Moira u ambulanti nastavlja ispovest Rowanu.
Tada sam te istovremeno mrzila i htela da me baš onako muški stegneš sa jasnom namerom šta ćeš da mi radiš. Možda bih se opirala, ali bih na kraju popustila. Međutim ti si primenio drugu taktiku kojom si me psihički potpuno rasturio. Svukao si se go da ja tebi radim što želim, a istovremeno me iznenadio pričom o ljubavi. Ja tada nisam bila svoja, sada vidim da sam kao zrela kruška upala u tvoju mrežu, pa sam postala tvoja. Dobro je što se tako desilo.
Poslednjih dana dok sam ovde ležala bolesna, a ti veoma često bio pored mene, imala sam vremena da puno razmišljam. To je u stvari bio nastavak onih strahova koje sma imala dok sam bila prikleštena u pukotini. Naravno da me bilo strah da ću tamo da umrem, nemam razloga da to tajim. Međutim ima nešto tu zanimljivo. Moj strah nije bio samo od smrti, već da više nećemo biti zajedno. Noć pre toga smo se ljubili puni nade, a odjednom sve to nestaje. I dok si me pored kreveta držao za ruke mnoge stvari su mi u glavi legle na pravo mesto.
Nije samo došao kraj mom lutanju u traženju prave ljubavi. Počela sam se drugačije osećati a takođe i razmišljati o tebi. Nisam samo razmišljala o tome kako si me ti svojim postojanjem ispunio, već sam se počela osećati mnogo zrelijom. Ti si mom životu dao ne samo ljubav nego i smisao, a to je značilo da je došao kraj da mislim na sebe, već moram ja sve to tebi da vratim.
Želim da te uveravam da nisi pogrešio što si mene izabrao. Ljubav može vremenom i da raste i da se smanjuje, ali ono koliko ti meni značiš to se nikako ne može smanjiti. A ja to i ne želim. Tvoja želja meni zapovest, je otrcana faza, ali dobro odslikava moj odnos prema tebi. Način kako da te ljubim, kako da vodimo ljubav, tvoja želja za decom, sve to ja jedva čekam da ti ispunjavam, u to nemoj nikada posumnjati. Slobodno me udari po dupetu ako budem neposlušna.
-Naravno da hoću, ali ti neću reći s čim.
-S čim god hoćeš. Ja osećam da ti pripadam i da sam tvoja, ne samo telesno, to mi je najmanji problem. Smatram da sam sposobna da zadovoljim i sve druge tvoje potrebe. Meni je večeras bilo jako lepo. Bilo je kratko ali to nije bitno. To mi je drugi put da sam u donjem štabu. A posebno lepo mi je bilo što si ti bio sa mnom. Nikad ja tebe nisam podcenjivala, ni u odnosu na sebe ni u odnosu na druge.
Ali kad te Miranda počela ispitivati ti zi zasenio sve u prostoriji. Bila sam jako ponosna na tebe. Nije meni bilo krivo što si ti došao kao moj pratilac pa mi oteo neki primat. Video si i sam, niko tamo ne želi da bude glavni, svi su pritisnuti maksimalnim obavezama i imaju posla preko glave. Uvidela sam da i ja tako želim da idem, ma kako to bilo naporno i odgovorno, ali jedino pod uslovom da me i ti u tome podržavaš, u suprotnom to ne bi imalo smisla.
Isto to želim i ja tebi. Rekao si da zvuk pomaže rast biljaka. Sutra kad ti i momci budete kod Nebojše, potrudi se da mu daš moralnu podršku. Kaži mu da ceniš njegov rad. Ako dobiješ nekih ideja ponudi mu ih. Volela bih da budeš s njim prijatelj. On je ovde na neki način sam. Jedini je sa svoje planete, a radi posao za dobrobit svih nas. Mislim da to treba ceniti. Šta kažeš na to?
-Priznajem da o tome nisam ranije razmišljao. Možda i zbog toga što sam lutao pa nisam ni ja znao gde se nalazim. Znaš i sama da je on prema nama bio izuzetno pažljiv i pun razumevanja. Zaslužuje da ga primimo u grupu. To se šalim. Ali ništa ti ne brini za mene, nećeš se razočarati. Sad kad tebe imam, a nakon pretrpljenog straha da sam te izgubio u onom trenutku kad ti više nisam mogao čuti glas jer si pala u nesvest, neke stvari drugačije shvatam.
Kao prvo, video sam koliko su ljudi spremni da se žrtvuju da ti pomognu i spasu život. I to svi do jednoga. To se ne sme zaboraviti i to treba ceniti. Naša grupa mora da prednjači u tome, neka je Ventor vođa to mi ni malo ne smeta, dok sve dobro funcioniše ne treba ga menjati. Nije lako biti ni vođa, to sam video i čuo večeras.