Kad je Solaria otvorila oči videla je da Renesmee nema u svom krevetu. Požurila je u trpezariju.
-Dobro jutro, - jednom rukom je prolazila kroz razbarušenu kosu, a drugom brisala oči vlažne i pomalo otečene od spavanja.
-Dobro jutro, uspavana lepotice, - obrati joj se Leo, koji je bio za stolom zajedno sa Profesorom i Renesmee.
-Gde mi je tetka Pella?
-Nemoj da je tako zoveš, to je opasno nervira. Probudila se i ona rano, ali joj treba tri sata da se spremi. Jedino se ti ne možeš nikako naspavati. Pričala nam je Renesmee da ste do kasno pričale.
-Pričale smo samo o tebi, nikog drugog se nismo mogle setiti. Zaključile smo da si bio najzgodniji Betanac u Laboratoriji pre dvadeset godina.
-Pa ja sam tada bio jedini Betanac u Laboratoriji?
-To je dokaz da smo pravilno zaključili.
-Daću ja vama dvema dokaze po turu.
-Nemoj da mi diraš, Renesmee, ona je moja ljubimica, - prihvati šalu Profesor.
-A ko će mene da brani, od ovakvog agresora, - okrene se Solaria Profesoru pokazujući na Lea, -da tražim pomoć od moje tetke?
-Kome treba moja pomoć? - Pella im se približavala.
-Teča Leo hoće da me istuče, - okrenula joj se Solaria, kao malo dete kad se na nekoga žali.
-Baš me briga za to. Ima li kafe i za mene? Leo, dragi, moraćemo da požurimo, jer kasnim.
Nakon što su ostali sami Profesor se obratio devojkama: -Kakvi su vam planovi za danas?
-Ja treba da se nađem sa Teylom pa idemo u Internat. Obratiću se androidskoj deci, mislim da je važno da to uradim baš u ovom trenutku, iako ne raspolažem sa svim informacijama koje su mi potrebne. Mislila sam da ćemo detaljno analizirati odluku Saveta i šta nam je činiti, još sinoć, ali nas je Pella prekinula, sa svojim, moram priznati, zanimljivim informacijama. Renesmee, hoćeš li ti sa mnom, ili imaš druge planove?
-Mogu samo da krenem s tobom, ali ću se zadržati u Laboratoriji, moram neke obaveze da završim.
-Deda, mi te moramo privremeno napustiti. Nadam se da ćemo se svi ponovo okupiti ovde kod tebe. Nisam te pitala, da li tebe veliko društvo zamara?
-Nema ni govora o tome. Niko nije srećniji od mene što sam na samom izvoru i planiranju dešavanja. Idite vas dve a ja ću kasnije obavestiti ostale da dođu večeras.
Dok su se vozili prema Laboratoriji Solaria se obratila Renesmee: -da li ti smeta prisustvo Pelle?
-Njena je kuća, nemam pravo da se bunim.
-Znam da ti je ona smetnja. Verovatno ima dobru intuiciju, jer se ona ovako nikada nije ranije ponašala prema Leu. Te htela bi dete, a decu ne voli, te odjednom je nerazdvojna od Lea. Dobro se sećaš da je ni za rođenog oca nije bilo briga, pa da se ona ne bi maltretira, terala je Lea da se umesto nje žrtvuje. Neće to nju dugo držati, međutim ako ispravno zaključujem moglo bi njeno prisistvo ovde kod dede, da bude korisno i tebi i meni.
-Tebi i meni? Kako može biti korisno? Od nje ne mogu da dođem do izražaja, stalno moram da mislim da ne kažem nešto pogrešno, ili da ne napravim pogrešan pogled.
-Gledaš s pogrešne strane. To što je Pella ovde istovremeno znači da je prisustvo Lea ovde sasvim normalno. Ne zaboravi da je Leo član dedine porodice. Sigurna sam, bez obzira na neobične okolnosti, da ti prija da što više budeš pored njega. Za sada nemoj gledati dalju budućnost gledaj samo ono što je sada. Mom dedi prija tvoje društvo, možda na tebe gleda čak i više nego na svoju kćerku zbog toga što si trudna, a ona to nikada nije stvarno želela. Nebitno koliko je to u stanju, on se oseća kao tvoj zaštitnik.