Nebojša i Miranda 03

38 4 13
                                    

-Mogu da čitam, ali se varaš ako misliš da ti to može mnogo pomoći. Ako ti je haos u glavi, kako ja da se u tome snađem? Mogu jedino da ga konstatujem. Čitanje ne znači da ti misli mogu promeniti. I Solarija i ja imamo veoma razvijenu intuiciju, koja nam često pomaže u tome da znamo kako da se ponašamo. Volela bih da mene gledaš kao dobronamernog prijatelja koji te voli i koji ti želi pomoći. Mislim da je mnogo bolje da ja pretpostavljam šta bi bilo najbolje da ti radim, pa da na taj način neke probleme rešimo. Zato imam jedan predlog na koji ćeš se ti možda nakostrešiti, a za koji sam ja sigurna da će ti pomoći više nego stotinu čitanja misli i psihologa.

-Da čujem i to čudo.

-Nije to nikakvo čudo, već je to nešto najnormalnije što postoji, a garantovano je delotvorno i nema veze sa seksom, bar ne direktne. Reč je o tome da bi bilo dobro da mi večeras odemo u krevet, najbolje bi bilo goli ali to nije obavezno, da me tamo držiš u zagrljaju pa da pričamo o čemu god želiš. To nije nikakav mojnovi izum jer smo tako radili i u svemirskom brodu, pa je to na tebe veoma pozitivno delovalo. 

Zagrljeni smo pričali o raznim temama pa nije bilo potrebno da se nešto posebno diramo. To je bila metoda kojom si ti ekspresno ozdravio, a delovaće opet ako je ostalo bar još malo od onog mog Nebojše iz onih dana. Ujutru ćeš se probuditi svež, pun seksualne potencije pa je dragi moj maksimalno koristi na Solariji. Ja ću se tome radovati i ni malo mi neće biti krivo. Rekoh ti da Solariju doživljavam kao sestru i bitno mi je da ona bude srećna, a nadam se da je to i tebi.

-Ti si stvarno lukava. Napraviš ceo spektakl da bi ostvarila svoj cilj.

-Nemoj biti takav. Kad sam ja od tebe nešto skrivala? Moje oružje je iskrenost. Nema boljeg od njega, ali ga ne valja prečesto koristiti. Ja ga koristim racionalno, samo ako vidim da je korisno. Neke stari od tebe u nekom momentu moram skrivati ali samo dok ne prođe krizni period, a posle ti se potpuno otvorim. Hajdemo da legnemo, nemoj da se opireš, neću te u krevetu ni pipnuti.

Miranda je ustala od stola gde su sedeli, Nebojšu uhvatila za ruke i počela povlačiti prema krevetu. On je nevoljno krenuo za njom.

-Nemoj da budeš takav, zašto mi se ne prepustiš?

-Ti si neverovatna, uporna i istrajna u ostvarivanju svog cilja. Po svaku cenu želiš da bude kako ti hoćeš.

-Ti si nepravedan. - Došli su do kreveta pa ga je Miranda počela svlačiti, dok nije ostao samo u gaćama. On je pretpostavio da je to ono što je želela, pa da će tako leći u krevet. Međutim ona mu je u deliću sekunde skinula gaće pa on više nije imao izbora nego na njeno lagano guranje prema krevetu i da legne. Onda se ona počela svlačiti. Ni malo u tome nije žurila, već je sve radila veoma zavodnički kao da će po prvi put imati intimni odnos. Svaki skinuti deo bi zavitlala iza svojih leđa što je Nebojši bilo veoma smešno, jer ta slika nikako nije pristajala Mirandi, ali je morao priznati da mu je sve to veoma simpatično. A njena gracioznost time ni malo nije trpela. - Šteta, - pomislio je, - što je sve išlo drugim tokom.

Miranda ga je opkoračila i legla pored njega maksimalno mu se privijajući i utrljavajući, počev od svojih grudiju do butina dok nije našla najpovoljniji i najprisniji položaj, a kad su se dva gola tela potpuno zalepila jedno za drugo, onda je ona nastavila da priča, pokazujući mu otvorene dlanove.

-Evo ti dokaza da te ni sa čim ne diram, a to što smo ovako zalepljeni to nije nikakvo diranje, to je najobičnija komunikacija dva tela koja se privlače i koji smatraju da boljeg položaja za diskusiju od ovoga nema. Ti sigurno misliš da ja sve ovo radim sa nekim posebnim razlogom pa se dvoumiš da li da na to pristaneš ili ne. Verovatno ti se svašta dešava u glavi, što me uopšte ne čudi. Prilično sam sigurna da ni meni ne bi bilo drugačije da sam na tvom mestu. Savetujem ti da se potpuno opustiš pored mene jer ti ja nisam nikakva opasnost za bilo šta, ni za tvoju savest ni za Solariju. 

SolariaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant