Imam i ja tebe, a imaću te još više kad ti skinem gaće.
-SaÄekaj samo malo. A-ha. Ja sam ih skinuo da ti olakÅ¡am i da se sluÄajno ne de desi da dole zapneÅ¡. I to baÅ¡ ustima.
-A šta ti misliš da se ja ne znam spustiti dole?
-Mogu se onda i ja tebi spustiti dole i šta ćeš onda?
-Smišljam odgovor i ništa pametno mi ne pada na pamet osim da tada mogu da se maksimalno prepustim uživanju.
-Kako ćemo veÄeras poÄeti? Odnosno Å¡ta bi ti volela da ti ja radim?
-Odmah da ti kažem da si ti pokvario poÄetak, jer razmiÅ¡ljaÅ¡ usko umesto Å¡ire. Bilo je pogreÅ¡no Å¡to nisi dozvolio da ti ga ljubim bar malo. Ne znam koliko je to tebi znaÄilo ali meni jeste. Kad sam ti ga okusila meni su se u glavi poÄele stvarati razne slike koje su mi izazivale posebno raspoloženje. Ne znam koliko je tebi bilo važno Å¡to sam ti ga ovlažila? A i sam dodir je trebalo da ti prija. Kad si ti mene dole poÄeo ljubiti uneo si u nju dosta svoje pljuvaÄke pa me zanima da li je ona bila suva kao i on pre nego Å¡to sam ti ga ovlažila, ili je u njoj već bilo neke vlage ali po tvom miÅ¡ljenju nedovoljno.
-Postavila si mi pitanja, veoma logiÄna, na koja ne znam odgovor i to me veoma oneraspoložuje. Stvarno ne znam zbog Äega sam te ograniÄavao. Možda sam se Äuvao da budem sposoban za kasnije.
-Ako si juÄe bio sposoban to onda znaÄi da ono ranije nije Å¡kodilo već je verovatno pomoglo.
-Izgleda da si i u tome u pravu. Stvarno ne znam zaÅ¡to sam stavio onoliko pljuvaÄke u tebe. Trebao sam te pre toga probati da to proverim. Izgleda da sam ja imao sliku o tvojoj nezrelosti pa sam automatski zakljuÄio da ne možeÅ¡ dole da vlažiÅ¡. Bože al sam ja glup, sve sam radio pogreÅ¡no. To me sada baÅ¡ deprimiralo.
-Nemoj da budeš takav, nemoj da sam na sebe preuzimaš odgovornost, zar nisi rekao da moramo reagovati kao jedno.
-Jesam, Ali me sada nešto obuzelo, postao sam potpuno bezvoljan.
-Onda bi bilo najbolje da me sada zagrliÅ¡ pa da saÄekamo da ti se vrati volja, ako ne odmah, nekad se mora vratiti. Kako doÅ¡lo tako proÅ¡lo. Brzo doÅ¡lo a nikako da proÄ‘e.
-Baš ti je to neka jaka logika.
-Pokušavam da te odobrovoljim. Postajem svesna koliko ljubav ovisi o volji.
U Sulovom zagrljaju Gela je prebacila nogu preko njegove, ali ne pritiskajući mu ga kolenom već ostavivÅ¡i dovoljno mesta da bi mu ga rukom u uhvatila. Držala mu ga je nežno bez masiranja, a kako Sulu nije pokazivao želju za nekom inicijativom, uz njega se primirila i poÄela da tone u san.