-Šta ti misliš Iret o svemu ovome? - upita Miranda Iret.
-Priznajem da sam ispočetka bila veoma zbunjena kad sam videla Renesmee kako ga baš zaistinski ljubi, a on nju guta i očima i rukama. Ipak sam se na to nekako navikla, lepo su izgledali onako zagrljeni. Meni je najviše bilo krivo što mene neko tako ne ljubi.
-Naći će se ne brini. Samo, kad ti se ukaže šansa, nemoj da je propustiš, jer ko zna kad će se pojaviti ponovo, - savet joj je davala Miranda.
-Imaću to na umu, - odgovorila je Iret.
-Da nastavim. Kad sam videla pelenu i shvatila da je tamo namerno stavljena da bih je ja videla, zapitala sam se zašto baš pelena, što nije kobajagi ostavljen brus ili gaćice, to bi kao bilo efektnije. Tada sam i ja sabrala dva i dva. Sve se u stvari vrti oko deteta, samo je trebalo naći u kom kontekstu. Setila sam se koliko me uznemiravalo kad je držao tvoje dete.
-Nikad nisam sumnjala u tvoju inteligenciju!
-Nisam ni ja u tvoju.
-E baš smo se lepo nahvalile.
-Jesmo, vala.
-Probala sam da mu objasnim način kako je ulazio u mene, ali on to kao da je čuo sa neke velike daljine. Da vidiš kakva je to bila strast koja se videla na njegovom licu. Kao da je očekivao da će dete odmah izaći.
-Ne razumem o kakvom detetu je reč, hoćete li mi objasniti, - upita Iret.
-Iret, - Miranda joj je polako objašnjavala, - nikad nemoj podcenjivati muškarčevu želju da ti napravi dete. Ako se u tome budeš dvoumila bolje ti je da ga odmah ostaviš, jer će on tebe sigurno.
-Naslućujem da je to veoma ozbiljna stvar. Dakle ako dobro shvatam, Nebojša je hteo ovoj mojoj Renesmee da napravi dete po svaku cenu?
-Upravo tako.
-Kako ja sad da gledam na Nebojšu?
-Normalno, u njemu je proradio očinski instinkt, zavoleo je Renesmino dete, zbog njega je zavoleo Renesme, to je jasno i u to nema sumnje, i na kraju je želeo da dobije dete s njom. Isto to je pokušao i sa mnom, zato ja sve to dobro znam. Da sam mogla rado bih mu ostvarila tu želju.
-Stvarno bi volela da imaš dete s njim? - upita je Iret.
-Naravno da bih volela, više od svega. Kažem ti Iret, to nije šala, to su veoma ozbiljne stvari.
-Volela bih i ja da mu rodim dete! - javila se i Renesmee
Ta Renesmina izjava je Iret totalno šokirala pa je u čudu gledala Renesmee.
-Volela bih i to bih rado uradila, to dete bi imalo oca kakvog samo poželeti može, ali iz sličnog razloga kao i Miranda ne mogu to ni ja. To Miranda zna, a tebi ću objasniti drugom prilikom zašto je tako.
-Ispočetka nisam ni ja znala kakva je situacija kod tebe, pa me to uznemiravalo, ali mi se onda zaključak sam nametnuo. Kad sam shvatila da se pred njim ni malo ne ustručavaš, - reče Miranda.
-Sad mi još kažite čemu sve ovo vodi što radite i pokušavate sa Nebojšom, - Iret je bila znatiželjna.
Odgovorila joj je ponovo Miranda, - mi njega volimo, a voli i on nas, nisu bitni razlozi. Renesmee i ja se dogovaramo, šta da uradimo da bi on ostvario svoju želju i postao srećan.
-I sa kim će on ostvariti tu svoju želju, sa nekom trećom? Evo mogu ja.
-Iret nemoj da se zezaš, stvar je ozbiljna. Neće on to ostvariri sa trećom nego sa prvom. Njegov je san da ima decu sa Solarijom. On je njoj prva i jedina ljubav, a ona njemu najveća i najvažnija, ali su ljudi nekad čudni pa to treba uzeti u obzir. Zato nas dve moramo uraditi sve što je potrebno da ona njega u tome ne odbije. Nas dve ne možemo imati decu sa Nebojšom, a Solarija može, pa moramo biti sigurne da će ona to i hteti. Ili na početku ili na kraju, moraće pristati, - tu su se Miranda i Renesme zaverenički pogledale.