Posle pet minuta pridružila im se i Gela koja je bila obučena u pidžamu iz dva dela.
-Lyra, ako nisi znala, ovo je Sulova sestra Gela, ona ima četrnaest godina i prekršila je sinoćni dogovor.
-Šta će sada da se desi? - zabrinuto je upitala Gela.
-Neće ništa, samo ćemo da razgovaramo i to je sve. Za početak mi kaži kako si se ti našla u Sulovoj vreći?
-Ja sam legla u svoju vreću ali bez glasnog govora ne bih mogla razgovarati sa Sulom, pa sam ga ja zamolila da mi dozvoli da pređem kod njega da možemo šaputati da nas niko drugi ne čuje o čemu pričamo.
-I on ti je to dozvolio, a ti si jedva dočekala i uskočila u njegovu vreću i zalepila se za njega.
-Ali mi tako uvek razgovaramo.
-Objasni kako to razgovarate?
-Ja se okrenem prema njemu a on prema meni.
-Da li vam se lica dodiruju?
-Da, da bi mogli što tiše da pričamo.
-Smeta li ti njegova brada?
-Malo me grebe, ali se navikavam.
-A gde držiš ruke?
-Obično na njegovim grudima a nekad i na njeovom licu koje obuhvatim svojim dlanovima.
-On spava samo u donjem vešu zar ne?
-Tako je.
-Gde on drži ruke dok pričate?
-Nekad me drži za ramena a nekad oko struka.
-Da li on zavlači ruke ispod tvoje pidžame?
-Retko kad, uglavnom kad menjamo položaj u kojem pričamo. Tada se meni pidžama podigne a on je posle vraća u prvobitni položaj. Jednom sam ga zamilila da me češka po leđima, pa je on zavukao ruku ispod pidžame i tako me češkao.
-Juče ste bili na igranci, da li ste plesali?
-Jesmo, samo jedan ples.
-Da li ste bili odvojeni dok ste plesali ili spojeni.
-Bili smo zagrljeni.
-Da li ti je takvo plesanje prijalo?
-Jeste, veoma.
-Zašto niste još koji put plesali nego samo jednom?
-Nismo hteli da nas drugi gledaju.
-Smatrali ste da je ples vaša intimna stvar?
-Tako nekako.
Dora je primetila da se na Lyri koja je pažljivo pratila diskusiju dešavaju neke čudne reakcije. Povremeno bi stiskala usnice i pomerala glavu levo desno, ne mnogo, ali dovoljno da to Dora primeti. Uputila je Melini tajni znak da obrati pažnju na Lyru. Melina je kratko kimnula glavom da je razumela.
-Da li te je Sulu držao za ruku kad te je pratio ovamo.
-Jeste i ogrnuo me je svojom jaknom da mi ne bude hladno.
-Znamo šta je dalje bilo ali da se vratimo na vaš razgovor. Dok pričate da li su vam noge isprepletene?
-Jesu, ali ih stalo menjamo nekad ovako nekad onako. Uglavnom on moje noge obuhvati svojima, a ja se ne bunim.
-Da li te nekad zaboli vrat dok diskutujete?
-I to često. Ja onda naslonim glavu na njegovo rame on me tada zagrli, pa tako nastavimo da pričamo.