Nešto više od sata kasnije, pojavile su se Iret i Renesmee. Iret je držala Gillija, a Renensmee kutiju sa hranom.
-Donela sam ti nešto da jedeš, da ne budeš gladan, neću da mi izgubiš snagu, - prišla mu je i dala kratak poljubac.
-Ja sam srela Mirandu dok je odlazila u tunel. Rekla je da se vraća za dva dana, pa se vi golupčići možete opustiti, - nadovezala se Iret.
-A ja sam razgovarala sa Teylom, ponovo se zahvalila što smo je pozvali na ukusnu večeru, odlučila je da uzvrati poziv pa da večeras dođemo kod nje. Bila sam toliko slobodna da u tvoje ime prihvatim poziv. Bićemo u istom sastavu kao i juče. Nadam se da nemaš ništa protiv? - dodala je Renesmee.
-Naravno da nemam, baš me zanima kako ona kuva.
-Mali je zaspao pa sam ga stavila na kauč. Ja sada idem, a vas ću ostaviti same, - obavestila ih je Iret, - vidimo se na večeri.
-Drago mi je da si došla da mi pomogneš, ove biljke rastu kao lude, kasnim sa presađivanjem pa će biti posle problema sa rastom na farmi, - okrete se Nebojša Renesmee.
-Rado ću ti pomoći koliko budem mogla, ali bih sada htela da ti pokažem koliko si mi nedostajao, - Reensmee se počne svlačiti dok sve sa sebe nije skinula. Izgledala je kao nimfa obasjana svetlom. Grudi pune mleka su joj stajale uspravno. Na stomaku se nisu primećivale nikakve promene od trudnoće. Celo telo joj je izgledalo izuzetno negovano i čvrsto kao u neke sportistkinje.
-Šta to radiš? Miranda samo što nije otišla?
-Rekla sam da sam te se poželela. Da nisi spavao sa Mirandom pa sad ne možeš?
-Nisam spavao s njom i ona nema veze s tim.
-Još bolje. Ja tebe volim i spremna sam da ti se potpuno posvetim. Bilo bi logično da se i ti posvetiš meni, zar ne? Valjda me još uvek želiš?
-Naravno da te želim, ali mi je ovo ipak nekako bez veze.
-Samo ti mene uzmi i ostavi u meni ono što će naša ljubav da proizvede.
Nebojši nije ništa drugo preostalo nego da se i on skine. Renesmee ga je počela ljubiti sa preterano velikom strašću. Nije im trebalo dugo da oboje dožive vrhunac jer se niko nije suzdržavao u smislu da se njihovo maženje produži.
Obukli su se, pa su otišli u rasadnik gde ih je čekalo baš puno posla. Par puta bi Reensmee otišla da vidi šta joj je sa detetom ali bi se uvek brzo vraćala Neboši, poljubila ga kao da ga nije videla ko zna kada i nastavila sa radom.
Međutim, jednom mu je rekla - samo da skoknem da vidim maloga - dugo je nije bilo. Vreme je prolazilo a nje nigde. Počeo je da brine, da nije negde otišla, ili da se nije nešto desilo malom, možda neka temperatura ili slično. Napokon je odlučio da proveri o čemu se radi. Nije bio mnogo glasan kad se približio otvorenim vratima i čuo Renesmee kako priča sa Gillijem.
-Zašto ne spavaš? Presvukla sam te i dala ti jesti, a ti si posle toga postao jako nemiran. Znaš da te tata i ja volimo. Zar se veselo ne smeješ kad te on nosi i zabavlja. On tebe puno voli, a ja volim njega više od svega. Doći će on brzo da ti pravi društvo i da te drži za te tvoje male ručice.
Nebojša se topio slušajući nežne Renesmine reči i zamišljajući kako će ipak bar na neko vreme ostaviti posao da bi ga držao u naručju. Renesmee je nastavila u istom tonu.
-A kad narasteš sa ponosom će te tata odvesti na Betu da te upozna sa babom i dedom, jer ja svoje roditelje nemam, a tako bih volela.
Kad je Nebojša čuo i shvatio njene reči srce mu se odjednom steglo kao da je upalo u ledenu vodu. Da mali Gilli upozna svoju babu i dedu na Beti? A šta je sa njim? Ima i on svoje roditelje, zašto Gilli njih ne bi upoznao? Zar su mu oni Betanski od Zemaljskih važniji? Nečujno se povukao u rasadnik, da Renesmee ne sazna da je čuo njen razgovor. Hteo je nešto da radi ali je bio potpuno dekoncentrisan i opterećn razmišljanjem.