-Znaš li da nas Haron i Athus slušaju šta pričamo.
-Pa šta onda, kao da su to neke tajne? Sve su to normalne stvari, a najvažnije je od svega je da tu ima ljubavi. Eno pogledaj Renesmee kako ljulja bebu. Svi znaju šta je ona radila da bi je dobila, to nije za kritiku, to je njen ponos. Ništa normalnije nema od toga.
Athus koji je naravno slušao sve što je Admenta pričala obratio se glasno Haronu: - Ti Harone satima ljubiš Admentu dole? - pritom mu je namignuo da bi naglasio da to pitanje ima posebno značenje, ali da one dve devojke to ne vide.
Haron budući dovoljno inteligentan odmah je shvatio Athusovu nameru jer bi mu inače to pitanje bili i neprimereno i prilično glupo od kolege. - Zar ti to nikada nisi radio?
-Hteo sam, ali nikako da dođe do toga. Uplašile su se da je moj jezik previše dugačak. Kad sam jednu ljubio i gurnuo joj jezik, jadna mala se skoro nije udavila, verovatno mi zato nisu dozvolile da im ga guram dole.
-Pa bile su u pravu. Znaš li da ako devojku previše energično ljubiš ona od prevelikog uživanja može da umre pa je onda imaš na duši.
Admenta je slušala Harona pa nije mogla da veruje kakve gluposti valja. Haron je nastavio.
-Ljubljenje je umetnost, i to treba znati kako se radi. Ako nemaš u tome iskustva a devojci je prvi put, ona može da doživi teške psihološke posledice od kojih se više nikada neće povratiti. Neke od tog ljubljenja čak mogu da se parališu. Najčešće posledice nepravilnog ljubljenja je da devojka dobije neku govornu manu, recimo počne da muca i to nikakav lekar više ne može da ispravi.
Admenta se čudom nije mogla načuditi šta sluša. Htela je nešto da kaže ali je bila potpuno šokirana. Athus se jedva suzdržavao da ne prasne u smeh. Iret je potpuno prebledela, jer ni u snu nije mogla pretpostaviti da to može biti toliko opasno. Gledala je najpre Harona koji je bio ozbiljan, a onda Athusa koji je delovao čak uplašen onim što je čuo. Njoj je bilo teško poverovati u to što je čula ali to su govorili iskusni a ona nikakvog iskustva po tom pitanju nije imala.
Haron je nastavio: - tačno je da ja Admentu dole satima ljubim, ali to nije zato što želim nego zato što to moram. Ona prvi sat ništa ne oseti,
drugi sat tek počinje da mrda, a tek treći sat počinje se nešto primećivati. Međutim to ljubljenje stvora jedan problem, njoj se dole sve izliže, mislim istroši, pa je to posle danima boli.
U jednom trenutku kad je Iret od čuda okrenula glavu, Haron je namignuo Admenti i pokazao na Iret. Admenta je odmah shvatila, pa se ubacila: - nije baš danima, ali dva dana ne mogu normalno da sedim.
-Dakle vi meni savetujete, kad nađem devojku koju ću voleti da je dole nikako ne ljubim? - upitao je Athus.
-Ni gore ni dole.
-Zašto ne gore?
-Zar nisi rekao da imaš predugački jezik i da je možeš njime udaviti. Najbolje je takav rizik izbegavati.
-Ako nađem devojku sa dubokim grlom, onda je ona bezbedna, zar ne?
-To da, ali joj grlo mora biti stvarno duboko.
-Kako da proverim da li je dovoljno?
-Ne moraš jezik stavljati, stavi nešto drugo, pa ćeš na taj način biti siguran da je nećeš udaviti. - završio je Haron temu o ljubljenju.
Iako je Admenta shvatala, nije joj bilo baš sve jasno. Pogledala je Harona, ali kod njega nije ništa primetila. Pogledala je Athusa, on joj je davao znak glavom da ništa ne govori. Iret je ipak bila njena najbolja prijateljica u koju se uvek mogla pouzdati kad joj je zatrebala neka pomoć. Međutim znala je i to da Iret ima probleme sa momcima. Zbog čega joj je Athus dao znak? Nije valjda da on ima neke namere? Morala je sebi priznati da ponašanje Iret i Athusa nije bilo normalno. Toliko mržnje a bez ikakvog vidljivog razloga? Da žrtvuje prijateljicu i da šansu Athusu? Nije to bila laka odluka. Ipak će morati tako da postupi, ako ne bude uspešno izviniće joj se.