15 Sunia i Zack - samo ti ljubavi

25 3 2
                                    

-Nešto bih te pitao?

-Slobodno.

-Kad si imala menstruaciju?

-Otkad je to tebe počelo interesovati?

-Od kada si postala moja žena.

-Osećam se kao da sam postala, svakim trenutkom je taj osećaj snažniji.

-Nisi mi odgovorila na pitanje.

-Izvini, zaboravila sam, nije bilo namerno. Treba da je dobijem za dva do tri dana, zbog čega ti je to važno?

-Zbog toga što bih moj sadržaj ipak mogao ostaviti u tebi umesto na tebi. Mi i da želimo sada ne možemo da pravimo decu, jer nisi u plodnim danima.

-Treba li da mi bude drago ili žao zbog toga?

-Potpuno sam svestan da ti meni sve prepuštaš, i kad i kako ću ući u tebe pa čak i to kad ću ti praviti dete. Za ovo poslednje moraš biti zrelija u psihičkom smislu, o fizičkom ne treba ni govoriti. Budući da ja tebe želim zadržati za sebe, ne samo lepu nego i zdravu, intimni odnos ti neće naškoditi jer ću o tome voditi računa i biti prema tebi veoma pažljiv. Ta moja obazrivost nije zato što te ne volim nego baš zato što te volim.

-Znam ja to dobro, znala sam ja to i prvi put kad si mi rekao da me voliš, ali su neke stvari ipak trebale da legnu na svoje mesto.

-Leći ćeš ti na vreću pa ćeš da dobiješ što zaslužuješ.

-Što moram na vreću? Što ne bih ovde, baš sam ti se lepo namestila. Sve je gde treba.

-Ti misliš da sam ja robot? Baterije si mi ispraznila to si osetila i videla, sada mi treba malo vremena da se napune. Neću to da radim sa pola snage. Hoću da te napunim baš onako pošteno, pa da taj prvi put dobro zapamtiš.

-Hoće li me to boleti?

-Možda samo malo, zato je važno da pre toga budeš dovoljno uzbuđena i da to želiš. Psihičke pripreme su jako bitne da to pamtiš kao sveukupnu prijatnost. Zbog toga je ogromna razlika između silovanja i kad to radiš sa osobom koju voliš. Jer kad nešto želiš bol se i ne registruje iako može postojati.

-Ne brini ti za mene, radi onako kako ti odgovara, a ja sam ovako presrećna što ću biti i što jesam s tobom. Mnoge brige su iz moje glave nestale, moja nesigurnost na prvom mestu. Puna sam samopouzdanja i poverenja u tebe, kao da sam neka druga osoba. O mojoj budućnosti mogu maštati sasvim konkretno jer će to biti naša budućnost. Znam da ljubljene neće biti naš cilj, već način na koji ćemo živeti. Naše ljubljenje će samo ono biti što nas prati i drži zajedno. A u danima što nas čekaju moći ću posle napornog dana da mirno i spokojno spavam pored tebe i da se takva budim.

-Blago tebi, baš ti zavidim, jer ja pored tebe neću moći mirno i spokojno da spavam.

-Ja sam mislila na spavanje posle toga.

-Ljubavi, hajde da mi izađemo iz mora da te mogu normalno maziti. Uopšte nije loše ni ovako, mogu prstima ali i s njim da te dole ispitujem, ali ne mogu ono što bih želeo.

-A šta bi ti želeo a šta ne možeš sada?

-Pokazaću ti kad izađemo.

-Hajdemo onda.

Izašli su iz mora i seli na pesak ali tako da im stopala budu u moru. Zack je zagrlio Suniju i počeo da je ljubi. Ljubljenje je bilo lagano i opušteno bez ikakve žurbe. Više su uživali u zajedništvu nego u ljubljenju koje je bilo samo potvrda da su posvećeni jedno drugom.

Toplo more je opasna zamka za zaljubljeni par koji se u njemu kupa, pa čak i ako taj par samo boravi u njegovoj blizini. Ta topla voda ima čudnu magiju. Toplota otvara telo, proširuje mu vene, ubrzava krvotok. A voda otvara srce, budi uspavana i potisnuta osećanja, pa traži osobu prema kojoj će ih usmeriti.

SolariaWhere stories live. Discover now