Predigra za poljubac

39 5 4
                                    


Pogrešno si protumačio moj strah pred onim što može da se desi i to pre nego što budemo došli na Frizum. Brzo će i to doći, neće ovaj put večno trajati, nemamo još mnogo vremena na raspolaganju, treba ga iskoristiti što kvalitetnije, a ne posle da žalimo. Tačno je da ću te isporučiti Solariji, ali ja želim da ti u tom trenutku budeš veseo, zadovoljan i dobrog raspoloženja.

Takvog hoću da te vidim, a ne kao nekog depresivca, razočaranog u život i opterećenog nekom fiktivnom krivicom za koju ga niko nije optužio niti ima nameru. Kad tebe vidim kako si se snuždio, ja ispadam oličenje pozitivne energije. Ti znaš šta mi sada pada na pamet, zar ne? To nikada nije bila tajna, niti ti trebaju neke posebne sposobnosti da to pogodiš. Ja uvek želim da ti raspoloženje podignem, a kao usput i njega. Hoćeš li da ti to radim?

-Nešto sada nisam raspoložen.

-Znači, nije da ne želiš, već ti samo raspoloženje ne odgovara, zar ne?

-Tako nekako.

-Hoćeš da ti sednem na kolena i da ti ga uhvatim sa obadve ruke?

-Neću.

-Hoćeš li da ti ga ljubim?

-Neću ni to.

-Imam još pretposlednji predlog. Hoćeš li da legnem preko tebe pa da te ljubim?

-Uh bre, što si ti navalila.

-Možda sam navalila, ali imam osećaj da si na svako moje pitanje lagao, ali ti to neću zameriti, jer razumem zašto si tako reagovao. Nisi dovoljno opušten, ja nisam dovoljno uverljiva kao Solaria, pa me gledaš kao neku napast. Neka ti bude. Danas si ti mene ispitivao, pronašao si mnogo toga zanimljivog. Kad bih te pitala šta više voliš: da li mogu ja tebe sad da ispitujem ili bi više voleo da me ti nastaviš ispitivati, šta bi odgovorio?

-Hm. Kad bih rekao da više volim da me ti ispituješ, mogu da pretpostavim šta bi ti sve ispitivala. Dakle, verovatno je bolje da izaberem da ja tebe ispitujem.

-Odlično, sad mi kaži, zbog čega ti ovako go ležiš pored mene, da tako kažem, obučene? Gledam ti ga kako je sve ovo vreme bio opušten i ni na jednu temu koju smo razmenjivali nije reagovao.

-Nemam problem da ti to objasnim. Za vreme tuširanja gledao sam tvoje golo telo, pa sam zamislio sliku kako goli ležimo jedno pored drgugog i u takvom položaju diskutujemo. Niti sam planirao da nešto posebno radimo a nisam imao ništa ni protiv toga. Samo sam hteo da svojim telom osećam tvoje telo. Kad sam video da si došla skoro obučena, nešto me preseklo u onom prvobitnom razmišljanju a navelo da počnem razmišljati o nečemu drugom, znaš i sama o čemu.

Osećaj krivice ne može biti trenutni osećaj, ne mora biti uvek istog intenziteta ali može dugo da traje. Zato mi on nije bio u mislima pa tako nije ni reagovao. Da si bila gola, a još više od toga, da smo pričali o nekim lepim temama možda on i ne bi bio tako miran. Rekla si pre da sam te lagao, ali nije bila stvar u tome, jednostavno nisam želeo da mi ga, da tako kažem fizički uzbuđuješ. Zar nije lepše da mi ti nešto lepo govoriš a onda primetiš da on sam na tvoje reči reaguje.

-A da ti meni govoriš lepe reči?

-Govorio sam ti, nemoj to zaboraviti.

-Da ali me ti pritom nisi dirao.

-Jesam i to, možda nisi obraćala dovoljno pažnje na to. Možda si smatrala da su moje reči koje sam ti upućivao dok sam te dirao nešto najnormalnije na svetu, pa si to registrovala samo emotivno a ne i svesno.

-Volela bih da me opet diraš i da mi govoriš lepe reči.

-Zar ti to ne radim i sada? Držim te u zagrljaju, ne znam šta od toga može biti intimnije, i govorim ti lepe reči. Pričao sam ti o tome kako sam te želeo. Šta ima lepše i od toga? Ti si mi ili dekoncentrisana ili nezahvalna.

SolariaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora