Posle škole David je čekao Suniju na dogovorenom mestu. Prišla mu je sa ogromnim osmehom na licu pružajući mu ruke u znak pozdrava. Prihvatio je njene ruku pa su krenuli.
-Gde me vodiš, - upitala ga je sva radosna.
-Na jedno posebno mesto, gde ćemo biti sami.
-Sami?
-Pa da, neće nam niko smetati, - ušli su najpre u neki hodnik pa došli do vrata jedne prostorije koja je služila za zagrevanje sportista. Stavio je ključ u vrata, ušli su unutra pa ja vrata zaključao sa unutrašnje strane. Seli su na strunjače. Nekoliko njih je bilo naslagano jedne preko druge. David joj je počeo nešto pričati i istovremeo maziti dlanom po licu u čemu je Sunija uživala. On je pričao o nekim takmičenjima a ona bi više volela da joj je pričao o ljubavi, ali to nikako od njega da čuje. Kad ju je zagrlio, bila je sigurna da će je poljubiti, što je on i učinio.
Svoj jezik je gurnuo duboko u njena usta pa je imala osećaj da će se udaviti jer joj to nije prijalo. Probala je nekako da ga navede da bude nežniji ali se on na to nije obazirao, već joj je ruku počeo zavlačiti ispod suknje i lagano je obarati na strunjaču. Sunija se počela opirati ali je on bio sve uporniji. Rukom joj je uspeo skinuti gaćice skoro do kolena. Onda je ona počela da mlatara i rukama i nogama kako bi se obranila i pretila da će da vrišti.
David ju je prestao ljubiti ali je i dalje držao ruku ispod njene suknje, - ne znam šta si očekivala, sama si se ponudila i zavodila me, šta sam ja drugo trebao da radim? Ako hoćeš mogu ja ovo da ti radim i malo sporije, samo kaži.
-Makni se sa mene, - Sunija je skoro vikala
David je malo popustio pritisak na nju, što je ona iskoristila da se ispod njega jedva izvuče. Ustala je, navukla gaćice i potrčala prema vratima. Otključala ih i projurila kroz njih.
Došla je u spavaonu sva skrhana i u veoma jadnom stanju drhteći. Prišle su joj Melina i Dora. Dora je uzela neko ćebe pa ju je ogrnula.
-Šta se desilo?
-David je pokušao da me siluje.
-To je užasno. Da li si povređena?
-Nisam, samo sam se mnogo uplašila.
-Kako i ne bi. Moraćemo tog Davida što pre prijaviti.
-Nemojte, ja sam za sve kriva jer sam ga izazivala.
-Ne može se niko pravdati izazivanjem za pokušaj silovanja. To je težak prekršaj.
-Ja vas molim da ga ne prijavljujete. Nije mene briga za njega, ja samo želim da ga što pre zaboravim.
Sauron koji je slušao što devojke pričaju se ubacio, - slažem se da nije potrebno prijavljivanje koje će najviše da škodi Suniji.
-Kako to misliš?
-Postoje neke mnogo efikasnije metode.
-Koje?
-Bolje da ne znaš. Momci i ja ćemo se pobrinuti za to. Davidu dok je živ više neće pasti na pamet da slično pokuša.
Kad se Sunija malo smirila upitala je, - ne vidim Wanetu, gde je ona?
-Spakovala je vreću i rekla da ide kod Zacka. Optužila nas je da smo ga svi napustili i zanemarili. Baš je bila ljuta. Spavaće kod njega ove večeri pa će se ujutro vratiti ovamo.
Kako je vreme prolazilo, Sunija umesto da bude sve mirnija postajala je sve uznemirenija. Videlo se da je nešto opasno muči ali niko nije znao šta jer o tome ona nije htela da govori. Jedino je rekla da to nema direktne veze sa Davidom.