Frizum

41 5 0
                                    

-Dobila sam dozvolu za poletanje, međutim pojavio se jedan problem. Izgleda da su dobili neki poseban nalog, pa će pre nego što poletim poslati ljude da posebnim skenerima da provere letilicu, da slučajno nema nekog nedozvoljenog tereta. Ne znam kako da to rešimo, jer će Mirandu videti kad bude posle toga ulazila, - Objašnavala je Teyla Solariji.

-Imam jedan plan koji je po malo rizičan. Za njega će mi trebati Admenta i Haron. Admenta neka se obuče u isto ono kao kad je bila kod mene. Još će mi trebati kolica za prevoz prtljaga i jedna mala kartonska kutija ispunjena folijom.

-Koliko velika kutija?

-Što manja to bolja.

-A-ha. Jasno mi je o čemu se radi.

-Kad kontrolori budu u letilici neka me ovo dvoje čeka u skladištu.

-Dogovoreno.

***

Solaria je sa Mirandom koja je bila obučena u istu odeću kao i Admenta i sa istom perikom kao što je bila Admentina kosa, čekala strpljivo da kontrola uđe u letilicu. Pored nje su bili i Admenta i Haron. Kad su kontrolori nestali sa vidika, Miranda se zagrlila sa Solariom a potom potpuno sklupčana smestila u kartonsku kutiju koja je bila smeštana na kolicima za prevoz prtljaga. Po unapred dogovorenom planu, Admenta i Haron su dogurali kolica nedaleko od letilice i tu se zaustavili. Popeli su se na kolica i zajedno seli na kutiju zagrljeni i počeli se ljubiti. Na izlasku iz letilice dvojica kontrolora su im prišla.

-Ko ste vi?

Oboje mladih su glumili iznanđenje: - Mi smo Admenta i Haron, članovi posade ovog broda.

-A šta radite ovde? - kontrolori su bili uporni.

-Zavšili smo sa ukracavanjem opreme pa smo planirali da kolica odvezemo u skladište. Tada smo videli da ste ušli u letilicu, nismo hteli da vam unutra smetamo pa smo se ovde malo zaneli.

-U redu, odvezite kolica pa se ukrcajte, dosta je bilo šetnje po pisti.

-Razumemo, gospodine.

Kontrolori su se okrenuli prema upravnoj zgradi, a Admenta je kao pantera skočila na pod i u par koraka se popela na brod. Dok je ušla, a pod kontrolom Harona koji je pratio udaljavanje kontrolora, Miranda je na njegov znak izašla iz kutije i počela da glumi Admentu. Odgurali su kolica do ispred skladišta i tu ih ostavili. Okrenuli su se prema letilici i počeli joj se lagano približavati držeći se za ruke. Glavniji od kotrolora se okrenuo i pratio par koji se udaljavao. Vratio je pogled na kolica.

Obratio sa svom pomoćniku: - Jesi li ti proveravao onu kutiju na kolicima.

-Šta ima da se proverava? Obična kutija od amabalaže.

-Ipak idi da proveriš. Sačekaču te ovde.

Pomoćnik je došao do kolica, počeo da prevrće kutiju i da zagleda unutrašnjost. Dok se vratio Haron i Miranda su se već bili ukrcali.

-Šta si našao? - upitao ga je Glavni.

-To je kutija u kojoj je bio zapakovan skener za geodetska ispitivanja, samo to.

-Znam video sam taj skener u skladištu svemirskog broda. Ova mladež je baš neodgovorna. Zašto kutiju nisu bacili u kontejner za otpad nego su je ovde ovako ostavili? Nije to sad važno, daj im znak da mogu da krenu.

Gledajući kroz prozor skladišta Solaria je mahala za srećan put svojim prijateljima, iako je znala da je oni ne mogu videti. Nije mogla zadržati suze na očima.

-Posado, vežite se, polećemo, - odlučnim glasom je izgovorila Teyla.

***

Prošli su dani od kad su krenuli, već su i zaboravili pojam o vremenu. Pesimizam je ovladao na svim licima posade. Već su četiri planete detaljno proučili, tražeći neku rupu u karakteristikama koje su im planete nudile, ali u tome nisu uspevali. U jednoj je bilo previše radijacije, druga je bila prevruća, treća puna otrovnih gasova, četvrta je bila mešavina svega toga. Ništa više nije obećavala ni peta kojoj su se približavali. 

SolariaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora