Bilo je lepo i sunÄano letnje popodne, dok je jedno pleme bilo na snežnom planinarenju sa Teylom, ovo drugo pleme je imalo malo slobodnog vremena posle prepodnevnog takmiÄenja u kojem nisu pokazali zadovoljavajući rezultat. I njima samima je bilo jasno da nisu pokazali dovoljnu jedinstvanost. Solaria je odluÄila da ih poseti da vidi može li im nekao pomoći pre nego Å¡to se primene drastiÄnije mere. Nije bila pristalica takve metode, ali neki pojedinci kao da su to izazivali. Naravno, zbog toga bi cela grupa trpela.
Pleme je upravo zavrÅ¡ilo sa pripremom hrane i obedovanjem. Zanimalo ju je kako je uÄesnicima u kampu, ima li kakvih povreda, ili nekih drugih problema. Uslovi boravka nisu bili sjajni, ali je to bio deo obuke. To su svi znali pa su samo povremeno prigovarali. Solaria ih je obiÅ¡la samo da im da podrÅ¡ku da istraju u svojim zadacima. RuÄak je bio veoma skroman zbog istog rezultata kojeg su napravili na takmiÄenju. Primetila je na većini od njih napetost i nervozu, a takve reakcije svakako ne pridonose jedinstvu grupe.
KoliÄina hrane je bila na minimumu preživljavanja viÅ¡e u psiholoÅ¡kom nego u stvarnom smislu, jer je i ta skromna i neukusna hrana imala u sebi dovoljno kalorija da neko ne padne od iznemoglosti. Odmaralo se na razne naÄine, neki momci su se spremali da pecaju ribu, neki su se odmarali u senci drveća, a neki su se kupali. SliÄno je bilo i sa devojkama. I dok se Solarija muvala po kampu, priÅ¡le su joj dve devojke da porazgovaraju s njom. Pre nego Å¡to su bilo Å¡ta rekle Solaria ih je preduhitrila:
-Ima li ovde kakvih ljubavnih parova? - upitala je iako je znala da nema, jer su kamp nadgledale tajne kamere.
Devojke su iznenađeno vrtele glavom.
-Nije valjda da vam se ni jedan momak ovde ne dopada? - Solaria je pogledala devojke.
Videlo se da su se devojke naÅ¡le u nezgodnoj situaciji, pogotovo Å¡to je Solaria bila dovoljno glasna, pa ju je mogao Äuti ko je želeo.
Nastavila je, - ja imam momka i ponosim se time, on se zove NebojÅ¡a. Iako je daleko, znam da me voli i meni prija da mislim na njega. Svi su momci ovde lepi, sigurno vam se neki dopada? - rekla je tiho samo da je Äuju ove devojke. Jedna od devojaka je kimnula glavom.
-I Å¡ta si preduzela po tom pitanju? - nastavila je Solaria tihim glasom.
-Nisam ništa, - odgovorila je devojka sa tamnijom kosom.
-Kako to?
-Pa nisam znala Å¡ta da preduzmem. ÄŒekala sam da on prvi poÄne.
-Zna li on da mu se sviđaš?
-Nadam se, nisam u to potpuno sigurna.
-Kako se vas dve zovete?
-Ja sam Iret, rekla je plavuša.
-Ja sam Admenta, - odgovorila je tamnokosa.
-A gde ste vas dve malo pre krenule?
-Htele smo da idemo na kupanje. Ima tamo dalje jedna lepa plaža pa se kupamo bez kostima. Hoćeš li s nama?
-A zašto se ovde tako ne kupate?
-Kako? Pa svi bi nas onda videli.
-Koji svi? Zar ne pripadate jednom plemenu koji se bori za opstanak? Zar vam muškarci ne pomažu, zar vas ne štite od bilo kakve opasnosti? Zar ne spavate svi zajedno u jednom prostoru, zajedno jedete i u istim ste problemima?
-To je taÄno, ali...
-Za kupanje bez odeće treba imati hrabrosti. Odnosno, verovati sebi i biti pun samopouzdanja. Vi ste veoma lepe i nemate Å¡ta da krijete. Kad budete ulazile u vodu to radite ponosno i sa dostojanstvom, oslobodite se stida i straha. Neka se drugi stide Å¡to vas gledaju a ne vi Å¡to ste gole. Budite svesne i zadovoljne svojim vrednostima. Kad se Äovek skriva, on se ne skriva od drugih već od sebe. Biti gola ne znaÄi bilo kakvo izazivanje, a pogotovo ne sramotu, već je to stav pobednika. U istoriji moje zemlje se spominju takve žene koje su bile izuzetne ratnice koje su svi poÅ¡tovali, a verujte mi i mnogi ih se bojali. Da ne mislite da ja to samo priÄam u prazno, pokazaću vam svojim primerom. Za to vreme gledajte reakcije vaÅ¡ih saplemenika.