Kad je prvi legao Sulu, Gela se pored njega počela nameštati tako da je svoje dupe smeštala u njegovo krilo tažeći da je on tako zagrli.
-Šta radiš to? - rekao je, - okreni se prema meni.
Poslušala ga je, - približi mi se. Ona mu se približila. - Još malo. - Ona se potpuno zalepila za njega i ni milimear nije mogla biti bliže. - Sada me zagrli. - Podigla je ruke i zagrlila ga oko vrata tako da su im se obrazi dodirivali. Sulu je svoje lice malo odmakao i onda svoje usne lagano pritisnuo na njene.
Gela se ukočila od iznenađenja ne znajući šta da radi, pa je samo čekala. Sulu je svoj jezik progurao kroz njene usne ali samo do njenih zuba koji su bili stisnuti. Ona je pratila kako joj on jezikom prelazi od jednog do drugog zuba.
-Volim te anđele moj, - reče Sulu kad se odmakao.
-Volim i ja tebe. Više si ti moj anđeo nego ja tvoj, ali se ne bunim ni ovako.
-Da li ti je prijao poljubac?
-Nego šta! Ali izgleda da se ja ne znam ljubiti, moraćeš mi pokazati kako treba. Šta sam trebala da uradim?
-Tvojim jezikom si trebala dočekati moj, kao domaćica svog dragog gosta, pa onda da oni, bilo u tvojim ili mojim ustima zajedno zaplešu. Takav poljubac je najlepši.
-Zapamtiću to za sledeći put koji će nadam se biti uskoro.
-Sigurno da će biti. Tvoja spavaćica se potpuno podigla. Ne znam da li se to desilo slučajno ili si ti to uradila namerno, ipak mislim da je to bilo namerno, osećam tvoje gole grudi na mojima.
-Tako im je najlepše, moje grudi na tvojim grudima, tvoje usne na mojim usnama. Ima li još nešto što bi se moglo spojiti.
-Naravno da ima, ali baš to ne sme da se desi.
-Možeš mi bar pričati o tome, to mi neće smetati, a zanima me.
-Tebi ništa ne smeta. Ne bi me čudilo da nekom prilikom skineš i spavaćicu i gaćice pa kažeš da ti je tako najlepše da budeš pored mene.
-Kad malo bolje razmislim, iako me malo stid, to bi bilo najlepše.
-Upravo je suština u tome što si rekla da te je malo stid. Ti si sada pored mene. Zagrljeni smo, ljubimo se, ali ti još nisi spremna da idemo dalje. Prvo se na mene moraš dobro naviknuti. Da ti bude normalno ako sam go ili obučem pored tebe i da pored mene spokojno spavaš. Da polako razvijamo priču o našoj ljubavi ali i o svim detaljima vezanim za nju. Evo na primer ti si me kolenom dole baš dobro pritisla. Recimo kad bi to koleno pomerala gore dole ja bih se verovatno uzbudio, ali to ne znači da si ti spremna za to.
Tvoj genitalni sistem nije dovoljno razvijen i ne bi reagovao kao kod zrele žene. Kad bi ovako ušao u tebe mogao bih te povrediti, sigurno bi te bolelo i svakako bi ti bilo neprijatno. To bi na tebe ostavilo trajne negativne posledice. Mislim u psihičkom smislu. Moglo bi se desiti da kao zrela žena imaš odbojan stav prema intimnom odnosu, a to bi u vezi bio jako veliki problem kad nema opuštenog i spontanog sjedinjavanja. Ja te poljubim, ti znaš šta će da sledi i počneš da se mrštiš, kaži na šta bi to ličilo?
-Shvatila sam sve što si rekao i potpuno se slažem. Ja želim da ti i u budućnosti budem privlačna, kao i ti meni, tako da to ne treba posebno isticati. Ali bih te nešto pitala ako ti nije problem da mi odgovoriš.
-Pitaj slobodno.
-Malo pre si rekao ako bih ti ga nogom trljala da bi se ti uzbudio. Da li si mislio na fizičko ili psihičko uzbuđivanje?
-Kad se to spomene obično se misli na fizičko uzbuđenje, ali je istina da je to istovremeno i psihičko jer se sve to odvija i u glavi.
-Bi li mi opisao to fizičko uzbuđenje jer me jako zanima, a možda i dozvolio da te ja uzbudim.