-Jutros sam te samo malo licnuo.
-Osetila sam ja dobro tvoje lickanje, razmišljala sam i ja danas šta si ti meni radio ali i šta sam ja tebi, osećala sam se baš bogatom.
-Ja sam te dole samo dotakao jer nisam imao vremena, jer da jesam potpuno bih ti se dole posvetio i ljubio do samog kraja. Ne mogu biti siguran, ali verujem da si ti u stanju da dođeš do samog kraja ili u prevodu da doživiš maksimalno zadovoljstvo dok te ljubim. Da ti celo telo zatreperi u jednom trenutku vrhunskog uživanja, pa da se posle toga sa velikim olakšanjem opustiš pored mene ljubeći me.
-Po tvojim rečima mi to deluje čarobno.
-Naravno, što više ljubavi imaš u sebi taj osećaj bude čarobniji. Činiće ti se kao da se sva tvoja ljubav skupila u jednu tačku a posle se nastavila razlivati po celom telu. Videla si velike morske talase na peščanoj obali. Talas se najpre maksimalno povuče u svoju dubinu, to je vreme kad ti se prijatnost zbog ljubljenja sve više povećava. Posle toga se morski talas svom snagom obruši na obalu. To je ta tačka tvog najvećeg uzbuđenja. Kad se talas obrušio on se po pesku počne širiti ispunjavajući i najsitniju rupicu. To je ono vreme posle vrhunca kojeg doživiš, kad ti se ljubav počne širiti po celom telu. Na kraju se talas počne povlačiti, to je vreme kad se ti počneš smirivati i vraćaš u normalno stanje.
-Dok si opisiao imala sam osećaj da sam ja taj talas i da sve opisano doživljavam.
-Valjda bih te trebao prvo ljubiti?
-Ne sekiram se ja zbog toga, ljubićeš me, meni je bilo važno da sam uspela da zamislim sliku pa se onda mogu prepustiti tom talasu.
-Ako tako kažeš. Ja sam samo izabrao najpribližniji primer onoga kako mislim da ćeš reagovati.
-Nije to najpribližniji nego apsolutno pravi primer. Ja sam taj talas. Sigurna sam da ću tako reagovati.
-Tvoja autosugestija je zapanjujuća.
-Da li si čuo da se autosugestijom mogu menjati stvari?
-Nisam čuo, ali sada dok to govoriš, ne bi me ni začudilo da je to moguće.
-Uverićeš se u to, sigurna sam.
-Nadam se da hoću. Pre nego što krenemo u susret talasu dobio sam ideju kako da poboljšamo ovaj naš trenutni položaj.
-Kaži.
-Ako se spustiš pored mene na kuk, pa jednu nogu prebaciš preko mene a ja jednu svoju između tvojih dobićemo jedan veoma zanimljiv položaj. Tada će nam se ono dole dodirivati. Ako se sve lepo namesti vrh će biti u tebi i neće moći ići slučajno napred bez namernog guranja. Istovremeno te mogu ljubiti i hvatati za grudi.
-Evo namestila sam se, ali on nije unutra.
-Nemoj da žuriš, najpre da se ljubimo i mazimo u takvom položaju da bi se ti bar malo uzbudila ako možeš i da ovlažiš malo dole da bi on mogao bolje da uklizne.
-Razumela sam.
Počeli su da se ljube i maze a za to vreme se Gela meškoljila kukovima. Kad je ocenio da je povoljan trenutak, Sulu je malo spustio nogu koja je bila između njenih, rukom ga je lepo namestio da uđe unutra koliko je trebalo, nogu opet podigao ka njenim butinama da celu situaciju stabilizuje da mu ne bi mogao ispasti iz onog položaja. Istom tom rukom je Gelu uhvatio za sisu dok ju je i ljubio. Gela se počela meškoljiti.
-Osećam ga unutra, - radosno ga obavestila, - on stoji mirno a ja se vrtim na njemu.
-Ako ti to prija, u redu, samo nemoj baš da preteraš. Ja ne verujem da se u ovom položaju mogu do maksimuma uzbuditi, ali ako ti preteraš sa svojom vrteškom svašta se može desiti.