Razgovor u krevetu

46 4 6
                                    

-Šta znači samo malo? Koja je razlika ako tvoja ruka samo miruje na mojim grudima ili ako ih lagano mazi? Koja je razlika ako mi tvoja ruka dira grudi preko spavaćice ili ako ruku zavučeš ispod nje, zar to ne bi bilo normalnije?

-Čini mi se da znam čemu sve ovo vodi i kako će završiti, ali mi ipak treba neka postepenost da se lagano privikavam.

-Mislim da ni ti ni ja ne možemo znati kako ovo može završiti. Sve je to neizvesno i sa rizikom.

-Mislio sam da je tu sve jasno?

-Meni se čini da nije. Ako si mislio na to da ono tvoje uđe u mene, znaj da je to prilično sporedno, nemam ja manjka seksa pa da mi je to potrebno. Znam da to ni tebi ne manjka. Dakle nije reč o tome. Meni je na prvom mestu i najvažnije tvoj odnos prema meni a pogotovo prema mom detetu. To veoma cenim i ne bih želela da to izgubim. Ovo što sam ti u zagrljaju je samo znak koliko mi je stalo da to sačuvam. Stvarno sam za to spremna sve da uradim, ali ne na neki prazan i hladan način, jer to kod mene ne postoji. Sve je kod mene na toploj i emotivnoj osnovi. Nemoj to smatrati nekom zahvalnošću, jer se za ljubav ne zahvaljuje. Za nju se daje i uzima. Ti meni daješ neograničeno mnogo ljubavi na koju sam ja veoma ponosna. Ja ne znam šta bih tebi drugo dala nego sebe. Usrećilo bi da me uzmeš ali pod uslovom da ostaneš isti prema meni i mom detetu kakav si bio pre, jer mi je to važnije. Zato sam ti se ovako namestila. Tvoje je samo da mi spustiš gaćice, a moje će biti u tome da neizmerno uživam sa osobom kakve su danas veoma retke.

-Ne ide to tako kako ti misliš, nisam ja mašina ili neko bezosećajan, pa da ti samo spustim gaćice.

-Znaš li da sam se ja već počela uzbuđivati od toga kako mi masiraš grudi.

-Neka si, to je tvoj problem. Ako ti budem spuštao ili još bolje skidao gaćice, ionako su ti one bezvezne, ja ću te pre toga celu izljubiti, pa čak i ono mesto koje one pokrivaju, pa ću tek onda razmisliti šta ću dalje.

-Stvarno sam iznenađena, znači to tako kod tebe ide? Ti tom prilikom nigde ne žuriš?

-A što bih žurio? To što si mi se ovako sa dupetom natrćila ne znači da ja trebam samo sebe zadovoljiti. Ako pritom nisam i tebe zadovoljio onda je meni sve besmisleno.

-Ti si sasvim ozbiljan i iskren, to što kažeš?

-Šta ima u tome čudno, naravno da sam iskren.

-Malo sam doživela, a i čula za takve primere.

-Pa zar se tako ne ponašaju svi muškarci?

-Svi? Ne kažem da ih nema, ali ja nisam čula ni za jednoga.

-Zaboravila si da si me optužila da mislim samo na sebe? A tvoje lično iskustvo?

-Ne žalim se, ali je daleko od onoga kako si ti opisao.

-Izvini onda.

-Nema razloga da se izvinjavaš, nije tvoja krivica što se drugi tako ne ponašaju. Sad mi je pala jedna glupa ideja na pamet.

-Kaži koja.

-Sama ću svoje gaćice da skinem, da se ti ne mučiš, pa me ti onda samo ljubi i ne moraš ništa da stavljaš.

-Ne ide to tako, ja ako te dole ljubim, onda ću nešto i da stavim, u to ni malo nemoj sumnjati.

-Ako baš moraš i insistiraš na tome, ko sam ja da ti se opirem?

U tom trenutku je dete u susednoj sobi zakmekalo pa je Renesme ustala da vidi o čemu se radi. Bio je mrak zbog čega Nebojša nije mogao da vidi da ona više nema ništa na sebi. To i onako ništa nije moglo da promeni. Ovaj put mu se nije namestila leđima već sučelice.

SolariaWhere stories live. Discover now