Dolazak Solarije

58 4 14
                                    

Veliki svemirski teretni brod je pristajao na Frizum uz sve potrebne mere bezbednosti. Ledena para se dizala u vis izazvana potisnim motorima koji su usporavali letilicu. Teyla, Renesmee i Nebojša u skafandrima su čekali u kontaktnoj kupoli. Mnogi drugi androidi su takođe bili spremni za prihvat dece androida. Kad je trojka ušla u svemirski brod i skinula skafandere počelo je pozdravljanje.

Prvo je Solarija skočila na Nebojšu obuhvativši ga rukama oko vrata a nogama oko struka. Dok su se ljubili, a preciznije bi bilo reći da je Solarija ljubila njega po celom licu a da on nije imao kad da joj uzvrati. Ripley se pozdravljao sa Teylom, a Renesmee sa Leom. Napokon se Solarija spustila sa Nebojše pa ga je upoznala sa svojim prijateljima Leom i Ripleyem. On je na prilično dobrom Solarijskom jezikom kojeg je naučio od Mirande i na Frizumu, uzvraćao. Srdačno su se rukovali i smejali.

-Dovde nam se Solaria popela sa pričom o tebi, - Leo je pokazivao vrh glave, - mislili smo da si neko nadnaravno biće, a ti mi izgledaš sasvim normalno, - Leo je glumio razočaranost.

Nebojša ga je pogledao smejući se, hteo je da mu uzvrati sa: - i meni je Renesmee pričala o tebi, - ali je od toga ipak odutao. Zaključio je da bi bilo mudro ćutati o tome.

-Kako je proteklo putovanje? - upitala je Teyla Solariju.

-Sve je bilo po planu, nije bilo većih problema, - Solarija joj je odgovorila.

-Da li vam je bilo dosadno?

-Ni malo. Leo i Ripley su veoma zanimljivi sagovornici, meni je bilo s njima veoma prijatno. Dosta sam naučila o Frizumu, pa sam donekle u toku.

-Dosta novih stvari se u međuvremenu dogodilo, da li te to zanima? - Teyla je bila znatiželjna.

-Naravno da me zanima, ali sada imam važnijih stvari koje moram nadoknaditi. Ni malo ne sumnjam da ćeš se kao i do sada snaći bez mene. - Solarija se nasmeje pa se okrene Nebojši, - dođi da ti nešto pokažem, mislim da sam ti prošli put ostala nešto dužna. Krenuo je za njom do vrata jedne kabine. On ju je tu uhvatio, privukao sebi i počeo strastveno da ljubi. Odlično je znala koliko mu to znači. Kad je intenzitet popustio otvorila je vrata kabine i uvela ga unutra. Kabina je bila prilično velika, verovatno najveća na ovom svemirskom brodu. Osim nekog kreveta na sredini sobe koji je bio bez jastuka i posteljine, prostorija je bila potpuno prazna. Zidovi, plafon, pod pa i krevet, sve je bilo u jednoličnoj sivoj boji. Došli su pored kreveta gde su se opet zagrlili i počeli ljubiti.

Posle nekog vremena Solaria ga je pogledala i rekla: - Zatvori oči i ma šta ti ja radila nemoj ih otvarati. Obećavaš li?

Kako on nije imao razloga da se tome suprotstavi, samo je kimnuo glavom i zatvorio oči. Solaria je počela da ga svlači, deo po deo. On joj je u tome pomagao kad je trebalo, podižući ruku ili nogu, dok na kraju nije ostao samo u gaćama. Bio je siguran da je registrovala kako je počeo da se uzbuđuje i po tome kako se rukom o njega očešala. - Sačekaj još malo pa će biti spremno, - rekla mu je.

Prošlo je još malo vremena a onda ga je ona uhvatila za ruke, priljubila se uz njega i rekla da otvori oči. Iako je Solaria bila ispred njega i zaklanjala mu vidik, baš to drugo mu je privuklo pažnju. Soba je bila obasjana jakim suncem koje je bilo visoko na plavom nebu bez i jednog oblačka. Zidovi kabine su nestali a umesto njih se širio pogled na morsku pučinu. Iz tog pravca je počeo da duva lagani povetarac. Pod prostorije je imao boju i strukturu morskog peska isto kao što je imao krevet koji je bio pored njih.

-Naša plaža? - uzviknuo je Nebojša, - kako si to uspela?

-Pomagala mi je Miranda. Dozvolila sam joj da mi čita misli, pa je uz to i tvoju fotografiju koju si mi poslao napravila trodimenzionalnu projekciju. To smo napravile još ranije nego što sam je poslala po tebe. Naravno tu ima još dosta tehničkih dodataka.

SolariaWhere stories live. Discover now