-Ne znam koliko ti je poznato, Moira je živela sa ovim momcima u svakom pogledu, ona je njih smatrala svojom braćom a oni nju svojom sestrom. Ona je bez problema spavala u vreći sa svakim od njih, kao što sam ja sa Zackom, u donjem vešu, a neko vreme i bez gornjeg dela. Verovatno možeš pretpostaviti da muške ruke mogu svuda šetati.
-Naravno da mogu.
-Pre nego što nastavim da kažem da se ona normalno kupala sa momcima i da su je oni brisali.
-Stvarno?
-Pa da. Njih sedmorica. To sam rekla da bi ti shvatila njihov odnos i da nije bilo bitno gde se ruke nalaze Moiri, kao ni Zackove na meni. Kod svih je to bilo normalno osim kod jednog.
-Kod Zacka?
-Kako si to pogodila?
-Ako je sada ovako fin to znači da je onda bio agresivan i bezobrazan sa rukama.
-Ja se sada stvarno pitam da li ti voliš Zacka ili ga mrziš?
-Šta sam sad pogrešila?
-Potpuno naopako si zaključila. Ubuduće nemoj ništa zaključivati. Veruj svom momku i radi ono što ti on kaže nećeš pogrešiti. Dakle Zak je bio najstidljiviji od svih sedmoro momaka. Njega je bilo strah da Moiru dodirne bilo gde dok su spavali zajedno, pa je ruke držao nekako u vazduhu.
-Moj Zack? Baš smešno.
-To je Moiri jako smetalo pa je odlučila da ga dovede u red.
-Interesantno, to nikad ne bih pomislila. I šta je uradila?
-Ona je pored njega legla samo u gaćicama, a mogla je slobodno i bez ali ipak nije htela. Znam taj osećaj. Najpre ga je naterala da je uhvati za grudi i da joj ih masira.
-A-u!
-To ona uopšte nije lako ostvarila. Morala mu je natezati ruku da bi je on dirao. Jedva se na to navikao, ali ne baš potpuno.
-Znači tako ga je dovla u red?
-Nije tu kraj, tek je to bio početak, ono zanimljivo tek sledi.
-Ne znam šta bi još moglo da bude?
-Zar ti nisi pričala kako ti nije prijalo kad ti je david zavlačio ruku pod suknju?
-Baš je bilo neprijatno.
-Da vidimo šta je sledeće Moira uradila? Rekla je Zacku da je dira dole.
-Gde dole, među noge?
-Da, ali se on snažno ustručavao. Opet je ona uhvatila njegovu ruku i stavila je na to mesto. On je hteo da tu ruku izvuče ali mu to ona nije dozvolila dok se nije smirio, čak mu je rekla da malo dole ispipava, što je verovatno on i u radio, međutim kad je Moira povukla svoju ruku da bi ostavila Zackovu samu među njenim nogama, Zack je svoju ruku ekspresno povukao iste sekunde.
-Toliko se bojao?
-Nije ni tu kraj.
-Onda se predajem.
-Moira je zaključila da sa svim ovim pokušajima ništa nije postigla i da mora pokušati nešto drastičnije.
-Drastičnije?
-Tako je. Rekla je Zacku da legne na leđa i počela polako da uvlači svoju ruku u njegove gaće. Zatekla mu ga je maksimalno uzbuđenog i kad mu ga je stegla rukom on je istovremeno reagovao i doživeo kulminaciju. Ona je neko vreme tako držala svoju ruku a posle ju je izvukla i obrisala maramicom. Rekla mu je da je to prvi i poslednji put šta mu je radila i da više ne očekuje. Nakon toga su se u zagrljaju namestili za spavanje, a Zackove ruke su se normalno naslanjale na Moiru. Posle toga se tvoj Zack počeo normalno ponašati. Ja sam to osetila dok sam spavala s njim.