-Ne znam ni sam. Kao da me neki bes uhvatio. Molim te oprosti mi za takvo ponašanje. Nisi ti ni za šta kriva. Ti si jedna od najnežnijih osoba koje sam ikad upoznao i svakako nisi zaslužila da se tako ponašam na tebi. Da li te je bolelo?
-Nije me bolelo, samo mi je bilo neobično da ne pratiš moj ritam. To se u odnosu uvek oseti. Ili da kažem jednom rečju, previše si bio silovit.
-Mnogo mi je žao što sam u tome bio grub. Stvarno mi to nije bila namera. Nikad mi se to ranije nije dešaalo. Kud baš sa osobom koja to najmanje zaslužuje.
-Hajde opusti se malo. Možda sam i ja kriva što sam na ovome previše insistirala. Tebi je sve ovo bilo prebrzo pa se nisi imao kad opustiti. Sad sam se setila tvojih reči - da je tvoj način da me najpre celu izljubiš a tek onda da uđeš u mene. Nisi me celu ljubio a ja sam te naterala da budeš u meni. Sad vidim da je to bila moja greška.
-Ne dopada mi se kad ti preuzimaš odgovornost za ono što se desilo. Želim da ja budem kriv, a tebe želim da gledam kao mog divnog i nežnog anđela. To mi je stvarno potrebno da bih mogao sebi opravdati i sve ono drugo što smo radili. Jer ako sam to radio sa meni dragom osobom tada mislim da je to bilo opravdano.
-Stvarno osećaš da sam ja tebi draga?
-Ne malo nego mnogo. Ne mogu tačno da kažem za seks, ali imam neobično jaku želju da te ljubim. Odgovoriću ti i na pitanje koje me nisi pitala. Moja osećanja se prema tebi i tvom detetu se nisu i neće promentiti.
-Mislim da nema nikakve koristi da se prepiremo oko toga ko je krivlji. Hajde da budemo pozitivni. Bilo čiju krivicu ćemo staviti po strani, jer ne želim da izgubim tebe ni kao čoveka ni kao prijatelja. Zato bih te zamolila da mi ispuniš jednu želju. Ti ovde lezi a ja ću te malo ljubiti dok se potpuno ne opustiš, pa ćemo videti šta ćemo dalje.
Nebojša ju je poslušao, a ona ga je svuda po malo počela ljubiti, to mesto bi najpre poljubila pa liznula, ali se na kraju zadržala samo na jednom mestu.
-Kako misliš da se ja opustim kad me tako ljubiš? Pre će se desiti da od toga poludim.
-Nemaš pravo da se buniš, moj je red da ti radim što god poželim.
Ipak joj nije dozvolio da nastavi sa ljubljenjem, već se on okrenuo prema njoj pa je počeo ljubiti bez imalo žurbe, nežno i temeljito počevši od njenih očiju. Ljubio joj je sve što ima na licu, a ne samo usne. Posle se polako počeo spuštati. Ljubio joj je vrat pa grudi. Spustio se još niže pa se tu najviše zadržao. Ali i to je radio usporeno obrativši pažnju na svaki detalj. Nije mu promaklo da registruje i njen miris i njen ukus. U mirisu ga je nešto vuklo prema njoj što sebi nije mogao da objasni. Kao da mu je govorio - budi sa mnom, je se mi idealno slažemo, a dok me mirišeš u tebi ću povećati mogućnosti, želju i izdržljivost.
Nije mogao izbeći ni da uspoređuje ukuse između Mirande i nje. Nije bilo ni malo dileme da mu se Mirandin miris dopada, sa ukusom je bila ista stvar. Međutim Mirandin ukus je, iako prijatan, bio jednostavniji i na neki način čistiji. Renesmin je bio sasvim drugačiji. Dok ga je analizirao u ustima, osećao je koliko je on gušći i mnogo bogatiji raznim sadržajima. I sa najmanjom količinom činilo mu se da su mu usta potpuno ispunjena, toliko je njen sadržaj bio sposoban da mu uđe u svaku poru. Našao je slikovitu usporedbu između Mirandinog i Renesminog sadržaja.
Mirandin je podsećao na ukusan i penušav gazirani sok, skoro kao šampanjac, dok je Renesmin bio kao voćni prirodno ceđeni gusti sok velike slatkoće skoro kao med. A on je takve sokove neobično voleo. Pitao se da nije Renesmin takav zbog toga što se tek nedavno porodila i zbog toga što doji dete. Nastavio je da je ljubi i da joj usisava sa uživanjem sve ono što je ona bila u stanju da proizvede. Bilo mu je potpuno jasno da u tome šta on radi, Renesme izuzetno uživa.