Sobni chit-chat

40 5 0
                                    

Renesmee se pojavila na vratima i pitala da li smeta, ali joj je Solaria rekla da upadne unutra i da su baš o njoj ragovarali.

-O čemu konkretno? - zanimalo ju je.

-O tvojoj trudnoći. - odgovorila joj je Solaria, - Admenta nam je ispričala da je Teyla njoj zabranila da ostane u drugom stanju dok traju istraživanja zbog mogućih posledica po plod.

-Pa u pravu je.

-A onda je Miranda pitala Harona kakav je osećaj prilikom intimnog odnosa. Svi smo se smejali kako je on to objašnjavao. Hoćeš li ti objasniti Mirandi taj osećaj.

-Ne znam ti ja objašnjavati taj osećaj. Mogu vam samo pokazati posledicu. Možete i da osetite kucanje srca.

-Mogu li da ti pipnem stomak? - upita znatiželjno Solaria.

-Naravno da možeš. Ona podidne majicu.

-Oseća se ritanje. Harone hoćeš li i ti da osetiš ritanje, - Solaria ga upita, a onda se okrene Renesmee koja je potvrdila da nema ništa protiv.

Haron je pomalo drhtavo stavio ruku na njen stomak. A onda je Solaria rekla i Mirandi da stavi ruku.

-Dete je muško i zdravo. A ti si Renesmee imala danas intimni odnos sa Leom.

Svi su se okrenuli prema Mirandi s pitanjem čuđenja.

-Njegov miris je na tvom stomaku. Osetila sam ga.

-Nisam se još stigla okupati, - stidljivo se pravdala Renesmee.

-Vas dvoje da ni reč nikome o ovome ne kažete. A ti Miranda nemoj u prisustvu više ljudi da iznosiš svoje zaključke, - Solaria se najpre obratila Admenti i Haronu a onda i Mirandi.

-Da li sam uradila nešto loše? - upitala je.

-Sada nisi, jer je sve među prijateljima, ali ubuduće, molim te pripazi, - zaključila je Solaria.

-Mislila sam da želite da čujete moje mišljenje? - htela je Miranda to rasčistiti.

-Naravno da želimo, čak to i očekujemo od tebe, ali je nekad potrebno biti diskretan. Takođe ako tebe bilo šta zanima, slobodno pitaj.

-Shvatila sam iz dosadašnje diskusije da su Admenta i Haron ljubavni par. Baš me zanima kako su se upoznali?

Admenta joj je ispričala kako su zajedno bili u kampu i kako joj se Haron od prvog momenta dopao, ali ni ona ni on nikako da naprave prvi korak. Tada ju je Solaria nagovorila da gola dođe kod Harona da joj briše leđa.

-Moram priznati da me to potpuno šokiralo. Nisam znao šta da radim. Nisam hteo da je drugi golu gledaju, hteo sam da ona bude samo moja, - dopunio je Haron.

-Tada me je s leđa ogrnuo peškirom, uhvatio za grudi, privukao k sebi i tako čvrsto držao u zagrljaju bez namere da me pusti, mogu da zamislim koliko je ta slika bila smešna, - nastavila je Admenta.

-Nije hteo da te pusti? - Miranda je bila začuđena.

-Nisam ja to ni želela da uradi.

-To ne mogu da razumem?

-Stvar je bila u tome, što sam se ja tako zarobljena veoma lepo osećala. Da me tako uhvatio neko drugi to sigurno ne bi bilo.

-Šta je bilo posle? - upitala je Miranda Harona.

-Kad sam shvatio da ona želi samo mene nije mi bilo toliko važno što je drugi golu gledaju. Neka budu ljubomorni na to kakvu imam lepoticu. Tada me ona uhvatila za ruku pa smo otišli do mesta gde je ostavila kupaći kostim. Više nisam obraćao pažnju na druge, gledao sam samo Admentu, ona je postala ceo moj svet. Opušeno je obukla kostim i od tada se više nismo odvajali.

SolariaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora