Ujutru, nakon doručka, Solaria i Renesmee su prisilili Profesora da sedne na kolica pa su ga odgurali do terase na svež jutarnji vazduh ali i sa jakim sunčevim zracima koje su oštrinu razbijale. Profesor je preko nogu i krila bio pokriven ćebetom da mu ne bude hladno. Preko puta njega su sele i devojke. Solaria je primetila se se neka posebna međusobna simpatija razvila između njega i Renesmee. On se stalno nešto bunio kad bi mu ona pokazivala pažnju zbog njegovog zdravlja. Renesmee je bila nepokolebljivo uporna, ali je to radila sa takvom pažnjom kao da joj je Profesor otac.
Iako se profesor bunio bilo je očigledno da mu prija pažnja te mlade i simpatične žene. Solaria je posmatrala njihovo beskonačno ratovanje sa osmehom. Dobro je znala koliko je u stanju Renesmee da se uvuče nekome pod kožu. I povremeni osmeh na dedinom licu je sve otkrivao. Počeli su da pričaju o kampu, pa su njih dve Profesoru prenosile smešne i zanimljive situacije koje su tamo dešavale. Profesoru je bilo veoma prijatno u njihovom društvu. Gledao bi jednu pa drugu i smejao se grimasama koje su njih dve pravile prepričavajući neko zgodu.
-Zdravo društvo, - na terasi se iznenada pojavio Leo. Nije morao da zvoni jer je imao šifru ulaza. Rukovao se sa svo troje, ali je Renesmi uputio poseban pogled, - kako ste Profesore?
-Veoma loše, - na Leovom licu se naglo pojavi izraz zabrinutosti, - ove dve veštice me nemilosrdno muče, - završi Profesor sa osmehom.
Leu je laknulo pa se i on počeo smejati. Primakao je sebi fotelju da se priključi društvu u dobrom raspoloženju. Nije s njima mogao dugo da ostane jer se morao vratiti na posao, ali je obećao da će svratiti u kasno popodne i ostati na večeri.
Leo
Vratio se i ranije nego što je rekao, sa obrazloženjem da je sve završio mnogo pre nego je planirao. Sedeli su u dnevnom boravku veoma dobrog raspoloženja. Videlo se da profesoru ova atmosfera veoma prija. Svi su bili veseli i razdragani i prema njemu se ponašali kao prema svom vršnjaku. Prestalo je persiranje, a zaboravila se starosna granica i razlika u službenom položaju. Renesmee ga je stalno nešto muvala i gurala, a on stalno glumio otpor. Profesor se osećao kao da je u bajkovitoj porodičnoj atmosferi u kojoj nikad nije bio, a o kojoj je mogao samo da sanja.
Nakon večere Leo je ustao rekavši da mora da ide, ali da će ponovo doći. Pozdravio se sa Profesorom i Solariom, a Renesmee je rekla da će ga ispratiti do ulaza, kao da je u ovoj kući ona glavna domaćica. Nerazgovetan razgovor se čuo na ulazu, kad se Profesor obratio Solariji.
-Zvala me je Pella, pitala me za zdravlje. Rekla mi je da si je ti obavestila o tome šta se desilo pa je zato poslala Lea, jer ona nije mogla da dođe.
-Jeste, zvala sam je još sinoć dok si ti spavao.
-U redu. A sada mi Solaria kaži šta se ovde dešava?
-Deda, ništa se ne dešava ovde.
-Ma nemoj? Znam te ptico dok si jaje bila. To je bio izraz tvoje majke, što god da značio, dobar je. Dakle?