Muškarci su iz rančeva vadili hranu koju su devojke pripremale za jelo. Nije bilo potrebno da svi učestvuju u tome ali su svakako svi bili spremni na to, pa su se držali na okupu. Najvrednije su bile najstarije devojke, što je bilo i za očekivati jer su bile najiskusnije. To su bile Dora, Sandra i Lyra. Kod Sandre je bilo i te kako vidljivo da se trudi da se uklopi u svoju novu sredinu, više zbog sebe i Tiryana nego da se nekome drugome dopadne. Gela i Sunija su raspoređivale pribor za jelo za četrnaest ljudi plus Kodaru, koja se muvala svuda unaokolo, dok je Waneta bila skoro zalepljena za Gaela, nastojeći da mu se što više dopadne.
Nakon završenog jela parovi su se počeli raspoređivati gde će ko na peščanoj plaži da spava. Na jednoj strani pored Spikea je svoju vreću postavila Lyra, a sa druge njegove strane Kodara sa svojom vrećom. Dosta udaljeni od njih bili su u spojenim ali zasebnim vrećama Gael i Waneta.
Kad su se svi raspremili, u kupaćim kostimima, par po par je krenuo prema moru. Ispočetka su se zajedno veselili kupanju prskajući se ili plivajući, ali su se postepeno parovi sve više okretali sebi, grleći se i ljubeći bez nekih naprednijih aktivnosti. Waneta je stalno dodirivala Gaela dok je plivala oko njega, on je nije odbijao ali niti pokazivao bilo kakvu inicijativu. Kodara je malo plivala uz Lyru i Spikea a onda bi se preselila kod nekog drugog para gde je procenila da bi se mogla ugurati. Tiryan i Sandra su jedno drugom na uvo stalno nešto šaputali kao da razmenjuju vojne tajne.
Sunija se u zagrljaju ljubila sa Zackom ležeći na vreći. Otkopčao joj je gornji deo bikinija da bi joj mogao ljubiti i maziti grudi. Rukom joj je nežno prešao preko donjeg dela bikinija.
-Ako ti smeta skini ga, - uspela je Sunija da kaže između poljubaca, podižući kukove da bi pritisak ruke bio intenzivniji.
-Da nije to malo riskantno? - upitao ju je.
-Za koga, - upitala je u šaljivom tonu.
-Za mene, - on je bio ozbiljan. Tom izazovu se neću mogu odupreti.
-Baš me zanima šta bi mi radio ako me skineš?
-Hm. Možda si stvarno naivna a možda i nisi. Ako te skinem onda ću te dole ljubiti a možda i nešto drugo raditi.
-Onog drugog se ne bojim.
-Kako to?
-Ti me voliš, a volim i ja tebe. Ti si muškarac i normalno je da to želiš, a ja da na to pristanem.
-Ne sviđa mi se to.
-Šta sam sad rekla? Nešto pogrešila?
-Rekla si da ćeš pristati.
-Pa da, neću ti se opirati.
-Upravo mi se taj tvoj stav ne dopada. Deluje mi kao da ti meni činiš neku uslugu. Pristati? Ma zamisli ti nje. Ne postoji u ljubavi pristati. Nije to dogovaranje, ili još gore moje nagovaranje pa da ti pristaneš. Ja to ne želim na takav način. Ne treba meni zahvalnost što te volim, pa onda na, evo ti moje telo, uzmi ga. Ako me voliš onda se tako ne razmišlja. Umesto pristajanja ti treba da pokažeš želju. Ali ne samo nju nego i spremnost za tako nešto. Da budeš sigurna da ćeš u tome uživati, a ono što budeš ti radila da proizvede zadovoljstvo i tebi i meni.
-Mnogo komplikuješ. Sa svime se ja slažem što si rekao, ne moram se ja znati precizno izražavati. U pravu je bila Waneta, dobro je imati starijeg momka. Njemu se prepustiš i ni o čemu ne brineš. Hoćeš li me ti skinuti li da se ja skinem? To nije poziv ni na šta, govorio si da ćeš me ljubiti, to mi je nepoznato pa ne znam kako da reagujem. U stvari, ne znam kako da reagujem u vezi bilo čega. Zato si ti tu koji će me uputiti u sve što je potreno. Meni je najvažnije da se volimo, a tvoje je šta ćemo raditi. Što god radili sigurna sam da će biti lepo. Ne žale se moje prijateljice, pa onda razloga neću imati ni ja.