-Mogu ti reći da si našla veoma lep i originalan način da me probudiš. Učinila si da veoma dobro raspoložen uđem u susret novom danu. Lepše slike nema za početak dana nego kad tebe vidim pored sebe. Gledam tvoje bujne grudi prepune mleka koje su rezervisane za našeg Gillija, tako da ih neću maltretirati, ali su ostala neka druga mesta koja me neodoljivo privlače. Jedno me mesto posebno privlači.
Tvoje usne nimalo ne podcenjujem i neću ih zanemariti, ali ovom posebnom mestu moram pokloniti dužnu pažnju. Nežno i dugo ću ga ljubiti dok ne budem siguran da si me celim svojim telom i svakim njegovim delićem poželela. Tada ću tvoju unutrašnju želju pokušati da ugasim. Zamisliću da sam vatrogasac a da si ti unutra u plamenu. Koristiću svoj vatrogasni aparat da tvoj plamen maksimalno poprskam i na taj način ugasim. A posle ću te opet ljubiti srećan što sam te spasao i što te vidim da si živa i zdrava.
-Ja nisam bezdušna osoba, znam da cenim kad se neko žrtvuje za mene, pa pokuša i uspešno spasi moj život. Zahvaliću se mom vatrogascu, tako što ću ga celog izljubiti a neću zaobići da mu ljubim i vatrogasni aparat. Tom prilikom moram proveriti, kakva je to magična tečnost kojom me prskao i tako efikasno ugasio moj unutrašnji požar. Kad to budem detaljno izanalizirala opet ću se poljupcima po celom telu zahvaljivati svom spasiocu, svom vatrogascu. Svaki put kad se u meni stvori požar znaću kome trebam da se javim da ponovo uspešno interveniše.
To njihovo opisivanje nije ostalo na rečima, ali nije bilo ni onako kako su predviđali. Nebojša je najpe privukao Renesme na sebe da bi joj temeljno ljubio usne i lice. Onda se ona spustila niže i svojim jezikom i pljuvačkom podmazivala njegov vatrogasni aparat, pa se vratila da mu ljubi lice misleći da će on onaj aparat odmah staviti u funkciju na određenom mesto, ali se to nije desilo.
Tada su se okrenuli pa se Nebojša spustio i počeo nju da ljubi. Kako je Renesmee u tome izuzetno uživala nije joj trebalo dugo da doživi vrhunac. Još manje joj je trebalo vremena da se oporavi, opet su se okrenuli a ona se ponovo spustila i nastavila sa podmazivanjem njegovog uređaja za gašenje požara, sa namerom da mu vrati istom merom i da mu ga dovede do vrhunca. Nebojša je neko vreme uživao u tome ali ju je negde na polovini prekinuo pa su se ponovo okrenuli.
Ovaj put se vatrogasac pokazao u pravom svetlu, osetilo se da je pravi profesionalac. Svoj aparat je veoma dugo nameštao tražeći pravi položaj. Našavši ga, počeo je s njim da prska Renesmin unutrašnji požar. Nije mogla ne osetiti sa koliko elana i zadovoljstva joj on to radi. Potpuno mu se pridružila u zajedničkom doživljaju.
Trebalo im je neko vreme da dođu k sebi. Nebojša je Renesme držao privijenu uza sebe u svom zagrljaju i povremeno ljubio u usta ili čelo ili oči. Renesme je veoma dobro znala šta baš ti poljupci znače. Značili su joj i te kako pored bezbroj poljubaca koje su ranije razmenjivali. Ovi sad poljupci nisu bili poljupci strasti već nežnosti i ljubavi. U to nimalo nije sumnjala. U strasti se može svašta raditi, sve je to lepo, ali ova nežnost koju je osećala u načinu kako je sad ljubi je bilo nešto koje se urezivalo duboko u njenom srcu.
Iako je i ona njemu uzvraćala iste takve poljupce, učinilo joj se da je to malo što mu radi. Zato se izvukla iz njegovog zagrljaja pa se spustila dole. Bio mu je mekan i vlažan, ali mu je baš takav htela da držati u ustima. Nije ga pomerala a svoje lice je naslonila na njegov stomak. Nebojša mu je poslao moždani impuls da se on u njenim ustima pokrene, ali u tome nije uspeo. Zaključio je da je iz njega izašao i poslednji gram snage. Morao je da slegne ramenima.
Renesmee je ustala: - idem pod tuš, hoćeš li i ti?
-Moram da idem u svoj stan, tamo ću, potpuno sam zaboravio da Miranda samo što nije stigla. Sve moje misli su do sada bile apsolutno posvećene tebi, ako ne računamo i malog Gillija. Nisam njega ni za trenutak zaboravljao. Kad gledam tvoje grudi, vidim njega. Kad te ljubim i kad ulazim u tebe opet vidim njega. Tako da njega nikad ne zaboravljam.