-Pretpostavljam da Zack nije tvoj tip?
-Nije, on stalno kuka kako bi voleo da ima devojku i kako je jedini on ovde ostao koji je nema, a sa druge strane ništa ne pokušava da bi je našao.
-Eto vidiš. Takvom momku se teško možeš prepustiti jer je očigledno da i njemu treba vreme da postane potpuno zreo. On će to postati, ali je pitanje kada. Ipak, tebi druženje s njim može biti veoma korisno jer ćeš upoznati kako muškarci reaguju i kako se ponašaju a da ti lično ne ulaziš u rizik. To ti može koristiti kad ti se pojavi pravi, jer ćeš onda biti sigurna da je to on. Ja ti savetujem da još ne ulaziš u neku vezu ali bi bilo dobro da se družiš sa vršnjacima i sa starijima i da s njima budeš prijateljica. Ko ti ne može biti prijatelj taj ti još manje može biti momak. Osetićeš kad ti naiđe neki momak kome ćeš ti biti veoma važna, a ne samo predmet za igru i zezanje. Pripremi se za taj trenutak nemoj da ga propustiš.
-Gela, - javila se Sunija, - znaš li da sam ja naša devojku Tiryanu, zove se Sandra.
-Znam, Melina mi je sve detaljno ispričala. Što ti ne bi, Waneta, našla devojku Zacku?
-Što se mene tiče nemam ništa protiv. Ali ne mogu ja to sama.
-Porazgovaraću sa Melinom sutra o tome, a i ti Sunia bi mogla pomoći u tome. Ti si već jako iskusna na tom planu.
-Kako da ne, - Sunia se nasmeje, - ja samo pokažem prstom i devojka pada u naručje nekom momku.
-Ti misliš da si sada izmislila nešto smešno? Mogu ti reći, ako postoji devojka koja bi na to pristala, tvoj prst bi joj i te kako dobro došao. Najteži je početak i da se krene, posle je sve mnogo lakše. Nego devojke, da li ste vi još nešto htele?
-Malo nam je nezgodno da pitamo, mi bi opet išle da se kupamo, pa nas zanima da li ćete Sulu i ti takođe ići?
-Da li bi vas dve htele da vas samo ja pratim?
-Nema potrebe, Sulu nam ni malo ne smeta, navikle smo se na njega.
-I ostali momci su pristojni i sigurno neće ni na koji način provocirati.
-Znamo mi to, ali nam ipak treba malo vremena da se naviknemo, a sa vama smo potpuno opuštene.
-U redu, kad budete videli Sulua da dolazi ovamo malo sačekajte pa dođite, ići ćemo zajedno na kupanje.
Kad je Sulu došao do Gele, obavestila ga je: - Idemo na kolektivno kupanje.
-Ne razumem na kakvo kolektivo?
-Sačekaj malo sve će ti postati jasno.
Sunia i Waneta u donjem vešu sa peškirima i priborom su im prišli.
-Sačekajte malo, - obavestila ih je Gela, - a onda se proderala, - Kodara idemo na kupanje!
-Ja se ne bih kupala.
Gela opet prodornim glasom: - Dora, Kodara neće da se kupa!
-Promiriši je pa ako smrdi isteraj je u hodnik! - odgovorila je takođe snažnim glasom Dora da je svi prisutni čuju, ali niko nije ništa komentarisao.
-Dobro, dobro, evo me dolazim, samo da se presvučem. - reagovala je Kodara.
Uskoro je stigla i Kodara sa peškirom i obučena u pidžamu.
Društvo je krenulo prema kupaonici gde su izabrali jedan ugao. Kupaonica je bila veoma prostrana, oblika četvorougla, a tuševi nisu bili stisnuti jedan pored drugoga, već su bili postavljeni na tri zida suprotno od prilično širokog ulaza na kojemu nije bilo vrata. Wc-ovi su bili u posebnom odvojenom delu i u njih se iz kupaone nije moglo ući, već iz malog hodnika.