Ti si za mene jedini

56 5 4
                                    

-Kad si me ono zagrlio za probu, nisam ništa posebno osetila, samo sam zamišljala kako bi to bilo lepo. Međutim kad sam te celu noć ja grlila da te grejem osetila sam neko posebno uzbuđenje. Tada sam mislila da je to strah i briga za tvoje zdravlje. Kad si mi ti počeo masirati grudi, već znaš kako je bilo, ono što me je iznenadilo, - tu je Miranda zavukla ruku u Nebojšine gaće, a sa drugom ih je donekle spustila, pa tu ruku pridružila prvoj, - bila je moja reakcija kad sam osetila kako ti ovo raste. 

Tada ga je dole počela pažljivo zagledati. Nebojša je pratio njen pogled kao da će i on tamo nešto novo da otkrije, ona je nastavila, - Stvorio mi se jedan veoma poseban osećaj. Mislim da nije u pitanju to što ga prvi put vidim uživo, već je u pitanju neki osećaj povezanosti, nešto me vuče da mu se približim i da ga osetim, naravno i tebe celog. Stvarno bih volela da mogu razumeti tu situaciju i da mi ti ako možeš pomogneš u tome. Hoćeš li da sada maknem ruku? - Nebojša je kimnuo glavom, - ali ona umesto da to uradi, nastavila je da priča. - Rekla sam ti sve šta šta osećam, sada me zanima šta si ti zaključio tvojim ispitivanjima?

-Pre nego što ti to kažem zanimaju me neke stvari.

-Pitaj slobodno.

-Kad si bila kod Profesora, šta su te sve ispitivali, odnosno šta su na tebi ispitivali?

-Pa, spojili su me na aparate koji proveravaju rad organizma, a najviše naravno mozga. Sećam se njihovih diskusija kako mi moraju promeniti osećanja i izvršiti neki prenos. Od ostalih operacija merili su mi inteligenciju, koordinaciju pokreta. Posle toga sam izvršavala razne testove, ali je to za mene bilo beznačajno.

-Osim skeniranja i ispitivanja mozga, da li si bila na nekom rentgenu ili nekoj magnetnoj rezonanci?

-Sećam se da se pričalo o tome. Ali su oni mene skrivali jer je bila velika potraga za mnom, pa je bilo riskantno da idem u laboratorije koje to mogu da rade, zašto pitaš? Nemoj me držati u neizvesnosti.

-Evo ovako. Kad sam te dole gledao, nisam ništa posebno pronašao. Međutim kad sam jagodicama prelazio preko tvoje veštačke kože osetio sam nešto zanimljivo. Na veoma uskom području primetio sam da ti je koža veoma mekana, čak mekša nego što ti je na grudima, a daleko mekša nego na okolnom području. Najpre mi se učinilo da je to slučajno, razloga za to je moglo biti bezbroj, recimo da se u toj mekoj koži ugrade veštačke dlačice ili je možda moglo nešto drugo da bude u pitanju.

Bez konkretnog zaključka sam ušao u fazu kad sam počeo da te masiram i pritiskam. Kao što znaš svuda sam te masirao, očekujući od tebe bar nekakvu reakciju. U jednom trenutku kad sam te jednom rukom masirao dole a drugom masirao grudi, setio sam se svoje devojke, kad sam joj isto to radio. Tada je ona bila dole dosta vlažna, kao i moji prsti od toga. Dok sam je dole masirao ispod svojih prstiju sam osetio kako se levo desno pomera njeno vaginalno tkivo. Isti osećaj sam imao ispod svojih prstiju dok sam tebe masirao preko ove tanke kožice. - Na to Nebojša sa dva prsta lagano pređe preko tog mesta.

-Vaginalno tkivo? Ti se ne šališ, zar ne? Pa to onda znači, to onda znači... - videlo se da razmišlja, - to znači da bi ovo tvoje tvrdo što držim u ruci, moglo jednom da uđe u mene. - Mirandino dobro raspoloženje je počelo da eskalira kao da je dobila Nobelovu nagradu.

-Stani malo kud si navalila. Prvo, dozvolio sam da ga diraš jer sam ti zahvalan što si mi spasila život. Drugo, taj dodir je deo eksperimenta da proverim da li stvarno doživljavaš nešto posebno kada mene diraš.

-Zar nisi i ti doživeo erekciju kada si mi prvi put masirao grudi. Proverila sam, ne možeš me prevariti.

-Ali to je bilo nešto drugo, - pokušao se pravdati Nebojša

-Što god da je, dobro je. Ti se uzbudiš kad mene diraš, a ja se uzbudim kad tebe diram, - ubeđivala ga je Miranda tako naivno da se Nebojša morao nasmejati.

SolariaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant