-Ti mene ništa ne pitaš?
-Zašto bih te pitao bilo šta? Ustručavala si se da mi ga diraš i nisi htela da bude samo tvoj, nisi htela da skineš donji veš, u moru nisi htela da mi dozvoliš da ti skinem gaćice, ne dozvoljavaš da ti ljubim grudi. Sad mi ležiš gola na grudima, a on ti je među nogama. Ne insistiram niti te nagovaram, dovoljno je samo malo da se opustiš i da raširiš noge i on će pun ponosa da se sjedini s tobom. Ako nisi spremna razumeću. Ne moram ništa da te pitam, sama ćeš mi reći ako budeš želela i pokazati koliko je to. Ponoviću još jednom da te ja volim, a verujem da voliš i ti mene
-Lepo si ti to iskonstruisao. A šta je sa rizikom?
-Ti za mene nikako ne možeš biti rizik. Proučavam te danima pa bi se moglo reći i godinama. Mislim da si potpuno zaboravila ko te prvi zagrlio kad ste kao Heroine pobedile Heroje na Solarisu. Bila si u euforičnom raspoloženju pa ti ja ništa nisam značio. A ti nemaš pojma koliko sam bio ponosan na tebe. Dobio sam želju da te i tada poljubim ali si ti okretala glavu levo desno pa nije bila zgodna prilika.
U poslednje vreme smo ovde svakodnevno bili zajedno, možda se nismo trpeli ali to nije bitno, ja te znam u dušu. Bez ikakve sumnje znam, i bez da mi ti to kažeš, da ćeš biti dobra žena a naročito dobra majka. Ono za maštovitu ljubavnicu ćemo tek da vidimo. Zaključio sam da je vreme i za mene i za tebe, da naše takozvano neslaganje prekinemo. Verovatno i ti shvataš sasvim dobro, da sam te ovde doveo da bih te ljubio, a ako mi pođe za rukom i da vodim ljubav s tobom. To nikako nije mogla biti skrivena namera.
Zbog čega sam skinuo gaće kad smo bili u moru? Pa čak da je seks bio jedini moj motiv da budem s tobom, trebala bi zbog toga biti zadovoljna jer je ta moja želja vezana samo za tebe.Ti si moja ljubav kao i sve ono što može da se desi. Želim i tvoje telo i tvoje srce. Ne brini, dobro sam te razumeo što si me pitala. Ono što može da se desi, neće se desiti slučajno već mojom punom voljom. Ja sam na to spreman. Do tebe je da na to pristaneš ili ne. Razumeću sve što odlučiš.
-Ti mi ne ostavljaš velikog izbora?
-Sve što sam ti rekao bila je istina, nema mesta sumnji, bar što se mene tiče, ti si moja jedina želja i njeno ispunjenje. Ja te ne želim pola nego celu jer se i ja tebi nudim ceo. Ili prihvati ili ne. Nije to nikakav ultimatum ili ucena. Ako nisi sigurna u sebe ili mene, lako ćeš onda doneti odluku. A ako si sigurna u nas, ne treba ti nikakva odluka, već si samnom i ostaćeš sa mnom. Ono što te molim, nemoj donositi polovičnu odluku niti sumnjati u svoju odluku ma kakva ona bila.
-Nemoj da brineš za mene. Ja sam odluku davno donela i pre nego što si me pitao. Nema tu nikave sumnje ni polovičnosti. Takođe nema ni dileme da li te i koliko volim. Odugovlačila sam u izjašnjavanju ne zato što nisam bila sigurna šta želim već da malo uživam u trenutku i da se uverim da li stvarno prihvataš posledice koje može izazvati ovo što u ovom mometu ulazi u mene. Jasno naglašavam da želim da ti i on budete uvek i samo moji, sada sam u to sigurna. Volim tebe, volim njega a voleću i ono što će on da napravi. Sigurna sam da ćemo to voleti podjednako.