-Nisam se ohladila, jer se nisam ni zagrejala. U meni nisi probudio onu potrebnu iskru, za koju sam ja bila otvorena. Nikad mi nisi bio odbojan, ali se nikad posebno nisi ni isticao, pa sam se ja tome prilagodila, - Moira je Rowana pogledala zamišljeno.
-U kom si onda trenutku promenila mišljenje prema meni?
-Ako ne računamo ovo danas, nikad nisam menjala mišljenje prema tebi, ni na gore ni na bolje. Ali kad malo bolje razmislim, jeste, postojao je taj trenutak kad sam promenila mišljenje o tebi, i to značajno na gore. To je bilo onog dana kad si me uvredio.
-Nisam ja tada tebe hteo uvrediti.
-Znam da nisi, ali sam se ja tako osećala. Posle toga sam te zamrzila, ali je ta mržnja bila neka čudna. Nije ona mene od tebe odbijala, već baš suprotno, terala me da ti se približim i da te uverim kako grešiš u vezi mene. A dodatno me je nerviralo to što nisam znala kako to da uradim. Bila sam potpuno svesna da me za razliku od drugih, pažljivo posmatraš i analiziraš. Svaku moju reč svaki moj pokret i kao da jedva čekaš da se neka sitnica desi.
Recimo ako bih nekog malo intimnije zagrlila, na primer on leži na leđima a ja se valjam preko njega, ili kad se skinem gola pa me svi i gledaju i diraju. Jedino me ti nikad nisi brisao posle tuširanja, to sam dobro zapamtila. To sam doživljavala kao da me kažnjavaš i to mi naravno nije prijalo. Hoću da kažem da sam o tebi čak i previše razmišljala, naravno ne na lep način, ali ipak jesam. Mislim da je sada prilika, možda nije baš najzgodnija, da ti kažem te moje tajne koje ti verovatno znaš.
Ja sam niska rastom, smatram da nisam iskompleksirana, ali sam svesna te činjenice i svih posledica u vezi toga. Imam malo dupe. To si proveravao, kakvo je takvo je, ako ti se dopada biće samo tvoje. Naglašavam: samo tvoje. A imam i male grudi. Momci koji su ih proveravali rekli su da su mi tvrde kao teniska loptica. Kao što vidiš, nemam problem da ti kažem šta mi je ko radio. Možda će ti biti čudno, ja sam na to što me je neko dirao čak i ponosna.
Kad sam u velikom mešanom društvu i kad se pojavi visoka devojka sa bujnim grudima i obilnim kukovima s kojima ponekad zanjiše, svim momcima poispadaju oči pa isplaze jezike. Zamišljaju sebe kako su skinuli gaće i jure za njom da je srede. Da li je neko sređuje to me ne zanima. E sad zamisli da pred tim društvom, ja zanjišem kukovima. Svi bi popadali od smeha. Da li bi to meni bilo prijatno? Da li je meni bila potrebna prava ljubav? A gde i kako da je nađem? Zbog toga si me uvredio.
Bila sam prisiljena da smislim neki drugi put ka ljubavi. Taj put sam nazvala put posut ljubavnim mrvicama. Tada mi se stvorila ideja da bi bilo dobro da se priključim nekoj grupi ili još bolje da ja takvu okupim. Znaš već i sam, jer si i ti u njoj. Radili smo skupa, družili se, bili smo nerazdvojni. U toj grupi sam se odlično osećala. Svima sam davala maksimalno svoje ljubavi koliko sam mogla. Svi ste vi dobri momci i to ste zasluživali. Vraćali ste i vi koliko ste mogli. Čak i oni koji su imali devojke sa strane. Od njih sam osećala i spontaniju ljubav nego od drugih, jer su bolje mogli da je iskažu.
Treba naglasiti da vi niste isti već ste svi različiti, pa vas ne mogu uspoređivati, niti imam potrebu da vas ocenjujem. Nema neko ocenu tri ili dva, svi ste za mene puna petica! Ali je baš u tome bio problem. Niko se nije izdvajao, pa čak ni ti. Svi ste me držali u zagrljaju i sa puno nežnosti i sa puno ljubavi ali samo kao svoju sestricu. A ja sam ipak žensko kao i svaka druga.
U zagrljaju su me neki i pipkali i svuda dirali ali je sve na tome i ostalo. To pipkanje mi je delovalo kao da me proveravaju da li sam živo biće ili neka plastična lutka. To svakako nije lep osećaj. Možda me je neko i zamišljao u nekim erotskim pozama, što bi bilo normalno zamišljati sa svakom devojom, ali možda i nije. Ono što sigurno niko nije zamišljao bilo je koliko sam ja sposobna da ponudim prave ljubavi i isto toliko da je primim.