Iret i Athus 6

33 5 3
                                    

-Ti nisi proveravala njegov ukus, pa me to podsetilo da nisam ni ja proveravao tvoj. Sada želim da proverim kakvog je ukusa tvoja lepotica.

-Baš sada?

-Ima li u tome neki problem?

-Pa, sad. Naravno da nema. Trebam li ja nekako da se pripremim za to?

-Ti ne treba ništa da radiš, a ako želiš možeš šta hoćeš, maštovitost, zapamti. Lezi i opusti se. Mene zanima samo ukus i ništa više. Ništa te neće boleti, a trajaće samo dve sekunde da to proverim.

Iret je legla stisnutih nogu i rukama uz telo kao da očekuje neku veoma bolnu hiruršku operaciju. Tešila se što će to trajati samo dve sekunde. Iako je imala poverenja u Athusa ipak je strepela od onog što sledi. Zar se ne može taj ukus proveriti na neki jednostvniji način, pitala se. Nije imala izbora, morala je da sačeka da se i to desi.

Athus joj je prišao, savio joj je noge u kolenina i napola razmakao. Rukama je lagano klizio preko njenih butina do njenog donjeg stomaka, a onda rukama preko njenog tela krenuo prema njenim grudima. Počeo ih je veoma nežno masirati, a posle nekog vremena je to još malo pojačao. Ireti je to veoma prijalo ali nije shvatala kakve veze ima to masiranje sa njenim ukusom dole. 

I dalje je bila po malo stegnuta i uplašena. Istovemeno masirajući joj grudi Athus joj je počeo ljubiti stomak. U rupicu od pupka joj je stavio dovoljno svoje pljuvačke koju je potom jezikom razvlačio preko celog stomaka. Tu se Iret više nije mogla kontrolisati. Stomakom su počeli kao u talasima da prolaze grčevi što se prenosilo i na nju dole. Athus je nastavio da joj ljubi donji stomak i da joj usnama čupka dlačice, od toga Ireti ništa nije bilo lakše. 

Mislila je da je Athus napokon blizu da je okusi, ali se Athusovi planovi nisu poklapali s njenima. Nakon što joj je usnama isčupkao sve dlačice gde god da ih je bilo počeo je veoma lagano vlažnim jezikom da joj prolazi sa unutrašnje strane najpre jedne butine pa onda i druge. I to je radio par puta, jezikom gore dole niz njenu kožu. To Iret više nije mogla da izdrži. Počela je snažno da se grči pa je htela da sastavi kolena da smanji taj doživljaj. 

Athus joj to nije dozvolio ali je takođe nije dugo držao u tom osećanju. Spustio je glavu među njene butine, a kako je ona dole već bila dovoljno vlažna lako je jezikom našao put u njeno tajno mesto pa je počeo da ga gura unutra. Iret nije bila sigurna da li joj to više izaziva šok ili olakšanje. Athus joj je jezikom ispitao sve što je mogao a onda našao jednu tačku koju je posebno počeo jezikom da obrađuje. 

To je Ireti bilo previše, uzbuđenje je bilo prejako i više ga nije mogla izdržati. Pokušala je da Athusovu glavu skloni s tog mesta ali on to nije dozvolio nego je nastavio da je masira jezikom sve više i sve i brže. U tom trenutku je Iret eksplodirala svojim uzbuđenjem. Doživela je neverovatno snažan orgazam pa još jedan, pa još jedan, a onda pride, još nekoliko sitnijih. 

Veoma teško je disala kao da je pretrčala Maraton, a Athus se od nje nije odmicao, već je svoj jezik samo lagano i bez pritiskanja pomerao gore dole kroz njenu veoma obilno klizavu unutrašnjost. Odmakao se od nje tek kad je bio siguran da se potpuno smirila. Poljubio joj je usne pa legao pored nje.

-A-u, šta si mi uradio, potpuno si me uništio.

-Koliko vidim, još si živa?

-Jesam ali jedva.

-Opravićeš se ti brzo, u dobroj si kondiciji.

-Neću se oporaviti, jer je reč o nečem drugom.

-Kaži o čemu?

-Ja zaslužujem da ti meme ubiješ.

-Ne znam zašto bih te ubijao?

-Do sada smo pre ovoga dva puta vodili ljubav. Mislila sam da je to vrh vrhova u doživljavanju zadovoljsta. Ovo što se sada desilo nikad ne bih mogla ni da zamislim. Ti si mene u stvari prevario, rekao si da ti treba samo dve sekunde da mi proveriš ukus.

SolariaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora