Iret i Athus 3

17 4 0
                                    

Posle desetak sekundi takvog proučavanja Athus je prvi progovorio: - što se ne bi kupali u toplom moru, sigurno će nam prijati?

Htela je da mu nešto odgovori, ali nije želela da im se pritom dodirnu usne, jer bi to on, po njenom mišljenju, shvatio kao znak njene slabosti, a to nije želela da riskira zato je samo dvaput kimnula glavom međusobno trljajući noseve, Polako ju je počeo ispuštati iz svog zagrljaja spuštajući ruke preko njenog struka i kukova prateći njene obline. Sa iznenađenjem ga je pogledala jer su njegove ruke klizile preko njenog tela kao da oblikuju umetničko delo.

Odjednom je poželela da duže traje. Njegove ruke nije gledala odbojno, smatrala je da one baš lepo pristaju na njenom telu. U tom trenutku ne bi imala ništa protiv ni da je svoje ruke podizao prema njenim grudima, ali je odmah tu misao izbacila iz glave. Prvi se skinuo Athus i onako u gaćama ušao do pojasa u toplo more. Iret se malo snebivala dok napokon nije skupila hrabrost i ona ostala u donjem vešu.

Nije bila stidljiva ali joj je Athus izazivao nervozu. Kad je počela da ulazi u vodu Athus je raširio ruke da je primi u zagrljaj, ali ona nije na to pristala, nego je zaplivala pored njega udaljavajući se od obale. Athus skine gaće i zavitla ih na obalu što Iret nije primetila jer je bila okrenuta na drugu stranu, pa počne i on da pliva prema njoj.

Iako je more bilo providno i dovoljno osvetljeno ona je gledala samo ono što je na površini da ne bi skretala pažnju na to što ima na sebi. A to je beli donji veš koji je kad se pokvasio postao potpuno providan. Malo su se prskali i igrali u vodi. Athus ju je stalno pokušavao privući k sebi, ona bi za malo pristajala a onda bi se opet od njega odmicala. Uživala je u kupanju i često se smejala pa i onda kada bi je on hvatao i privlačio k sebi.

Par puta je zagnjurio u dubinu pa ga je izgubila iz vida. Nije joj se dopalo da ga nema i da ga ne vidi, ali bi on u tom trenutku počeo da prolazi između njenih nogu pa preko njenih grudi glava mu se pojavljivala odmah pored njene, toliko blizu kao da će se poljubiti. Sve je shvatala kao igru pa joj nije smetaalo što god da joj radi.

-Da li je opasno ovo naše kupanje? - upitala ga je.

-Misliš za one morske nemani iz dubina što nas ljubomorno posmatraju kako se kupamo? Ne brini neću im ja ništa nažao učiniti.

-A da postoji stvarna opasnost?

-Onda bih te zaštitio.

-Kako?

-Evo ovako. - Athus je približi i čvrsto stegne uz svoje telo. Ona ga je svojim nogama obuhvatila oko struka i zagrlila oko vrata. On je svoje ruke spustio i uvatio je je snažno za zadnjicu. Iret je osetila da se dole umešalo još nešto. Nije bilo nikakvog rizika, pa je zaključila da bi bilo glupo da se odmiče kad joj je u tom položaju bilo taliko prijatno.

Ono što mu je dole osećala nije shvatala kao opasnost jer je to bilo samo diranje i lagano pritiskanje. Čak i za Athusove prste koji su joj dirali ono mekano mesto smatrala je da su se tu našli slučajno, pa je počela intenzivnije da se trlja stomacima sa onim njegovim između.

Ko zna kako bi to završilo da se Athus zadovoljio postojećim, ali joj je on polako počeo da joj skida gaćice. E to se već nije moglo tolerisati. Ono njegovo tvrdo joj nije nimalo smetalo preko gaćica ali bez gaćica to nije dolazilo u obzir. Zapitala se kad je on to ostao go a da ona to nije primetila?

-Ne želim da mi skidaš gaćice!

-U redu, neću. Izvini. Mislio sam da tebi smetaju. Nisam ja nasilnik. U mene možeš imati potpuno poverenje, biće vremena da ti to dokažem. Pored mene možeš biti potpuno gola i opuštena bez ikakve opasnosti da će ti se nešto desiti što ne želiš. Možeš ti o meni misliti loše koliko hoćeš, ali nikad ne bih učinio nešto da te povredim ili učinim nešto nažao.

SolariaWhere stories live. Discover now